而家真係無咩手機買得落手了 - 香港高登
[登入]
斷氣流大師兄
引用
10/06/2026 18:36
連Asus 都唔出手機了:-(
斷氣流大師兄
引用
10/06/2026 18:37
iPhone 又唔係咁想用:-(
拆雲
引用
10/06/2026 18:38
iphone:-(yup :-(yup :-(yup
還政於民
引用
10/06/2026 18:38
唔好用手機
Guideway_Bus
引用
10/06/2026 18:59
連Android 都朝向 iPhone 運作模式,係就想杜絕“電信惡魔”,
已經冇咗2010年代果時,“用家創意開放魔改”嘅趣味啦 :~(
姣婆紫
引用
10/06/2026 22:41
連Android 都朝向 iPhone 運作模式,係就想杜絕“電信惡魔”,
已經冇咗2010年代果時,“用家創意開放魔改”嘅趣味啦 :~(

咩野叫魔改?
碌蕉唔夠硬
引用
10/06/2026 22:43
https://m.media-amazon.com/images/I/61enALLWKSL.jpg
畢飛突
引用
10/06/2026 22:45
連Android 都朝向 iPhone 運作模式,係就想杜絕“電信惡魔”,
已經冇咗2010年代果時,“用家創意開放魔改”嘅趣味啦 :~(

咩野叫魔改?


改launcher, 超頻?
唱一半的歌
引用
10/06/2026 22:48
Android 機都慢慢靠向iOS,想你地冇咁多野改到又裝唔到APK
兩邊我都有用
越來越覺得冇太大分別
我獨自升CUP
引用
10/06/2026 22:54
連Android 都朝向 iPhone 運作模式,係就想杜絕“電信惡魔”,
已經冇咗2010年代果時,“用家創意開放魔改”嘅趣味啦 :~(

咩野叫魔改?


改launcher, 超頻?

而家啲機係咪無得解鎖bootloader[???] [???]
硬膠仔
引用
10/06/2026 22:54
賺咁少,更係唔出
斷氣流大師兄
引用
10/06/2026 23:20
連Android 都朝向 iPhone 運作模式,係就想杜絕“電信惡魔”,
已經冇咗2010年代果時,“用家創意開放魔改”嘅趣味啦 :~(

咩野叫魔改?


改launcher, 超頻?

root機嗰啲?
智雯BB
引用
10/06/2026 23:25
Android 機都慢慢靠向iOS,想你地冇咁多野改到又裝唔到APK
兩邊我都有用
越來越覺得冇太大分別

但Android個AI好用順手好多,circle to search搵野同翻譯都好方便,轉唔返iphone了
水沝淼敪
引用
10/06/2026 23:26
亖星s26u ///
水沝淼敪
引用
10/06/2026 23:26
用緊亖星s26 u 1tb ///
Android 機都慢慢靠向iOS,想你地冇咁多野改到又裝唔到APK
兩邊我都有用
越來越覺得冇太大分別

但Android個AI好用順手好多,circle to search搵野同翻譯都好方便,轉唔返iphone了
飲雞水
引用
11/06/2026 02:05
Pixel #hoho#
斷氣流大師兄
引用
11/06/2026 07:39
Pixel #hoho#

用緊 8pro,而家就係睇緊好唔好轉其他牌子:)
改名好春煩
引用
11/06/2026 07:42
連Android 都朝向 iPhone 運作模式,係就想杜絕“電信惡魔”,
已經冇咗2010年代果時,“用家創意開放魔改”嘅趣味啦 :~(

咩野叫魔改?


改launcher, 超頻?

root機嗰啲?

好掛住哥陣root完可以改d實體鍵既功能:-(
廁所有次子
引用
11/06/2026 08:25
買大陸機啦你[369]
水沝淼敪
引用
11/06/2026 08:36
買亖星 用過返吾到轉頭 ,係成set 野好齊///
斷氣流大師兄
引用
11/06/2026 11:47
買大陸機啦你[369]

就係唔想買,nothing Motorola 嗰啲都唔係咁想買:)
斷氣流大師兄
引用
11/06/2026 11:48
買亖星 用過返吾到轉頭 ,係成set 野好齊///

買埋watch 咁?_?
水沝淼敪
引用
11/06/2026 12:13
講緊套software


手錶太大吾岩使////
買亖星 用過返吾到轉頭 ,係成set 野好齊///

買埋watch 咁?_?
Relativity
引用
11/06/2026 12:45
an機root機魔改唯一出路
水沝淼敪
引用
11/06/2026 12:59
改完有乜好?最多米剷d 剷吾到既app屎。。///
an機root機魔改唯一出路
dicksick孖妹
引用
11/06/2026 13:27
買大陸機啦你[369]

就係唔想買,nothing Motorola 嗰啲都唔係咁想買:)

moto依家都係陸機xx(
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]