有邊套只要捱過開頭就神作 - 香港高登
[登入]
性女徵DUCK
引用
10/06/2026 20:58
化物語成個系列

一睇就知係神作啦
曾經冇女之人
引用
10/06/2026 21:02
Blacked
黑色過橋米線
引用
10/06/2026 21:07
平家物語
脾罅滴
引用
10/06/2026 22:11
我揀龍珠[sosad]

細個睇漫畫, 龍珠開頭一啲都唔悶喎[sosad]

悟空細個嗰陣都好睇 幾好笑
真島大哥
引用
11/06/2026 06:58
jojo

part 1 未有替身concept

第一部都幾好睇,dio吸引同最後主角同歸於盡結局,反而悶位係第3部前中間,又無第4部,第5部,第7部一直咁緊湊
五行欠膠
引用
11/06/2026 07:22
Gundam ZZ
新房客
引用
11/06/2026 09:51
Gundam ZZ

唔覺神作,只係後段劇情緊湊過前面
力食神
引用
11/06/2026 09:56
RDR2
頭一個鐘真係好慢咁帶入劇情

我覺得無咩嘢

反而覺得佢去得太快
我都未知咩事
第二人生
引用
11/06/2026 09:59
近幾年
86: Eighty Six
斯托拉斯
引用
11/06/2026 10:04
要人捱嘅好意思叫神作,神作標準會唔會太寬鬆
佛經碩士
引用
11/06/2026 11:07
來自新世界
觀濱愛理
引用
11/06/2026 11:52
[banghead]
Miku Miku
引用
11/06/2026 12:19
https://upload.hkgolden.media/comment/ep5krayn.0nhielq5n0d.ytwy0abiwon.vq5.jpg
師父救我呀
引用
11/06/2026 12:38
鄉里別大叔劍聖,初時主角畏畏縮縮成隻龜咁,睇到火滾,點知廿幾話開打就爆發(講緊漫畫,動畫是垃圾)
大和川
引用
11/06/2026 12:43
來自新世界

早兩年朝聖睇左
呢套反而係前中段個氣氛係度裝神弄鬼好睇啲
後面個謎底太易估 結局0驚喜 我覺得中上
東芝bam明
引用
11/06/2026 12:46
暗金丑島君
結局太神
佛經碩士
引用
11/06/2026 13:21
來自新世界

早兩年朝聖睇左
呢套反而係前中段個氣氛係度裝神弄鬼好睇啲
後面個謎底太易估 結局0驚喜 我覺得中上

我覺得成個故事幾震撼
但D人未必捱到前段,可能唔知做緊乜就棄左
獨眼巴尼
引用
11/06/2026 13:27
要人捱嘅好意思叫神作,神作標準會唔會太寬鬆

有冇咩例子 全程都好睇一時間淨係諗到鋼鍊
斯托拉斯
引用
11/06/2026 13:37
要人捱嘅好意思叫神作,神作標準會唔會太寬鬆

有冇咩例子 全程都好睇一時間淨係諗到鋼鍊

我都係
蛋蛋RAISER
引用
11/06/2026 13:39
JOJO
性女徵DUCK
引用
11/06/2026 13:40
要人捱嘅好意思叫神作,神作標準會唔會太寬鬆

有冇咩例子 全程都好睇一時間淨係諗到鋼鍊

物語系列、四疊半神話大系,雖然有少少電波
但我都認同神作就係要由頭神到落尾先叫神作
一條女你全日見住阿儀咁樣,捱到夜晚熄燈就好好砌咁條女仲叫唔叫好正?
Name?
引用
11/06/2026 14:05
近幾年
86: Eighty Six

呢個真
捱過第一part便當放題之後真係睇得舒服好多[sosad] [sosad]
性女徵DUCK
引用
11/06/2026 14:28
近幾年
86: Eighty Six

呢個真
捱過第一part便當放題之後真係睇得舒服好多[sosad] [sosad]

反而好多人唔鍾意後面bbq
獨眼巴尼
引用
11/06/2026 14:43
要人捱嘅好意思叫神作,神作標準會唔會太寬鬆

有冇咩例子 全程都好睇一時間淨係諗到鋼鍊

物語系列、四疊半神話大系,雖然有少少電波
但我都認同神作就係要由頭神到落尾先叫神作
一條女你全日見住阿儀咁樣,捱到夜晚熄燈就好好砌咁條女仲叫唔叫好正?

又唔係全日阿儀咁極端 攞幾集慢慢入局我自己覺得冇問題[sosad]
Name?
引用
11/06/2026 14:45
近幾年
86: Eighty Six

呢個真
捱過第一part便當放題之後真係睇得舒服好多[sosad] [sosad]

反而好多人唔鍾意後面bbq

動畫未做到姐 之後又開始派翻架啦[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]