而家真係無咩手機買得落手了 - 香港高登
[登入]
ฅ^•ﻌ•^ฅ
引用
11/06/2026 13:28
買大陸機啦你[369]

除左性價比 係佢地同apple架啦 😩
強姦實業
引用
11/06/2026 15:24
Pixel #hoho#

出名垃圾,仲試過著火
斷氣流大師兄
引用
11/06/2026 15:26
Pixel #hoho#

出名垃圾,仲試過著火

完全無聽過:)
神閃雞
引用
11/06/2026 20:25
Pixel #hoho#

出名垃圾,仲試過著火

完全無聽過:)

垃圾到我呀媽話小米都好用過佢
斷氣流大師兄
引用
11/06/2026 20:30
Pixel #hoho#

出名垃圾,仲試過著火

完全無聽過:)

垃圾到我呀媽話小米都好用過佢

好難令人相信,C9會走去用pixel :)
冷靜啲
引用
11/06/2026 20:30
Pixel #hoho#

出名垃圾,仲試過著火

完全無聽過:)

垃圾到我呀媽話小米都好用過佢

用緊7 ,插線耳機有問題 好煩
KTST
引用
11/06/2026 20:39
都係買 samsung 架啦
平平地買上兩代 s24 都係 二千幾蚊,系統更新到 2031年,仲有AI用
真係抵到爛
神閃雞
引用
11/06/2026 21:10
Pixel #hoho#

出名垃圾,仲試過著火

完全無聽過:)

垃圾到我呀媽話小米都好用過佢

好難令人相信,C9會走去用pixel :)

送俾佢做生日禮物
宅度宅
引用
11/06/2026 21:16
an機走向iphone式死路
個生態又無入地咁好
cut sd card cut side load
DGCNYO
引用
13/06/2026 22:11
Pixel #hoho#

出名垃圾,仲試過著火

完全無聽過:)

垃圾到我呀媽話小米都好用過佢

好難令人相信,C9會走去用pixel :)

送俾佢做生日禮物

我老母用左6年[sosad]

好出奇?
斷氣流大師兄
引用
13/06/2026 23:40
Pixel #hoho#

出名垃圾,仲試過著火

完全無聽過:)

垃圾到我呀媽話小米都好用過佢

好難令人相信,C9會走去用pixel :)

送俾佢做生日禮物

我老母用左6年[sosad]

好出奇?

的確係有啲意外:)
DGCNYO
引用
14/06/2026 10:01
Pixel #hoho#

出名垃圾,仲試過著火

完全無聽過:)

垃圾到我呀媽話小米都好用過佢

好難令人相信,C9會走去用pixel :)

送俾佢做生日禮物

我老母用左6年[sosad]

好出奇?

的確係有啲意外:)

[sosad] Android機一部,有咩特別令你覺得小米好過佢?屎米成日無啦啦改D設定既邏輯,己經係反人類

一大改老母唔識搞,你就工程師上身,仲未計果堆垃圾後台野
斷氣流大師兄
引用
14/06/2026 11:59
Pixel #hoho#

出名垃圾,仲試過著火

完全無聽過:)

垃圾到我呀媽話小米都好用過佢

好難令人相信,C9會走去用pixel :)

送俾佢做生日禮物

我老母用左6年[sosad]

好出奇?

的確係有啲意外:)

[sosad] Android機一部,有咩特別令你覺得小米好過佢?屎米成日無啦啦改D設定既邏輯,己經係反人類

一大改老母唔識搞,你就工程師上身,仲未計果堆垃圾後台野

一早講咗唔用大陸機啦,小米華為哩啲垃圾手機牌子,完全唔想喺我個post入面出現:)
至於我意外,係因為pixel 係水貨機,又無買廣告,C9應該唔會識係乜嚟:)
林襄
引用
14/06/2026 15:39
an機走向iphone式死路
個生態又無入地咁好
cut sd card cut side load

因為做到MS個地位唔憂
網樂三代目
引用
14/06/2026 15:42
樓主去 New York 睇下有幾多品牌香港沒有入口 !
強姦實業
引用
14/06/2026 19:42
Pixel #hoho#

出名垃圾,仲試過著火

完全無聽過:)

垃圾到我呀媽話小米都好用過佢

好難令人相信,C9會走去用pixel :)

送俾佢做生日禮物

我老母用左6年[sosad]

好出奇?

的確係有啲意外:)

[sosad] Android機一部,有咩特別令你覺得小米好過佢?屎米成日無啦啦改D設定既邏輯,己經係反人類

一大改老母唔識搞,你就工程師上身,仲未計果堆垃圾後台野

Pixel 好多單著火,送俾我都唔敢用
芝麻油
引用
14/06/2026 20:31
pixel 冇行貨
壞咗想整會麻煩之餘
打個電話都要諗埋個台支唔支援volte
唔想做工程師
你用埋我嗰份xx(
栢架山野豬
引用
14/06/2026 22:27
部iPhone 17 pro max 真係好重,好易跌:~(
斷氣流大師兄
引用
14/06/2026 23:22
Pixel #hoho#

出名垃圾,仲試過著火

完全無聽過:)

垃圾到我呀媽話小米都好用過佢

好難令人相信,C9會走去用pixel :)

送俾佢做生日禮物

我老母用左6年[sosad]

好出奇?

的確係有啲意外:)

[sosad] Android機一部,有咩特別令你覺得小米好過佢?屎米成日無啦啦改D設定既邏輯,己經係反人類

一大改老母唔識搞,你就工程師上身,仲未計果堆垃圾後台野

Pixel 好多單著火,送俾我都唔敢用

睇嚟你都唔係好啱用手機哩啲危險品:)
久癢大名
引用
15/06/2026 04:16
Pixel #hoho#

出名垃圾,仲試過著火

完全無聽過:)

垃圾到我呀媽話小米都好用過佢

好難令人相信,C9會走去用pixel :)

送俾佢做生日禮物

我老母用左6年[sosad]

好出奇?

的確係有啲意外:)

[sosad] Android機一部,有咩特別令你覺得小米好過佢?屎米成日無啦啦改D設定既邏輯,己經係反人類

一大改老母唔識搞,你就工程師上身,仲未計果堆垃圾後台野


[sosad] 用緊poco
其實d更新都無咩點大改
就算大改
最多都係手機最頂果排d圖案換下樣
完全唔影響使用同操作
我老母今年67 68用紅米
都係鳩下鳩下咁用手機
都完全無操作上問題

本身都同你地一樣對屎米有偏見[sosad]
約伯
引用
15/06/2026 12:15
Pixel #hoho#

出名垃圾,仲試過著火

完全無聽過:)

垃圾到我呀媽話小米都好用過佢

好難令人相信,C9會走去用pixel :)

送俾佢做生日禮物

我老母用左6年[sosad]

好出奇?

的確係有啲意外:)

[sosad] Android機一部,有咩特別令你覺得小米好過佢?屎米成日無啦啦改D設定既邏輯,己經係反人類

一大改老母唔識搞,你就工程師上身,仲未計果堆垃圾後台野


[sosad] 用緊poco
其實d更新都無咩點大改
就算大改
最多都係手機最頂果排d圖案換下樣
完全唔影響使用同操作
我老母今年67 68用紅米
都係鳩下鳩下咁用手機
都完全無操作上問題

本身都同你地一樣對屎米有偏見[sosad]

每日㩒最多既功能同APP咪又係果D, 我自己首發3* S2到IPHONE 6S 再到用屋企人換POCO X6 PRO淘汰既MIX2S
由IPAD MINI同INTEL mba到m1 mba全部買過用過 乜春生態同品牌全部哂鳩氣 工具就係為人類服務 無論3*定小米都已經兼容AIRDROP
跨平台就係現在同未來 早幾年password manager由icloud keychain一個個手動轉哂去bitwarden之後冇哂平台煩惱[sosad]
無名高手
引用
15/06/2026 12:22
如果一年換一部心態,無係正常
隔幾代可能仲好D,不過唔會有飛的感覺

利申:Google Pixel 7a -> 10a
斷氣流大師兄
引用
15/06/2026 12:29
如果一年換一部心態,無係正常
隔幾代可能仲好D,不過唔會有飛的感覺

利申:Google Pixel 7a -> 10a

10a點樣,唔打機開十個八個app仲順唔順?會唔會熱?
無名高手
引用
16/06/2026 14:39
如果一年換一部心態,無係正常
隔幾代可能仲好D,不過唔會有飛的感覺

利申:Google Pixel 7a -> 10a

10a點樣,唔打機開十個八個app仲順唔順?會唔會熱?


自己一般使用基本流暢
不過熱比其他機有少少
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]