好似4500 渣左黃金
跌到4024
如果輸緊幾百萬, 同 開黃金 公司個老板
單聲流動資金, 要多2星期, 到4星期
錢先返到
個戶口, 輸到 0, 輸到負100,200萬
你 按返時間入錢就可以
這是, 20,30年前的產物
而家無得
因為 黃金波動太大
單日, 大上大落, 清晒 孖展散戶 做得太重 的人倉位
2026年, 不同的地方
差價 低好多
但 佢地係渣正來做, 一不夠錢, 就斬倉
我盡量可能入多少少
近幾個月黃金大上大落
好多人清袋
黃金, 基本上我無事
因為夠實力守, 預左300-400萬最多, 去做防守

5月1日到現在 外匯交易
執左1萬2蚊, 未計利息
外匯平倉
我通常, 是30-50萬或100萬外匯合約咁買
執幾十蚊到幾百蚊
最多執3,4千蚊
因為盡可能鬥快平倉
806萬= 8百萬美元
6千左右港元的合約
但只是平倉
未計開侶
即係, 買賣左1600萬 港元
執1.2萬港元
外匯 戶口, 積分, 我開始追
有機會, 萬幾蚊
今星期返
返到來, 就 即兌做現金, 勾出
炒金, 可以很快,100-300萬上落
但是輸為主
因為大戶, 是睇住散戶來殺
你買升, 佢就跌
你買跌, 佢就升
所以好有實力, 去做防守

黃金戶口上返30萬
30萬,插過落10萬左右
上返30萬
全倉睇金價升
仲有120萬左右黃金 好倉
昨天狂止賺

昨天開,1621 CODE

頭先平左
1622 CODE
我仲有
150K 日元
30K 歐羅 +100K 歐羅
130萬港元的歐羅淡倉
100萬港元的日元好倉
日本議息
我SET 左止賺, 一旦 157, 158, 159
日幣匯率未來走勢將如何?日本當局會再次干預嗎?
隨著聯準會升息預期升溫,美元/日圓再突破160,逼近上次日本當局干預的點位。
富國銀行表示,除非美元/日圓出現急劇飆升並突破162,否則日本當局不太可能在6月16日日本央行會議召開前進入外匯市場支撐日幣。
富國銀行指出,僅靠6月份升息不足以阻止日幣的下跌趨勢。日本央行至少需要以鷹派立場可信地釋放未來進一步升息的訊號,才能對日幣形成更有力的支撐。
三菱日聯金融集體也認為,升息預期已完全消化,若日本央行未持續升息,日幣或面臨更大拋壓。
「在能源價格衝擊最嚴重的階段開始消退之前,日幣短期內可能仍將保持疲軟。」三菱日聯表示。
日元我渣左100萬港元左右好倉
每天俾緊120-130蚊港元利息
一個月, 俾4千左右
成本不輕
所以我傾向, 有機會再加倉
歐羅渣緊淡倉
日元渣緊好倉
如果美元升, 我日元 再跌, 歐羅跌
我等歐羅跌 夠, 平倉, 先 渣日元好倉
因為 現在渣, 孖展 會有壓力
大單邊, 企錯邊, 會出事
美元有機會持續上升
日元受壓
日元升, 要日本政府, 央行講干預 做干預
且加息, 表達會持續升息捍衛日元
而家日本政府, 同央行, 停留起吹水階段
之前係干預過
但市場當你做戲
如果 以前規模計, 你可以干預內市25-30次
點解日本 只入市一次咁少?
利差交易捲土重來: 由於全球市場波動率溫和,投資人借入低利日圓轉投高息資產的套利交易依然活躍,空頭押注已創下九年新高,削弱了官方干預的長期效果。
等待央行政策轉向: 市場分析指出,單靠匯市干預只能「爭取時間」,日圓要徹底擺脫疲軟,必須依賴日本央行進一步升息或縮減購債來縮小美日利差。
如果唔係流動資金 我需要, 我會買300-400萬港元的日元
在銀行買, 擺起銀行
日元, 渣左150K
歐羅130K
我等緊一陣, 日本 央行發表言論
手上CASH, 大概350萬
另外1500萬, 股票, 可以隨時沽出用來補倉
因為1500萬股票, 是收息股
盡可能不動用
金價, 我策略4500, 逢低 就渣
上返4500, 開始 開淡倉
1500萬收息股, 就係我命根
也是我挺過任何危機的 資本
一年派息50-60萬
租金收入25萬
炒金, 我最多輸過帳面輸500萬?
我都無忘
最後, 一路補倉
由老板借300萬
客人A , 借250萬
客人B 借200萬
加埋我自己錢
共補倉, 接近1000萬
捱過危機
有時POST , 黃金STATEMENT
昨天我做過咩TRADE
幾十個交易
以前和黃, 都係流動資金 不足被賣盤
英資, 同李嘉誠 爭和黃
最後HSBC 將和黃賣俾 李嘉誠
流動資本, 不足
是人生大忌
我確保自己CASH FLOW 強勁
我盡量賣人情俾客人
我要錢的時間, 希望客人, 可以無條件, 借100,200,300萬俾我
令我有事, 可以捱過危機
有些危機, 我CASH FLOW 真係頂唔住
錢返唔及