
我21點
即完局
我
輸5場
贏2場


莊9仔
我19點
我手牌靚, 莊手牌 亦靚
19點, 停牌
最後好彩, 莊家爆煲
我
輸5場
贏3場



莊家9仔, 靚 牌
我a3, 局要牌, 5, 加埋19 點,唔會要
一開, 大家19點
和
我
輸5場
贏3場
和 1場


跟bs 打
有得投降, 要投降
投降通常4個情況
莊定10
我15
莊定9,10,a
我,16
統計學上, 我贏面25%
如果可以投降輸一半, 要投降
我未按制, 未知自己 命運如何
如果你跟上圖, 是無得投降的bs 表
我 應該要牌
好易爆煲

你可以同肥創一齊練
順便學埋練籌碼
我仲練緊 21點bs
等我再練熟一點

爆左
投降輸一半個4個情況
贏面得25%
是 咁多可能性中贏面最低
所以要投降, 毫不猶豫
我
我輸6 場
贏3場
和 1場

贏25%, 所以投降 輸一半 重要
令玩家優勢多0.7%


莊2
我18
我牌面靚好多, 18點 停牌
之後一路開 , 莊家21點
我輸7場
贏3場
和 1場


莊10
我20
可以拆
唔好拆, 我20點
莊除非20或21, 我贏面極大
我直接 停牌
開出來見我
點知莊家是10
大家打和
如果我拆, 除時輸200
而家打和
如果拿20點,唔好大咬
我輸7場
贏3場
和 21場


莊 9
我19
19點唔要牌, 一開
莊是4, 即13點, 未夠17, 要牌
23 點爆
我
輸7場
贏4場
和 2場

最近的牌
我16, 莊10
我未按
但 這是投降 的4個 可能性之一
投降輸一半
但我這個軟件,無投降
所以我準備局拿
希望贏到
6,7,8,9,10,j,q,k, 我都 扑 街
希望不會爆煲



我
輸8場
贏4場
和 2場


莊家q
我 18
無得攪, 一定停牌,
睇彩數, 莊家氣場勁 20點
我
輸9場
贏4場
和 2場
有2場, 基本我會投降輸一半
總之hit 到4個情況之一, 就投降
唔好爭論, 應否 投降
bs 叫投降, 就投
一場21點, 多50蚊
輸9 場= - 900
贏4= 多450 , 1場21點
輸450 , 但如果有投降輸一半,
會輸少100
即係輸350

莊家副牌 衰仔, 6
我都唔算好牌, 12
跟bs 打的話, 我唔頂牌
close 左畫面
學到乜?
1. 跟bs 唔一定贏
2. 一定要投降輸一半, 實戰時
3. 跟bs 打, 不要亂自己 思想
6月12日
玩一陣21點
我RESET ,就係312 張牌
一次最少減4張, 如果唔要牌, 因為莊2張, 我2張
最少用4張
我312個數, 一路會幾張, 幾張咁減
我按返次序 POST
1000 模糊本金, 100 蚊每次
如果即出21點, 俾多50, 即150
和=0

第一鋪即21點, 執150
我
輸0場
贏1場
和 0場