有邊套只要捱過開頭就神作 - 香港高登
[登入]
Name?
引用
11/06/2026 14:45
近幾年
86: Eighty Six

呢個真
捱過第一part便當放題之後真係睇得舒服好多[sosad] [sosad]

反而好多人唔鍾意後面bbq

動畫未做到姐 之後又開始派翻架啦[sosad]
比人抖下先再煮便當啦[sosad] [sosad] [sosad]
性女徵DUCK
引用
11/06/2026 15:12
近幾年
86: Eighty Six

呢個真
捱過第一part便當放題之後真係睇得舒服好多[sosad] [sosad]

反而好多人唔鍾意後面bbq

動畫未做到姐 之後又開始派翻架啦[sosad]
比人抖下先再煮便當啦[sosad] [sosad] [sosad]

我冇睇小說
但我覺得而家停嘅位算幾好啦
要交代嘅嘢都算交代晒
Δ δ Δ
引用
11/06/2026 15:47
近幾年
86: Eighty Six

呢個真
捱過第一part便當放題之後真係睇得舒服好多[sosad] [sosad]

反而好多人唔鍾意後面bbq

動畫未做到姐 之後又開始派翻架啦[sosad]
比人抖下先再煮便當啦[sosad] [sosad] [sosad]

我冇睇小說
但我覺得而家停嘅位算幾好啦
要交代嘅嘢都算交代晒

成日想睇86都未睇
sigmug
引用
11/06/2026 16:05
關於地球的運動
人妻止於智者
引用
11/06/2026 16:19
Blame!

竟然有人識:O
PraiseTheSun
引用
11/06/2026 23:22
Blame!

竟然有人識:O

動畫算係好睇,漫畫真係神作
真島大哥
引用
12/06/2026 06:57
Gundam ZZ

唔覺神作,只係後段劇情緊湊過前面

可能位巴打後面打多左個Z
阿博1985
引用
12/06/2026 07:03
Metal gear V
力食神
引用
12/06/2026 07:52
我揀龍珠[sosad]

細個睇漫畫, 龍珠開頭一啲都唔悶喎[sosad]

獵人一開始幾悶
力食神
引用
12/06/2026 07:53
鄉里別大叔劍聖,初時主角畏畏縮縮成隻龜咁,睇到火滾,點知廿幾話開打就爆發(講緊漫畫,動畫是垃圾)

打酒吧佬果段真係經典
力食神
引用
12/06/2026 07:54
鄉里別大叔劍聖,初時主角畏畏縮縮成隻龜咁,睇到火滾,點知廿幾話開打就爆發(講緊漫畫,動畫是垃圾)

我已經翻睇左好多次
Leona_West
引用
12/06/2026 11:15
點解要咁樣辛苦自己@_@
開頭都唔啱睇就棄番啦
膠痕者
引用
12/06/2026 11:18
《我想成為影之強者》
好似第五集開始嚟料
大和川
引用
12/06/2026 11:52
《我想成為影之強者》
好似第五集開始嚟料

開頭已經好笑扮batman
獨眼巴尼
引用
12/06/2026 14:09
《我想成為影之強者》
好似第五集開始嚟料

開頭已經好笑扮batman

睇到尾再番番去睇第一集變到好好笑[sosad]
力量型bb
引用
12/06/2026 14:13
點解要咁樣辛苦自己@_@
開頭都唔啱睇就棄番啦

睇過命運石之門未
膠痕者
引用
12/06/2026 14:25
《我想成為影之強者》
好似第五集開始嚟料

開頭已經好笑扮batman

睇到尾再番番去睇第一集變到好好笑[sosad]

但如果用返未睇過嘅心態去睇
一開始只會係︰
「JM9?」
「咁大路有乜好睇?」
「點解啲人可以吹到咁大?」
Gaiamera
引用
12/06/2026 14:36
Blame!

竟然有人識:O

呢套嘢無咁偏下嘛[sosad]
Mr.Slow
引用
12/06/2026 14:48
鄉里別大叔劍聖,初時主角畏畏縮縮成隻龜咁,睇到火滾,點知廿幾話開打就爆發(講緊漫畫,動畫是垃圾)

只睇動畫
大弟子女騎士團長套衫好撚顛[bomb]
Leona_West
引用
12/06/2026 14:49
點解要咁樣辛苦自己@_@
開頭都唔啱睇就棄番啦

睇過命運石之門未

冇睇過
一定要睇過先留得言?
賤神揸股
引用
12/06/2026 15:07
GunBuster
獨眼巴尼
引用
12/06/2026 15:27
《我想成為影之強者》
好似第五集開始嚟料

開頭已經好笑扮batman

睇到尾再番番去睇第一集變到好好笑[sosad]

但如果用返未睇過嘅心態去睇
一開始只會係︰
「JM9?」
「咁大路有乜好睇?」
「點解啲人可以吹到咁大?」

我自己鐘意呢啲睇晒返轉頭會令原本冇特別既演出昇華既安排 捱唔到就可惜[sosad]
僕係懶人
引用
12/06/2026 15:38
《緣之空》(ヨスガノソラ)
玄關大戰:P
冷靜啲
引用
12/06/2026 15:51
Key社催淚三部曲
如果唔係有人吹奏 第一集就棄左[sosad]
膠痕者
引用
12/06/2026 15:55
《我想成為影之強者》
好似第五集開始嚟料

開頭已經好笑扮batman

睇到尾再番番去睇第一集變到好好笑[sosad]

但如果用返未睇過嘅心態去睇
一開始只會係︰
「JM9?」
「咁大路有乜好睇?」
「點解啲人可以吹到咁大?」

我自己鐘意呢啲睇晒返轉頭會令原本冇特別既演出昇華既安排文字 捱唔到就可惜[sosad]

咁影之強者真係好多
睇完某啲集數之後再睇返第一集,個後勁敵好勢利[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]