

莊4
我19
乜都唔駛做, 停牌
等結果
同大家溫書, 4,5,6 屬臭牌, 易爆
莊家拿 了4, 今轉就爆左

我
輸0場
贏6場
和 0場

莊家3
我12
跟BS 打
我要牌

但我未按制

我輸的風險
就係一拿到10,J,Q,K, 我即輸


我自己要左牌
就停牌
莊家, 開牌, 之後再拿, 就19點贏我
我
輸1場
贏6場
和 0場
收工

今天早上這轉, 應該收工
賺左6場, 輸1場
贏6場=600
輸1場= 減100
執500
贏5.5 鋪
因為1場21點
300蚊一鋪 1650HKD
500蚊一鋪 2750 HKD
但我用假錢+ 運氣好
現實不會咁順心

我試下每天, 最少 入來, 玩一次
最多2次
要返工

21點活動
我會貼我思維, 同埋判斷
我自己從未玩過21點
是最近1個月先學
規則也是近一個月才知
總之跟BS 打
情況進展好
可以用網友組TEAM
每人 分頭 去一間澳門賭場打21 點

總之, 個人要客觀
同埋要分析BS TABLE
化身為莊家
思考 每個BS 的決定
需要苦練
呢d技巧通晒天,係賭場識算牌都冇用,佢有系統整輸你

以前未有蝸牛機
果時我係萄京就計住黎賭
有時夾埋2個朋友一齊玩張檯
講真,優勢率都要賭到靴牌
去到中期先算好d
但係始終要睇運
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
呢d技巧通晒天,係賭場識算牌都冇用,佢有系統整輸你

唔信邪, 我一定要去澳門一次
300蚊21點 台, 邊間有, 請俾地址
以前未有蝸牛機
果時我係萄京就計住黎賭
有時夾埋2個朋友一齊玩張檯
講真,優勢率都要賭到靴牌
去到中期先算好d
但係始終要睇運
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我預左輸, 因為 要贏賭場咁易, 賭場一早執粒
無必勝之法



41.7% 贏
49.7% 輸
8.5% 平手
我認為AI 很客觀
'41.7% = 贏
49.7% = 輸



莊3,
我15
無得攪,得返 停牌
跟返bs 打
最後莊家夠17 點
我
輸1場
贏0 場
和 0場
因為upload 個sites 好似壞壞地
訓醒先upload
玩左4,5 鋪
輸下,贏下
最後好似平手


莊5
我15
記熟bs, 停牌
我
輸1場
贏1場
和 0場


莊3
我 13
無得攪, 跟bs
停牌
我頭三鋪好臭, 15, 14,13 點
局我停牌
賭莊家, 爆唔爆
我
輸2場
贏1場
和 0場


莊8
我14
跟bs 打, 要牌
最後我爆
我
輸3場
贏1場
和 0場


莊8
我20
我手牌靚, 一野射出去, 數錢
我
輸3場
贏2場
和 0場



莊a 仔, 靚
我 12
跟bs 打, 要牌 8, 即20點
贏面極高
莊7, 18點
最後贏左
我
輸3場
贏3場
和 0場
觀察自己 是否12-16點, 此為臭牌
觀察莊是否4,5,6 臭牌, 9,10,a靚
不要隨便double 或split
跟bs 打 21點應該是最好的策略
因為好多人, 唔夠耐性
打打下, 就亂打, 用感覺打
同埋自己唔夠熟bs 打法