
上文提到, 莊家4,5,6
對莊家不利
我自己35= 8
亦無乜睇到, 所以唔會攪DOUBLE
唔會停牌
即係局要牌

拿左牌了, 是一隻 6仔
即係莊家4點
我14點
如果我拿到8,9,10,J,Q,K 就大獲
所以風險開始高
溫返書, 莊家拿到4,5,6 點是不利, 盡可能你要停牌
而家14點, 可能就要局佢爆

莊家17點, 我輸
而家
我輸3場
我贏3場
1. 唔係叫大家賭錢
2. 我 而家練習緊21點
3. 練習 的藍圖, 是跟BS 打
4. 學埋幾時DOUBLE
5. 個 軟件無得 投降輸一半, 我會講出來
6. 6副牌, 但牌越來越少, 去到200, 我會RESET
7. 每鋪模擬 開頭有1000, 我每次注碼100
但如果BS 講要SPLIT 同DOUBLE,
我要照跟機做
不要問,只要信BS

莊6
我15點
莊個度就不太好, 記住莊家拿4,,5,6 是不太好
拿9,10,A 就是好
但我亦唔太好,15
但又唔投降得 , 不是BS 個4個情況
我局坐停牌, 睇下命運係點

我
輸4場
贏3場

21點
我
輸4場
贏4場, 2場贏是21點



我6, 莊3
太少, 我一定要拿票
莊家最不利是拿4,5,6 , 之後3,2 都係算麻煩, 會有變數
我拿6, 要隻牌8= 14點
當我14點時, 就要打防守, 博 莊家爆
跟BS 打
最後莊家爆
我
輸4場
贏5場, 2場贏是21點


我17 , 莊 4
我一路講, 莊4,5,6
就有贏面
你牌小, 局莊爆
你牌大, 局莊輸 大小俾你
17 點 或以上 無A 的17點, 就 直接停牌
我
輸4場
贏6場, 2場贏是21點
暫時手上1300 , 贏300
因為21點, 2場, 贏多50,
輸4場=輸400
輸6場, 當中4場執400, 21點個2場, 執300 (150蚊一場)
今轉我當玩完
玩左10場
準備食飯
食飯, 之後訓下, 晚上 炒股, 炒匯,炒金時
再玩21點
向大家報告
我只用BS 打 21點
一陣重新RESET ,玩過
如果去澳門賭場
早, 午, 晚 , 零辰 4轉
我想模擬 我 狀態不同情況
會帶5-10萬去澳門, 玩到輸晒為止
睇下 玩到幾耐
,
今天飯前這轉
我做得幾好
玩左10倍, 贏6場, 輸4場
如果500HKD 蚊一注, 即 係執1000HKD
我記錄每天 狀況


我reset 左副牌
去返6副牌,312 張
同埋1000蚊
100蚊一注
一陣食飯返來打21點
全部跟bs 打
我9成情況已經唔駛睇個表
有時望下, 是check 多次double 同 split
張相有900, 是拿左100 出去時, 有900
原本有1000
我會記錄次次 情況
不會skip
所以312 牌個路, 會順住跌
每次收燼就會 reset


跟bs 打
第一場
莊2
我12
我副牌算樣衰, 因為一hit 到10,j,q,k, 即出事
你當4/13 , 3成機會爆
莊家2仔 , 亦樣衰
不過我死先咁解
咁都要博 , 要牌, 跟bs打
我
輸1場
贏0 場
記住跟bs 打
唔好亂自己用自己套路
有些位double,split 我覺得可以跟自己情況
大部份一定要跟bs 打


第2場
莊 2
我20
可以拆, 可以 停牌
當然停牌, 我贏面極高
拆左, 就變 數多左, 一陣7 起上來, 人地先拿9, 後拿2
我輸double
20點穩陣贏算
一開,莊家拿到15, 再拿10= 25 爆
我
輸1場
贏1 場



莊8
我a3=4或14
莊最靚是9,10,a
8都算靚
我a3=4 或14, 跟bs 打, 要牌
18點, 18點唔會要牌
因為莊家, 一拿10, 18點 就 打和
一拿9, 17點, 就莊家輸
我贏家其實高
但人算不如天算
莊家一路開牌, 拿到21點, 只能認命
我
輸2場
贏1 場


莊拿3
我16
16 無得要牌牌, 好易爆
停牌, 一開, 莊家19
我輸
我
輸3場
贏1 場
Relativity
11/06/2026 21:39
嘩, 21點咁大獲, 要搵埋創蛇研究了


莊7
我17
無得要牌
莊一路拿牌,最後21點
我輸
我
輸4場
贏1 場
嘩, 21點咁大獲, 要搵埋創蛇研究了
唔熟, 因為要升level 5, 呃post ,呃經驗值



莊家q仔, 靚牌
我點靚都無用, 莊21點
我12點, 之後局要, 唔死得, 16點
跟bs 打, 要繼續拿 牌4
最後20點, 以為穩操勝劵, 點知都係輸
我
輸5場
贏1 場