上次單拖帶咗1皮賭本去 贏吓輸吓咁 最後壓力太大 贏咗1500就搭船走

有冇用bs 打? 定用感覺打?
用感覺打
明白, 我會盡快去一次 真實
識唔識手勢 要牌、唔要 我第一次去個荷官教返我
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
上次單拖帶咗1皮賭本去 贏吓輸吓咁 最後壓力太大 贏咗1500就搭船走

有冇用bs 打? 定用感覺打?
用感覺打
明白, 我會盡快去一次 真實
識唔識手勢 要牌、唔要 我第一次去個荷官教返我
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
你有冇 想我去邊個地點打卡

9點30分打緊第8場
上次單拖帶咗1皮賭本去 贏吓輸吓咁 最後壓力太大 贏咗1500就搭船走

有冇用bs 打? 定用感覺打?
用感覺打
明白, 我會盡快去一次 真實
識唔識手勢 要牌、唔要 我第一次去個荷官教返我
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
你有冇 想我去邊個地點打卡
賭場入面唔畀影相啊
上次單拖帶咗1皮賭本去 贏吓輸吓咁 最後壓力太大 贏咗1500就搭船走

有冇用bs 打? 定用感覺打?
用感覺打
明白, 我會盡快去一次 真實
識唔識手勢 要牌、唔要 我第一次去個荷官教返我
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
你有冇 想我去邊個地點打卡
賭場入面唔畀影相啊
緊係出面 打卡
千祈唔好去玩咩電子機 我哋係去嬴錢唔係去消遣娛樂的
千祈唔好去玩咩電子機 我哋係去嬴錢唔係去消遣娛樂的
可以, 一陣再講
玩埋第8場
儲夠次數 先
近排 中小學生應該放假
澳門應該多人
開始左, 已贏600
我推到1000
睇下 贏到1000先
最少50鋪
玩左70鋪
贏600
最多贏1250
但因為未夠50
之後輸返 一些
我用400 就離場位
1。 輸多2場, 就走
2。 或去1000 就走
收左手
執450=4點5注
因為500, 之後是投降, 輸一半, 即50
變450
收手

今次手風順
即贏
就閃人
即係高位賺1250
之後見回
定離場位

第一場 21點 巡迴 , 6月18日

第二場21點巡迴, 6月18日

第三 場21點巡迴, 6月18日

第四 場21點巡迴 6月18日

第五 場21點巡迴 6月18日

第六 場21點巡迴 6月18日

第七 場21點巡迴 6月18日

第八 場21點巡迴 6月18日
10點15分左右 開始第9場
不排除, 我中途訓左覺
1。 跟bs 打
2。 注碼固定100
3。 50—300鋪內
如果300鋪時輸好多都要計數
迫自己不能無止境留在賭台
4。 如果開局靚仔, 賺夠1000 左右就走
5。 如果開局 臭, 平手, 輸少少, 或賺少少就走
打左8場巡迴賽
會keep住打
一次巡迴賽, 如果打150 鋪
最後要打13場最少
我打左8場
今天休息下
可能訓陣先
10點15分, 第9場, 暫定
無留言, 代表無開始
10點 玩第 9 場
我跟下面
1。 跟bs 打
2。 注碼固定100
3。 50—300鋪內
如果300鋪時輸好多都要計數
迫自己不能無止境留在賭台
4。 如果開局靚仔, 賺夠1000 左右就走
5。 如果開局 臭, 平手, 輸少少, 或賺少少就走

1. 一開局就臭牌
2. 仲要按錯2次制
有一次是2隻10, 之後我想STAND, 變左DOUBLE
爆左
3. 同埋玩左226鋪
非常接近300
想收手
費時最後一桶,局輸千幾收手
4. 同埋最低輸過2150
變左輸300
變相追返1850
算追返好多
及時收手保平安

第一場 21點 巡迴 , 6月18日

第二場21點巡迴, 6月18日

第三 場21點巡迴, 6月18日

第四 場21點巡迴 6月18日

第五 場21點巡迴 6月18日

第六 場21點巡迴 6月18日

第七 場21點巡迴 6月18日

第八 場21點巡迴 6月18日

第九 場21點巡迴 6月18日
唔好太大咬
因為輸成2150
上返300
要信耶穌


不過我信歷蘇先