
set 左160.55 頭先 入市 set 左160.5 止賺
00:21 hit 到
1:28 止賺
昨天計, 執左650hkd
但150hkd 是俾日元利息
所以勾500hkd
所以東京熱,問買唔買得金
當然可以買
中國第19個月增持黃金
金個牛市未完
但我炒金, 唔同
拉高我會止賺 黃金好倉, 反手沽空
我傾向4700-5000 沽空黃金
因為 沽空金價,是有利息收, 息口 和味
但渣金, 我要俾利息, 息口亦非常金
金過陳明金
亞洲市, 歐羅 有機會掃高多少少, 近1.16
我分三注
1.1590
1.16
1.1610
各30k , 共90k
去沽空歐羅
30k= 30萬港元 左右
即係黎緊,會開 90萬港元 歐羅淡倉
唔好太重倉, 分注沽空歐羅
昨天1.1520-1.1580 橫行
穿左1.1520 引我沽空
一沽空, 就60點子
所以, 我等好價先做野
玩住日元先

set 左1.1590
1.1595
1.16
自動沽空
5點子 止賺
即1.1590沽空歐羅30k, 1.1585 自動止賺
做到會post 上來
所以東京熱
可以分 幾注 入
而家入左一注黃金先
穿4000 usd
再入第二注
金我炒only
即係 渣左, 升會走
高位會沽空
不會長線持有
因為是短線
要賺錢, 就要個銀碼夠大
我 一般來說, 會買100萬左右黃金, 多起上來 1200萬左右黃金
但100萬黃金我只入5-10% 左右
即係5萬-10萬 ,當10萬
如果 入1200萬黃金, 我會入120萬 炒
但如果金價, 我會預300-400萬補倉
所以我必須保持 穩定現金流
有事即平
所以, 我係要渣住幾百萬 現金
同埋千幾萬股票, 有事, 我會立即 補錢
好似今似金價, 我 估4300 左右應該夠數
插到4024 左右
多2百幾美元, 其實 輸好多
輸多幾十萬港元
好彩渣300萬黃鋩
如果渣左1200萬, 輸成球

我渣左金的位
一渣即插200-300usd
4394 - 4214 usd 就係我渣金個位
一入即係200-350 usd
open trades 就係 渣的位 同時間
彈返上, 我減持 黃金好倉


炒金, 有樣野好, 就係可以 幾十萬, 百萬, 什至千萬上落
岩 刺激, 就唔驚輸幾百, 幾千萬的人
總之你夠膽, 同埋預左清袋, 就可以玩
一般投資者不適合
因為現金流唔夠補倉
今天再跌, 我會補倉
但唔跌, 就會開支票, 50萬, 去做定期先
一路定期, 要錢, 就抵押定期, 拿錢補倉
驚輸唔好炒野
因為炒野, 是好大機會 輸
心理 質素唔夠
我試過輸千幾萬, 接近2千萬
之後反cup 大戶, 倒贏幾球
問老板借300萬, 10% 息
問客人 a 借錢補倉, 200萬, 免息, 只借過一次
問客人b 借錢 補倉150萬, 免息, 只借過一次
足足借左650萬
d野一上返就減持, 即還債
好彩平時對客人好
問客人借錢, 肯借,
點解唔問銀行借? 問客人借
我講樣深少少的 道理俾你知
就係, 我想知, 我要補倉, 時, 客人, 老板肯唔肯幫我
原來係肯, 咁客人肯, 就一定要即還 俾客人
個道理, 就好似
你唔係想搵工
但你都會將cv 放出 去
睇下, 勞動市場咩環境
幾多面試收到, 出咩價, 幾時有面試
你要測試勞動市場如何
見到, 嘩, 無面試, 知道不能轉工
而家是打工仔守的時間
1. 不放無薪假, 不特別請假
2. 不轉工, 隨時人地 講左請你
3. 不祼辭
掛早點沽空歐羅
1.15815 左右, SET 左掛左30K 沽空
未做到, 睇下夠唔夠運


沽空100萬港元的歐羅
睇歐羅跌


2.44 同2.492 沽5萬股, 共10萬股
2.358 買返5萬股
一路跌,補貨