即係美國,可能減完息
未來不加息, 但突然加息
歐元區, 今年預期加4次息
港幣掛鈎人民幣
有機會, 但不知幾時, 暫時金管局想掛美元
可以去示威, 要求香港同人仔掛勾
美國條債太大
我 暫時只睇到, 引發 高度的通脤
去消滅 赤字
示威 國安法

EMAIL 俾李家超 表達意見
債主係中國
所以中國減 持 美債
知美國玩野



中國增持黃金
幾多個人望住

ceo

買金不如買 ETH
恆生銀行目標價 40000美元
我1988年開始炒金, 2025年開始買BTC
所以比較熟金

我渣左黃金好倉
1. 要俾利息
2.沽空金收息, 渣金要俾利息
我認為金價, 開始值得考慮
昨天開始買金
但可能要分好多段買
3. 暫時帳輸6千幾港元
4. 未計渣金要俾的利息
3046= > ETH 好倉
3042= > BTC 好倉
ETH 我會留意
因為 應該同步
四年後升十倍 資本家講明目標$40000美元
好價 ETH 會`留意
你唔講, 我唔記得有ETH
因為我一路只留意BTC
ETH, 我會買, 但長中短線咁玩
岩價就入, 岩價就出
一般投資者
我建議, 做住定期
極端的好價才入市
且分注, 入
現在乜都好難攪
ETH, 同BTC 都好炒
BTC 已大幅回落
但等佢單日, 插, 就撈一撈