應該返家鄉, 黃金戶口
總之波幅好大
上落幾十萬 屬正常事
要儲定舊錢補倉
炒金出statement 麻煩
我自己等5點am 第二天才出
有機會買樓, 盡可能買私樓
唔好買居屋
因為買樓時, 樓價低, 私樓同 居屋, 個價差得近
例如03年, 我個客, 是沽沙宣道的樓, 換貝沙樓
樓價底時沽細樓, 換大樓
樓價高時, 沽大樓, 換細樓
黎緊美國息口, 很難減
有機會, 慢慢上返息口
香港樓,唔值現水平, 下面跌幅相當巨大
巨大跌幅, 皆因做生意個批, 搵食難左
你自己睇下吉鋪, 同埋面對中資 企業入 香港
外勞, 等,基層生活都成問題, 基本消費外
其他 野 消費唔到
生活 都成問題, 樓價好難升
現在的升, 是政府支持出來, 想人去買樓, 發展商
可以轉到身
你買左居屋的問題
我驚你 你沽唔到
買左, 你沽唔到
邊個幫你接?
私樓都難賣, 居屋更難賣
影響你溝女, 成家
日元, 我仲左150k 好倉,
歐羅 30k 淡倉
日本就快議息
希望加0.25 外, 仲講一路加, 暗示加到日元走強
外匯
星期五 執左1400 . 勾1200
今天暫時622, 勾500 , 但明天做

早上, 加多50K 歐羅
本身100K歐羅淡倉
大概渣緊 150萬港元 的歐羅淡倉

勾左1200
明天勾500
因為炒左1.2億左右美元的外匯合約
應該有1.2萬 左右港元REBATE
而家外匯倉位
1. 150K 沽空歐羅
30K 沽空歐羅
分2個倉沽空
2. 渣日元150k
岩岩 做左30K 歐羅, 之後去左訓覺
醒左 平台
執左九十幾蚊港元
再做多張30k, 執八十幾

今天做的外匯交易, 執左800hkd 左右
150 hkd 俾利息
會勾650hkd
我加大了nvda 淡倉
nvda 淡倉, 一走到
我大口增持 btc 同資源股
沽出nvda淡倉 預計, 用100萬左右 返
用來買 股票最好
我內心已經有幾隻
歐羅1.1610 左右
我一路想等, 上星期唔做
點知,爆美伊談判
上去1.1610
我即加倉
而家150k +60k 歐羅淡倉
我日元, 渣左,159.95
6月8日做
之後159. 815 幾平左
159.95 再渣返
中間偷價
我一路止賺緊黃金好倉
減持, 去到某個位, 我會沽空, 我留意緊
明天5點am post 黃金 statement
炒左好多轉
明天 早上先知咩環境

盈利, 炒多幾轉
執多 250hkd
暫時日元150k
歐羅30k
另外一個戶口
150k 歐羅
即180萬港元的歐羅 淡倉
150 萬港元的日元淡倉
另外黃金, 一路減持
渣左3百萬左右黃金,
我一路越上減持
300萬左右黃金, 好少錢, 可以渣住
我用30萬港元, 渣300萬黃金
比率一對10
再留300-400萬 現金 外匯黃金補倉
股票 仲有1500萬, 可以隨時套現
以前 , 個間黃金公司, 較順
因為我輸300-500萬炒金
可以叫 老板睇大
睇大, 即係輸緊,唔駛找數
在特定時間補到倉 就可以
同 公司 老板講聲就可以, 按返時間入錢就可以
而家這間, 不可以
一 唔夠錢, 自動暫時
炒金, 我可以輸 過300-400萬