咁佢讀乜鳩啫,咁快就想畢業,不如索性做全職藝人啦

係人都知美國啲大學攞夠學分就畢到業㗎啦,佢半在職已經攞到實習啲學分,仲有據聞佢IB成績好都可以唔使讀部分foundation course,咁咪可以早到畢業囉,早畢業咪可以早啲全職囉,傻鳩先可以早畢業都唔想㗎嗟
佢南半球中學畢業,等北半球大學開學已經遲咗同屆同學一年入大學,而家只係拉返勻
講到尾都係你啲人都多鳩餘,考公開試低分又笑,唔讀書又話人低學歷,讀大學讀唔晒又嫌人畢唔到業,拉長嚟讀又叫人讀唔上就咪讀,可以早到畢業又嫌人快畢業,唔怪得淨係識同啲文盲捋賓周仔低端人口喺度唱雙簧啦
![[369]](/faces/369.gif)