陳啟泰2000年揾千萬 - 香港高登
[登入]
‌‌東京熱
引用
10/06/2026 20:54
尹天照話殭二 15萬一個月
阿魯卡戴綠帽
引用
10/06/2026 20:59
歐錦棠咪講過果時一個show八仟蚊起步,一個show=半個鐘節目。佢哋哩啲有人睇嘅,輕輕鬆鬆爆show,二仟年頭將收入正正經經買下磚頭,早就財自#cn2#

歐錦棠講過
佢係亞視最多Job做果年
一年搵幾百萬

陳啟泰百萬富翁最紅果期
紅過歐錦棠好多
一年搵過千萬好正常

歐錦棠早過陳啟泰紅,講最紅嘅話,應該歐錦棠紅啲

歐錦棠94-00 最紅

歐生最紅始終係今日睇真啲做主持#good#lm

佢做今日睇真D時,香港都仲未淪陷(97),一星期五集,自己諗下幾好搵[banghead]
仲有我來自潮州,高登伯點會無睇過

https://i.ytimg.com/vi/37szL4RaaTw/mqdefault.jpg

https://i.ytimg.com/vi/eb8FjkhY3zA/mqdefault.jpg


屌我未睇過[sosad] 我連我和疆屍都無睇過[banghead]


佢啱啱買完訓練班畢業嗰陣時都呃得吓人。

https://youtu.be/nTAtLJu4Ppg?si=_fm1zv7okRR6lnQ6

聽佢本人講有日本富婆搵圈中人(佢冇講邊個)搭路約佢一齊食飯,後來佢知道之後嬲到即刻走。
Δ δ Δ
引用
10/06/2026 21:04
尹天照話殭二 15萬一個月

佢話減人工請任達華做將神
去泰國登台一個月收過千萬
高登膠製花
引用
10/06/2026 21:18
尹天照話殭二 15萬一個月

佢話減人工請任達華做將神
去泰國登台一個月收過千萬

果時未做殭 已經搵好多
就係跟徐少強去泰國登台, 上YOUTUBE 睇下佢訪問, 長得黎幾好笑,無咩悶場

係泰國果邊好紅, 直頭去同泰皇 食飯 ,泰皇接見佢地,你諗下幾誇

亞視當年本地食屎,但拍落D野去海外賣都好好景
高登膠製花
引用
10/06/2026 21:19
尹天照話殭二 15萬一個月

佢話減人工請任達華做將神
去泰國登台一個月收過千萬

果時未做殭 已經搵好多
就係跟徐少強去泰國登台, 上YOUTUBE 睇下佢訪問, 長得黎幾好笑,無咩悶場

係泰國果邊好紅, 直頭去同泰皇 食飯 ,泰皇接見佢地,你諗下幾誇

亞視當年本地食屎,但拍落D野去海外賣都好好景

https://www.youtube.com/watch?v=sCPSDdodmTM
勒老闆
引用
10/06/2026 21:21
但條傻佬無買多幾職樓,蝕哂
掘膠員
引用
10/06/2026 21:34
2000年先1000萬
1年先搵得嗰500==
‌‌東京熱
引用
10/06/2026 21:40
尹天照話殭二 15萬一個月

佢話減人工請任達華做將神
去泰國登台一個月收過千萬

痴鳩線[sosad] 徐少強叫佢過去唱歌
正常人1235
引用
10/06/2026 21:59
2000年先1000萬
1年先搵得嗰500==

^ ^"
佢係薑C來的 可以慢慢賺
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSnWMOsz1e8IVI6WgNWDif1O2FLJG_wKXAqvA&s
民主歌星獻忠
引用
10/06/2026 22:04
2000年先1000萬
1年先搵得嗰500==

^ ^"
佢係薑C來的 可以慢慢賺
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSnWMOsz1e8IVI6WgNWDif1O2FLJG_wKXAqvA&s

賺幾多軍票都冇用,打輸仗身家清0
黃金先係最保值
高登膠製花
引用
11/06/2026 04:18
尹天照話殭二 15萬一個月

佢話減人工請任達華做將神
去泰國登台一個月收過千萬

痴鳩線[sosad] 徐少強叫佢過去唱歌

果個年代, 過江龍聽唔明你講野先吃香 [sosad] [sosad]

好似以前D 日本仔 台灣仔 外國人黎到香港, 學句大家好
已經高潮大叫
二次元正太控
引用
11/06/2026 05:53
atv,90-00年代當時人工高過tvb

煎pan 新人每月6萬左右,陳啟泰20萬,歐錦棠40萬

好多演員賺到錢樓

係咪tvb多人要養分薄咗啲人工
所以喺亞視可以一個人搵幾個人份嘅人工[sosad]
Δ δ Δ
引用
11/06/2026 08:01
尹天照話殭二 15萬一個月

佢話減人工請任達華做將神
去泰國登台一個月收過千萬

果時未做殭 已經搵好多
就係跟徐少強去泰國登台, 上YOUTUBE 睇下佢訪問, 長得黎幾好笑,無咩悶場

係泰國果邊好紅, 直頭去同泰皇 食飯 ,泰皇接見佢地,你諗下幾誇

亞視當年本地食屎,但拍落D野去海外賣都好好景

https://www.youtube.com/watch?v=sCPSDdodmTM

痴鳩線[sosad] 徐少強叫佢過去唱歌


徐少強: 我都賺夠啦,畀啲錢其他人賺吓:P
安信(兄)
引用
12/06/2026 07:33
atv,90-00年代當時人工高過tvb

煎pan 新人每月6萬左右,陳啟泰20萬,歐錦棠40萬

好多演員賺到錢樓

係咪tvb多人要養分薄咗啲人工
所以喺亞視可以一個人搵幾個人份嘅人工[sosad]

亞视易爆工時
無線難有工開?聽講計出鏡幾耐 亞視人差不多套套見
阿魯卡戴綠帽
引用
12/06/2026 08:00
atv,90-00年代當時人工高過tvb

煎pan 新人每月6萬左右,陳啟泰20萬,歐錦棠40萬

好多演員賺到錢樓

係咪tvb多人要養分薄咗啲人工
所以喺亞視可以一個人搵幾個人份嘅人工[sosad]

亞视易爆工時
無線難有工開?聽講計出鏡幾耐 亞視人差不多套套見

我記得90年代中期嗰陣時,亞視大約有3000員工,TVB大約3800個,到1998年賣盤改革嗰陣,一度炒剩800人。#cn#
‌‌東京熱
引用
12/06/2026 08:28
登台洗唔洗比人屌屎忽?
‌‌東京熱
引用
12/06/2026 08:29
老老實實我係藝人我寧願去ATV
覺得有啲飄
引用
14/06/2026 14:21
https://upload.hkgolden.media/comment/avbbfryv.q03otzcanlm.rstkfgodgk2.x4r.jpg
‌‌東京熱
引用
16/06/2026 17:53
https://upload.hkgolden.media/comment/avbbfryv.q03otzcanlm.rstkfgodgk2.x4r.jpg

痴痴地線
強姦實業
引用
16/06/2026 17:57
老老實實我係藝人我寧願去ATV

兩間制度唔同,亞視直接出糧,tvb賺知名度食自己
銘倫大印銀紙
引用
16/06/2026 19:32
老老實實我係藝人我寧願去ATV

兩間制度唔同,亞視直接出糧,tvb賺知名度食自己

當年亞視d劇係大陸都好多人睇,班亞視藝人係大陸都好紅
‌‌東京熱
引用
17/06/2026 20:06
老老實實我係藝人我寧願去ATV

兩間制度唔同,亞視直接出糧,tvb賺知名度食自己

當年亞視d劇係大陸都好多人睇,班亞視藝人係大陸都好紅

如果而家仲有ATV, 加埋小紅書威力
可能勁過TVB
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]