我會去玩21點
因為我認為 我的使命
就係渣住21點特訓成果
入賭場
殺大戶
或被大戶殺
但練夠功夫, 夠殺大戶先
入賭場,只有2個命運
一下被 賭場大戶殺
一下殺賭場大戶

特訓成果樂觀
因為暫時玩左三轉
第1轉,當運氣,唔計
第2,3轉
大概話俾我知
我入賭場21點
1. 輸緊唔好驚
2. 照返bs 打
3. 但當盈利去到某個位要走
4000-6000蚊盈利, 這個位, 不要貪
個日走左先


pattern 似
反覆向上, 之後輸突返
向上緊,搵位走


1點56分am, 玩左20鋪
2點27分am , 玩左266鋪
30分鐘, 玩240鋪
2000 鋪, 大概玩250-300分鐘
即係6小時左右

一殺入去21點即輸 2000

輸完, 再輸,最多輸到3900
之後我慢慢追返
去返600
如果我而家起賭場
我會走
因為 由 輸3900, 去正600
足足4500
因為是100一注
如果去到300 一注, 代表執緊1800 蚊
由輸萬2, 變賺1800
收工啦
拿錢去澳門玩
心態上
1. 唔好算牌, 大家都知無得算
2. 用BS 打, 深信BS 才有機會贏
3. 輸會比贏多
4. 但 DOUBL ,SPLIT 就要博

D 牌好黑仔
BS 比率我是維持8成
此8550 負, 我會慢慢追
同我上幾個POST 講一樣
即在432 提及
我 賺緊600, 我一定會走
此8550
我估要慢慢追
幾時追到 ? 唔知
可能要玩多幾次2000 鋪
贏的比例
要維持42%左右
同埋BS 接近8成
因為BS 低於8成, 即係無跟BS 打

我收14 , 莊7
我要拿牌
一拿就爆

之後下鋪 , 我拿14
莊4
我要停牌
一停
莊19點
我又輸

我之後, 渣左20 , 莊K
點知莊家, 一路拿細牌
拿到21點
黑仔到
1. 我渣靚牌, 20點, 都輸
2. 我係咁渣12-16點,
一路輸
但影響不到我
因為假錢
1000, 賺, 變負9300
上下, 1萬左右
如果500 一注, 5萬蚊
即係帶5萬去澳門
一日就攪店

渣7, 莊8
我 要牌, 8
變15 ,
玩家15, 莊8
BS 打, 要再要牌
一要就爆
莊要 牌, 就莊爆
我要就我爆
但下張大家都唔知係乜, 我黑仔LAW
但BS 要照跟
不能動搖, 就是一套策略的根基

莊10
我14
跟BS 打, 要牌
爆

我6, 莊家10
我要牌, 10
16 點
跟BS 打, 要牌, 10隻 , 26點
爆

莊7
我15
跟BS 打, 要牌
9, 24點, 爆
今轉超黑仔, 超多黑仔牌
投降, 有時快得濟, 無按
15=> 10
16=>9,10,A
4個組合,SKIP 左

最新追緊
最多輸9300
而家輸6250
追返3000
仲輸緊6250
訓覺先
一陣港股開市
如果網友, 見到條街, 巴士, 小巴, 地鐵
有條友自言自語
講: 要跟BS 打, 賭場無招可出,
個個應該係我