BTC,FX ,GOLD - 香港高登
[登入]
大俠2047
引用
12/06/2026 10:44
掃左200萬股票
大俠2047
引用
12/06/2026 10:46
SORRY ,是20萬, 不是200萬,

太快, 因為打錯,

沽左數十萬股票
大俠2047
引用
12/06/2026 11:02
今天狂沽股票

套現先
大俠2047
引用
12/06/2026 11:02
有套細價股上升, 執左十萬

沽貨 平倉
大俠2047
引用
12/06/2026 17:40
https://i.postimg.cc/C5y1Qtd8/Screenshot-20260612-172044-i-SPEED-FX.jpg

外匯, 早上5點AM 到5點30分PM 計

執左500HKD

當中150 蚊, 會 計入日元利息

我自己會 勾350HKD , 暫定

再賺再加上去

星期一11點AM 前勾 350HKD

我而家睇日元升, 歐羅跌, ,

日日執少少, 勾出
Relativity
引用
12/06/2026 17:45
今晚有spacex應該爆升
大俠2047
引用
12/06/2026 17:46
今天炒左細價股, 前幾日買, 一路儲貨,

有時間 會貼出來

隻股跌, 我一路吸

一升就走 減持低位的貨

總之好慘, 帳面輸100萬, 一隻股

有3隻, 帳面輸100萬, 共輸300萬帳面

不過唔望就無野

講出來唔會面紅
大俠2047
引用
12/06/2026 17:46
今晚有spacex應該爆升

沽七雄換 SPACEX
大俠2047
引用
12/06/2026 17:51
https://i.postimg.cc/tg2vDQvb/52225.png

我0.82 入5萬 股

大戶打落

0.81 補多5萬股

0.79 再補多5萬股

0.79再補多5萬股

0.77 補多5萬股

共25萬股

一野抽高, 就分段沽

執左1萬H KD 左右,

但帳面, 是幾十萬, 過百萬咁輸

我大概3-5隻股, 輸100萬左右 (70-120萬)
大俠2047
引用
12/06/2026 17:51
3-5隻股, 輸 100萬左右

另外, 其他股, 加埋, 我估計 輸500萬左右

BTC 輸250萬

仲有其他股, 加埋, 大概輸緊1000萬


淨計股票
大俠2047
引用
12/06/2026 17:54
https://na.cx/i/QOUwwED.gif

今天炒左好多轉黃金, 明天5點AM 出STATEMENT

到時POST 出來

1. 炒金

2. 炒匯

3.炒港股

4. 炒美股

5,. 玩21點

6. 玩BTC

7. 炒債券
大俠2047
引用
12/06/2026 17:57
SPACEX 可能炒 到出業績

睇下能否令投資者滿意定失望

但升是正常, 且可能大升

因為急住入指數
大俠2047
引用
12/06/2026 17:57
MSCI, 羅素, 納指

開始今天 要掃貨,基金
大俠2047
引用
12/06/2026 18:05
https://i.postimg.cc/9FwGn5MN/52226.png

外匯不少倉位, 我是30分鐘內平

有賺, 幾蚊, 幾十蚊, 百幾蚊

就走

所以外匯, 要做得密

非常密

或者, 好價做買賣, 多少少先走

好多方法炒

我睇形勢

因為我渣住2個戶口

1個差價低, 做短

1個差價多少少, 做中長

暫時執左575HKD, 俾150HKD日元利息

星期一勾400HKD

睇埋今天炒外匯, 執到幾多錢
大俠2047
引用
12/06/2026 18:14
https://i.postimg.cc/HL11Fyg9/52227.png

我成日渣住手機

機不離手

我5月1日零辰,2點55分沽空金價, 0.01張

2點57分 平倉, 執左11HKD




5月9日,零辰5點09分沽空金價 0.02張

6點 平倉執105HKD


我 處於高度戒備

隨時執錢
大俠2047
引用
12/06/2026 18:15
炒金, 我以前輸過300萬

炒外匯, 輸過300萬

總之交左好多學費

之後都無乜交學費
大俠2047
引用
12/06/2026 18:23
有一個變數

是基金狂沽7雄

美股急跌

因為要套 資金 去追SPACEX

SPACEX 未是指數,

所以有一個月左右空檔期

此一個月, 沽壓極重
大俠2047
引用
13/06/2026 02:34
加碼沽空 歐羅

1.1575 沽左30k

1.158 掛緊沽30k
大俠2047
引用
13/06/2026 02:37
https://upload.hkgolden.media/comment/tepp4dpp.1113br5gab4.tbwuugdcq4b.4jw.png
https://upload.hkgolden.media/comment/ok3mpx3u.e5pdlytoqn1.cekv2y0ngz1.qph.png

2026年6月12到5點am 到2026年2月13日 現在計

執左1350hkd 左右

但150hkd , 我當 日元俾利息

即係1200hkd 勾

炒左200萬美元

大概 千萬幾 外匯合約
大俠2047
引用
13/06/2026 02:39
炒外匯, 是炒幾千萬, 幾億港元

賺幾千蚊咁玩

總之, 大口 買賣

但極少錢

https://upload.hkgolden.media/comment/tepp4dpp.1113br5gab4.tbwuugdcq4b.4jw.png

即係1點57沽空歐羅, 2點05分平倉 , 執左40hkd 左右

但張合約, 是30萬港元左右的歐羅
大俠2047
引用
13/06/2026 02:39
沽空歐羅, 如果坐左艇, 可以收息

但補倉, 可能要補幾萬, 幾十萬, 幾百萬, 什至千萬
大俠2047
引用
13/06/2026 02:40
所以炒外匯, 我建議網友有幾百萬流動資金先好玩

因為 可以補倉, 補到癲

我試過補 幾百萬, 問老板借錢

原來補左300萬是唔夠

再問2個客人, 借幾百萬

個時先夠

補完倉後, 捱完後, 還晒錢 俾客人同老板

reset

無斬倉
大俠2047
引用
13/06/2026 02:43
上回彈票 後, 我 會再支票,

調錢入支票戶口

星展, 同中銀不同

星展是無支票戶口

開支票, 直接在儲蓄戶口扣

而中銀 是有支票戶口, 要將錢由儲蓄戶口調去支票戶口

我忘記, 心急開支票
大俠2047
引用
13/06/2026 02:45
https://na.cx/i/QOUwwED.gif

我試過渣一隻細價股, 先輸300萬

後執返600萬, 即係 賺300萬

細價股, 我係會大口 買

不過 300萬 俾晒某個人

那個人, 將我300萬敗晒
大俠2047
引用
13/06/2026 02:46
https://na.cx/i/QOUwwED.gif

以前搵錢易, 而家搵錢難

我 開始 已重組倉位

加碼, 細價股, 希望博一千萬 返來
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]