
絕大部份情況, 我會跟BS 打
我會講打, 咩情況唔跟BS 打




再同大家溫書
莊家有利的牌, 就係9,10,A , 莊家不利就係4,5,6
我一樣, , 9,10,A 最好
我一收牌, 嘩, 2條2, =4 點
唔夠六點, 同埋你睇返BS 個圖, 是HIT
一HIT 再得2, 即係6點
再HIT, 16點
當16點, 開始有機會爆, 要唔要牌?
答案係要, 跟BS 表打
一拿6仔以上, 我就爆, 但BS 表叫你要, 你就要
我要, 18點, 18點就算好數字
停牌, 莊家開
跟BS 表打, 好處是, 機械式操作
唔好加太多個人感情
我
輸0場
贏2場
和 0場


莊家3
我15
我如果拿12-16, 我認為是臭牌
我渣左牌臭組合
莊家 亦是臭
莊家4,5,6 是最臭牌, 莊家3 亦算臭
跟BS 打, BS 叫玩家, 停牌
即係 賭莊家爆煲
我跟BS 打
莊開出來K, 13點, 之後要停,2 仔, 15點
再拿8, 23點 ,爆
我
輸0場
贏3場
和 0場
如果真實去左賭場,
坐低,連羸3場
當1場500HKD 執
我贏左3場, 1場21點,
即係500+500+750= 1250 HKD
我建議起身, 離場
連贏3場, 或連輸 3場, 都 離開賭場
運氣好, 同運氣差, 都要離開
運氣好=賺夠, 會輸返
運氣差= 有排輸, 會再輸
贏要縮
輸都要輸
夠就走
昨天飯 前= 贏左2場
昨天飯後= 輸左5場
今天早上= 贏左3場
早上, 一場,16點要牌, 因為莊家Q
一場15點唔要牌, 因為莊家3
不以自己點數作唯一考慮
睇對手


莊5
我13
我13點 算臭牌, 12-16點, 在21點 中算臭 , 要博莊家爆
莊5, 亦是臭, 因為易22點或以上
跟BS 打
BS 叫我 停牌
莊家一路要, 岩岩22點爆左
我贏
我
輸0場
贏4場
和 0場
早上連贏4轉
好的運氣用完
訓覺+ 食早餐
晚上先返來再玩
lm
純粹 學習, 無用真錢
會試測一個月
你明唔明我寫緊乜 同個表?

這個就係我思考
局跟
但SPLIT , 同DOUBLE,
DOUBLE , SPLIT 中, 都有些有贏面
有些 贏面一般
佢無細分
所以我要用臭牌, 來判斷
我拿12-16點, , 莊家,8,9,10,A ,=> 保守行事
莊家4,5,6 點=> 我會大膽少少, 但不會隨便DOUBLE

手上1450
你見到1350, 因為拿左100 出去DEAL
名埋288 張牌仲淨
贏4 場, 1場21點
21點俾150,
其他3場=300
=450
肥肥
1. 跟BS 打
2. 銀碼固定, 不隨便加, 或減, 不ALL IN , 玩最低注碼
3. 連贏3-4鋪, 離開賭台
4. 連輸3-4 鋪, 離開賭台
5. 熟BS TABLE原理及思路
6. 唔好諗一定贏, 無一定贏., 只是增加優勢
要贏賭場, 贏面比較大, 就係咁
雞仔注, 吉賭場忽屎, 吉夠就走


莊 7
我 2隻9
1. 可以要牌
2. 可以停牌
3. 可以拆
4. 可以DOUBLE
跟BS TABLE 就係 做 停牌
莊家 8, 我2隻9=> 拆
莊家7 , 我2隻9=> 停牌
點解 莊家7同8, 決定有分別?
我地就要思考, 理解 背後 , 你先夠膽做決定
熟BS 個表, 我認為很重要
但更重要, 理解個表先
我2手上2條9
如果莊家7
7是比較麻煩
點麻煩?
我要贏莊家, 2個可能性
第1, 局 莊家爆 22點或以上
第2, 我手上的牌 點數, 較莊家大
莊家 如果 係一隻7
只要 佢拿到10,J,Q,K, A, 就唔會爆
變相, 我手上要高點子過莊 先贏到
此就係重點, 迫我要高點數
我手上9, 拿點數的機會, 是較 莊家高
但萬一, 我拿到牌點數少?
贏面要大, 先拆牌
莊家拿7, 我拆左 贏面只是多少少
注碼 多 左, 暴露風險多左
保守很事
我未按制
準備按停牌


莊家開牌9點
16點, 未夠17, 再要 10
26點爆左
我
輸0場
贏5場
和 0場

我打左三輪
昨天飯前
昨天飯後
今天早上
你見到, 輸贏非常波動
所以要用次數, 去減低 風險
全部都係假錢
假錢,無壓力
真錢, 就最少注碼1 鋪
但300-500蚊一鋪
我認為都有壓力
最低工資50蚊一小時
即係6-10小時保安人工
咩加一 減一
大佬, 我就60歲
邊有後生仔咁靈活
背 乘數表, 我都有點困難

開始上手了
要練習DOUBLE 同SPLIT

唔好浪費時間, 算牌
賭場, 很難贏錢
所有策略 都 在每個位做得最好