[
登入
]
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
時事台
坦克人攝影師:我在等它輾過,但這事沒有發生
小范
09/06/2026 01:34
咪係,中共幾咁文明,揸啲坦克車出嚟畀班學生近距離觀賞,完全無威嚇鎮壓嘅意思,係咪想咁講呀?
你點話點好
嘩嘩嘩,你攞美國呢啲咁邪惡嘅國家嚟同中國擺埋一齊比較?你使唔使上下愛國教育?
美國邪惡先代表中國公義嘅咩?攞啲垃圾嚟比你咩居心呀?
A:这鸡蛋真难吃。
B:隔壁家的鸡蛋更难吃,你咋不说呢?
A:这鸡蛋真难吃。
B:请拿出建设性的意见来,有本事你下个好吃的。
A:这鸡蛋真难吃。
B:下蛋的是一只勤劳勇敢善良正直的鸡,你还有没有良心?!
A:这鸡蛋真难吃。
B:比以前已经进步很多了。
A:这鸡蛋真难吃。
B:你这么说是什么居心什么目的?
A:这鸡蛋真难吃。
B:隔壁的鸡给了你多少钱让你在这里满嘴乱喷?
你自己提usa先架喎
一開始就已經提緊usa啦,係唔俾提定點樣?
咁咪係囉
咁你紅字想表達啲乜
咪就係你最愛嘅中國人邏輯囉,平時最鐘意用呢五個字撻人,乜原來你自己唔知實際係乜架?
你用中國人邏輯啫
我地唔係嘛
咁你係點演繹出黎架?
你係咪應該答返我會考拎F定U先?
我點知你會考f定u?
知就唔問你啦
咁你係點演繹出黎架
「你係咪應該答返我,會考拎F定U先?」咁樣斷句呀天才
我攞f定u同回力鏢有咩關係?
前面我答咗你問題,係咪應該輪到你答返我?
你邊有回答過問題?
我到而家都睇唔到你點演繹
#29 答咗你一次,#30 又答咗你一次
眼盲就去睇醫生,文盲就去重讀小學,你呢粒兩樣都係嘅海洋單細胞就醫返都晒藥費,建議同電肛裸錫姦一齊人道毀滅
你答左啲乜
唔係有覆過post就叫答左架下嘛
定中國人係咁諗嘢?
屌你老味你入黎又唔講坦克人,又唔答我問題,你條冚家剷生螆癌細胞唔好以為我大發慈悲應酬下你就得寸進尺喎
wow
發爛渣
知驚未,驚就有請你立即躝屍趷路
我想知我要驚啲乜?
徒手剝榴槤
09/06/2026 08:49
d黃絲口講支持學生,心入面幾想睇班學生死,咁就可以有位入中共
好似老屈太子站有人死咁
宅度宅
09/06/2026 08:57
呢度無穿無爛唔代表無係第度碌死
如果真係無死
條友都出左黎講兩句啦
電光火石間
09/06/2026 10:26
咪係,中共幾咁文明,揸啲坦克車出嚟畀班學生近距離觀賞,完全無威嚇鎮壓嘅意思,係咪想咁講呀?
你點話點好
嘩嘩嘩,你攞美國呢啲咁邪惡嘅國家嚟同中國擺埋一齊比較?你使唔使上下愛國教育?
美國邪惡先代表中國公義嘅咩?攞啲垃圾嚟比你咩居心呀?
A:这鸡蛋真难吃。
B:隔壁家的鸡蛋更难吃,你咋不说呢?
A:这鸡蛋真难吃。
B:请拿出建设性的意见来,有本事你下个好吃的。
A:这鸡蛋真难吃。
B:下蛋的是一只勤劳勇敢善良正直的鸡,你还有没有良心?!
A:这鸡蛋真难吃。
B:比以前已经进步很多了。
A:这鸡蛋真难吃。
B:你这么说是什么居心什么目的?
A:这鸡蛋真难吃。
B:隔壁的鸡给了你多少钱让你在这里满嘴乱喷?
你自己提usa先架喎
一開始就已經提緊usa啦,係唔俾提定點樣?
咁咪係囉
咁你紅字想表達啲乜
咪就係你最愛嘅中國人邏輯囉,平時最鐘意用呢五個字撻人,乜原來你自己唔知實際係乜架?
你用中國人邏輯啫
我地唔係嘛
咁你係點演繹出黎架?
你係咪應該答返我會考拎F定U先?
我點知你會考f定u?
知就唔問你啦
咁你係點演繹出黎架
大陸仔又點會考過香港嘅會考呢 ?
老范你咪恰隻大陸狗啦。
民主歌星獻忠
09/06/2026 10:42
聚丙烯
09/06/2026 18:36
我乜都唔知,淨係知咩叫路遙知馬力,日久見人心
祝樓主身體健康長命百歲
你驚呀?做鴕鳥扮睇唔到?
係你全家呀
睇得好清楚,示威者企上坦克,對住炮塔頂倉蓋叫咗幾聲,落返黎之後俾其他人帶走咗,會唔會你先係扮睇唔到果個
吓既然係真相點解官媒唔報?
你post上小紅書/微博唔比人del post send條link 上嚟我就信喇,仲好意思講鴕鳥
電光火石間
09/06/2026 20:40
大陸仔極權走狗 連豬嬲喊斬 ,上高登咀啫啫,完全係王生所講嘅類形,
又要等今晚十一點後限時vpn 開閘,大陸仔至上到高登,上高登呢個濕鳩區都要用vpn,仲好意思去指指點點外國,
醜唔醜架! 你到底揸過張選票上手未呀大陸仔!
電光火石間
09/06/2026 20:41
睇得好清楚,示威者企上坦克,對住炮塔頂倉蓋叫咗幾聲,落返黎之後俾其他人帶走咗,會唔會你先係扮睇唔到果個
吓既然係真相點解官媒唔報?
你post上小紅書/微博唔比人del post send條link 上嚟我就信喇,仲好意思講鴕鳥
佢要今晚開限時 vpn 至覆到你,被迫做緊駝鳥
聚丙烯
09/06/2026 22:41
睇得好清楚,示威者企上坦克,對住炮塔頂倉蓋叫咗幾聲,落返黎之後俾其他人帶走咗,會唔會你先係扮睇唔到果個
吓既然係真相點解官媒唔報?
你post上小紅書/微博唔比人del post send條link 上嚟我就信喇,仲好意思講鴕鳥
佢要今晚開限時 vpn 至覆到你,被迫做緊駝鳥
係咁既咩?自論自由都有限時?
電光火石間
10/06/2026 00:10
佢要今晚開限時 vpn 至覆到你,被迫做緊駝鳥
係咁既咩?自論自由都有限時?
乜原來呢位巴打,你唔知呢隻註場五毛有鬼拍後尾枕嘅紀錄?自從內地再收緊 vpn ,佢要夜晚十一點後至上到嚟。
之前話搵日五點前上嚟,搵左兩年都未搵到一日!
聚丙烯
10/06/2026 20:02
佢要今晚開限時 vpn 至覆到你,被迫做緊駝鳥
係咁既咩?自論自由都有限時?
乜原來呢位巴打,你唔知呢隻註場五毛有鬼拍後尾枕嘅紀錄?自從內地再收緊 vpn ,佢要夜晚十一點後至上到嚟。
之前話搵日五點前上嚟,搵左兩年都未搵到一日!
佢做咗鴕鳥啦關vpn咩事
我仲等緊佢post上微博同小紅書
唔使vpn呀?
連豬嬲喊斬
10/06/2026 23:13
佢要今晚開限時 vpn 至覆到你,被迫做緊駝鳥
係咁既咩?自論自由都有限時?
乜原來呢位巴打,你唔知呢隻註場五毛有鬼拍後尾枕嘅紀錄?自從內地再收緊 vpn ,佢要夜晚十一點後至上到嚟。
之前話搵日五點前上嚟,搵左兩年都未搵到一日!
日頭要同你老母搵客咪唔上黎囉,
唔係你以為你淘寶買底褲D錢邊度黎?
連豬嬲喊斬
10/06/2026 23:16
咪係,中共幾咁文明,揸啲坦克車出嚟畀班學生近距離觀賞,完全無威嚇鎮壓嘅意思,係咪想咁講呀?
你點話點好
嘩嘩嘩,你攞美國呢啲咁邪惡嘅國家嚟同中國擺埋一齊比較?你使唔使上下愛國教育?
美國邪惡先代表中國公義嘅咩?攞啲垃圾嚟比你咩居心呀?
A:这鸡蛋真难吃。
B:隔壁家的鸡蛋更难吃,你咋不说呢?
A:这鸡蛋真难吃。
B:请拿出建设性的意见来,有本事你下个好吃的。
A:这鸡蛋真难吃。
B:下蛋的是一只勤劳勇敢善良正直的鸡,你还有没有良心?!
A:这鸡蛋真难吃。
B:比以前已经进步很多了。
A:这鸡蛋真难吃。
B:你这么说是什么居心什么目的?
A:这鸡蛋真难吃。
B:隔壁的鸡给了你多少钱让你在这里满嘴乱喷?
你自己提usa先架喎
一開始就已經提緊usa啦,係唔俾提定點樣?
咁咪係囉
咁你紅字想表達啲乜
咪就係你最愛嘅中國人邏輯囉,平時最鐘意用呢五個字撻人,乜原來你自己唔知實際係乜架?
你用中國人邏輯啫
我地唔係嘛
咁你係點演繹出黎架?
你係咪應該答返我會考拎F定U先?
我點知你會考f定u?
知就唔問你啦
咁你係點演繹出黎架
「你係咪應該答返我,會考拎F定U先?」咁樣斷句呀天才
我攞f定u同回力鏢有咩關係?
前面我答咗你問題,係咪應該輪到你答返我?
你邊有回答過問題?
我到而家都睇唔到你點演繹
#29 答咗你一次,#30 又答咗你一次
眼盲就去睇醫生,文盲就去重讀小學,你呢粒兩樣都係嘅海洋單細胞就醫返都晒藥費,建議同電肛裸錫姦一齊人道毀滅
你答左啲乜
唔係有覆過post就叫答左架下嘛
定中國人係咁諗嘢?
屌你老味你入黎又唔講坦克人,又唔答我問題,你條冚家剷生螆癌細胞唔好以為我大發慈悲應酬下你就得寸進尺喎
wow
發爛渣
知驚未,驚就有請你立即躝屍趷路
我想知我要驚啲乜?
你再激到我嬲嬲地,我就會趁而家深夜落馬會撳錢,然後用呢舊錢召喚埋我班真正塔利亞兄弟請你飲早茶,最後再寫返首打油詩恥笑你,問你而家知驚未?
連豬嬲喊斬
10/06/2026 23:20
d黃絲口講支持學生,心入面幾想睇班學生死,咁就可以有位入中共
好似老屈太子站有人死咁
呢頭唔想有「義士」犧牲,果頭就叫人做地球癌細胞喎
連豬嬲喊斬
10/06/2026 23:23
睇得好清楚,示威者企上坦克,對住炮塔頂倉蓋叫咗幾聲,落返黎之後俾其他人帶走咗,會唔會你先係扮睇唔到果個
吓既然係真相點解官媒唔報?
你post上小紅書/微博唔比人del post send條link 上嚟我就信喇,仲好意思講鴕鳥
佢要今晚開限時 vpn 至覆到你,被迫做緊駝鳥
係咁既咩?
自論
自由都有限時?
小范
10/06/2026 23:27
咪係,中共幾咁文明,揸啲坦克車出嚟畀班學生近距離觀賞,完全無威嚇鎮壓嘅意思,係咪想咁講呀?
你點話點好
嘩嘩嘩,你攞美國呢啲咁邪惡嘅國家嚟同中國擺埋一齊比較?你使唔使上下愛國教育?
美國邪惡先代表中國公義嘅咩?攞啲垃圾嚟比你咩居心呀?
A:这鸡蛋真难吃。
B:隔壁家的鸡蛋更难吃,你咋不说呢?
A:这鸡蛋真难吃。
B:请拿出建设性的意见来,有本事你下个好吃的。
A:这鸡蛋真难吃。
B:下蛋的是一只勤劳勇敢善良正直的鸡,你还有没有良心?!
A:这鸡蛋真难吃。
B:比以前已经进步很多了。
A:这鸡蛋真难吃。
B:你这么说是什么居心什么目的?
A:这鸡蛋真难吃。
B:隔壁的鸡给了你多少钱让你在这里满嘴乱喷?
你自己提usa先架喎
一開始就已經提緊usa啦,係唔俾提定點樣?
咁咪係囉
咁你紅字想表達啲乜
咪就係你最愛嘅中國人邏輯囉,平時最鐘意用呢五個字撻人,乜原來你自己唔知實際係乜架?
你用中國人邏輯啫
我地唔係嘛
咁你係點演繹出黎架?
你係咪應該答返我會考拎F定U先?
我點知你會考f定u?
知就唔問你啦
咁你係點演繹出黎架
「你係咪應該答返我,會考拎F定U先?」咁樣斷句呀天才
我攞f定u同回力鏢有咩關係?
前面我答咗你問題,係咪應該輪到你答返我?
你邊有回答過問題?
我到而家都睇唔到你點演繹
#29 答咗你一次,#30 又答咗你一次
眼盲就去睇醫生,文盲就去重讀小學,你呢粒兩樣都係嘅海洋單細胞就醫返都晒藥費,建議同電肛裸錫姦一齊人道毀滅
你答左啲乜
唔係有覆過post就叫答左架下嘛
定中國人係咁諗嘢?
屌你老味你入黎又唔講坦克人,又唔答我問題,你條冚家剷生螆癌細胞唔好以為我大發慈悲應酬下你就得寸進尺喎
wow
發爛渣
知驚未,驚就有請你立即躝屍趷路
我想知我要驚啲乜?
你再激到我嬲嬲地,我就會趁而家深夜落馬會撳錢,然後用呢舊錢召喚埋我班真正塔利亞兄弟請你飲早茶,最後再寫返首打油詩恥笑你,問你而家知驚未?
中國人真係好識搞笑
聚丙烯
11/06/2026 00:03
睇得好清楚,示威者企上坦克,對住炮塔頂倉蓋叫咗幾聲,落返黎之後俾其他人帶走咗,會唔會你先係扮睇唔到果個
吓既然係真相點解官媒唔報?
你post上小紅書/微博唔比人del post send條link 上嚟我就信喇,仲好意思講鴕鳥
佢要今晚開限時 vpn 至覆到你,被迫做緊駝鳥
係咁既咩?
自論
自由都有限時?
求其講兩句當上咗水,係咪燒咗cpu??
電光火石間
11/06/2026 00:10
我想知我要驚啲乜?
你再激到我嬲嬲地,我就會趁而家深夜落馬會撳錢,然後用呢舊錢召喚埋我班真正塔利亞兄弟請你飲早茶,最後再寫返首打油詩恥笑你,問你而家知驚未?
過街老鼠大陸仔,自說自話當贏左,阿Q 精神,你返鄉下耕田啦傻鳩,做五毛都嫌你阻訂。
今晚vpn 開唔到呀?
電光火石間
11/06/2026 00:10
睇得好清楚,示威者企上坦克,對住炮塔頂倉蓋叫咗幾聲,落返黎之後俾其他人帶走咗,會唔會你先係扮睇唔到果個
吓既然係真相點解官媒唔報?
你post上小紅書/微博唔比人del post send條link 上嚟我就信喇,仲好意思講鴕鳥
佢要今晚開限時 vpn 至覆到你,被迫做緊駝鳥
係咁既咩?
自論
自由都有限時?
求其講兩句當上咗水,係咪燒咗cpu??
噏到無野好噏咪捉人打錯字,小學雞阿Q精神行為。
電光火石間
15/06/2026 23:19
我想知我要驚啲乜?
你再激到我嬲嬲地,我就會趁而家深夜落馬會撳錢,然後用呢舊錢召喚埋我班真正塔利亞兄弟請你飲早茶,最後再寫返首打油詩恥笑你,問你而家知驚未?
過街老鼠大陸仔,自說自話當贏左,阿Q 精神,
你返鄉下耕田啦傻鳩,做五毛都嫌你阻訂。
今晚vpn 開唔到呀?
上一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]