坦克人攝影師:我在等它輾過,但這事沒有發生 - 香港高登
[登入]
連豬嬲喊斬
引用
08/06/2026 23:39
https://www.youtube.com/watch?v=J0oV5DwIDZo
連豬嬲喊斬
引用
08/06/2026 23:42
https://upload.hkgolden.media/comment/idgxgvgd.qppkhppjvx4.xo5pb05giey.5jb.png
likyhohk
引用
08/06/2026 23:44
咦,大陸狗 連豬嬲喊斬 做乜咁崇洋媚外要引述白人講話呀,𨳒你老母
連豬嬲喊斬
引用
08/06/2026 23:47
咦,大陸狗 連豬嬲喊斬 做乜咁崇洋媚外要引述白人講話呀,𨳒你老母

引述真話原來係崇洋媚外,咁而家用緊支畜語嘅你又係咪支那狗
聚丙烯
引用
08/06/2026 23:51
我乜都唔知,淨係知咩叫路遙知馬力,日久見人心
祝樓主身體健康長命百歲
連豬嬲喊斬
引用
08/06/2026 23:52
我乜都唔知,淨係知咩叫路遙知馬力,日久見人心
祝樓主身體健康長命百歲

https://upload.hkgolden.media/comment/q2nazv1b.qyc51kaao40.ujo3hvzokvn.e5z.jpg
連豬嬲喊斬
引用
08/06/2026 23:55
https://upload.hkgolden.media/comment/u5li4nbo.gvhhe33y1id.vbfygwuxrwe.pn0.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ovt3jpgj.v1v1ewszccs.d1cjhb3jvmj.lot.jpg
痾尿屎窟㾗
引用
08/06/2026 23:58
咪係,中共幾咁文明,揸啲坦克車出嚟畀班學生近距離觀賞,完全無威嚇鎮壓嘅意思,係咪想咁講呀?
連豬嬲喊斬
引用
09/06/2026 00:04
咪係,中共幾咁文明,揸啲坦克車出嚟畀班學生近距離觀賞,完全無威嚇鎮壓嘅意思,係咪想咁講呀?

你點話點好
https://upload.hkgolden.media/comment/xgnplokp.gjwcmtqjatl.v000ulxyuz1.hqv.gif
痾尿屎窟㾗
引用
09/06/2026 00:06
咪係,中共幾咁文明,揸啲坦克車出嚟畀班學生近距離觀賞,完全無威嚇鎮壓嘅意思,係咪想咁講呀?

你點話點好
https://upload.hkgolden.media/comment/xgnplokp.gjwcmtqjatl.v000ulxyuz1.hqv.gif

嘩嘩嘩,你攞美國呢啲咁邪惡嘅國家嚟同中國擺埋一齊比較?你使唔使上下愛國教育?

美國邪惡先代表中國公義嘅咩?攞啲垃圾嚟比你咩居心呀?
連豬嬲喊斬
引用
09/06/2026 00:16
咪係,中共幾咁文明,揸啲坦克車出嚟畀班學生近距離觀賞,完全無威嚇鎮壓嘅意思,係咪想咁講呀?

你點話點好
https://upload.hkgolden.media/comment/xgnplokp.gjwcmtqjatl.v000ulxyuz1.hqv.gif

嘩嘩嘩,你攞美國呢啲咁邪惡嘅國家嚟同中國擺埋一齊比較?你使唔使上下愛國教育?

美國邪惡先代表中國公義嘅咩?攞啲垃圾嚟比你咩居心呀?

A:这鸡蛋真难吃。

B:隔壁家的鸡蛋更难吃,你咋不说呢?

A:这鸡蛋真难吃。

B:请拿出建设性的意见来,有本事你下个好吃的。

A:这鸡蛋真难吃。

B:下蛋的是一只勤劳勇敢善良正直的鸡,你还有没有良心?!

A:这鸡蛋真难吃。

B:比以前已经进步很多了。

A:这鸡蛋真难吃。

B:你这么说是什么居心什么目的?

A:这鸡蛋真难吃。

B:隔壁的鸡给了你多少钱让你在这里满嘴乱喷?

[sosad] [sosad] [sosad]
小范
引用
09/06/2026 00:17
咪係,中共幾咁文明,揸啲坦克車出嚟畀班學生近距離觀賞,完全無威嚇鎮壓嘅意思,係咪想咁講呀?

你點話點好
https://upload.hkgolden.media/comment/xgnplokp.gjwcmtqjatl.v000ulxyuz1.hqv.gif

嘩嘩嘩,你攞美國呢啲咁邪惡嘅國家嚟同中國擺埋一齊比較?你使唔使上下愛國教育?

美國邪惡先代表中國公義嘅咩?攞啲垃圾嚟比你咩居心呀?

A:这鸡蛋真难吃。

B:隔壁家的鸡蛋更难吃,你咋不说呢?

A:这鸡蛋真难吃。

B:请拿出建设性的意见来,有本事你下个好吃的。

A:这鸡蛋真难吃。

B:下蛋的是一只勤劳勇敢善良正直的鸡,你还有没有良心?!

A:这鸡蛋真难吃。

B:比以前已经进步很多了。

A:这鸡蛋真难吃。

B:你这么说是什么居心什么目的?

A:这鸡蛋真难吃。

B:隔壁的鸡给了你多少钱让你在这里满嘴乱喷?

[sosad] [sosad] [sosad]

你自己提usa先架喎:)
連豬嬲喊斬
引用
09/06/2026 00:20
百發百中
https://upload.hkgolden.media/comment/djdazips.ej5lnqhqk5a.yer2zqsrd5l.ynd.png
自由之子
引用
09/06/2026 00:25
咪係,中共幾咁文明,揸啲坦克車出嚟畀班學生近距離觀賞,完全無威嚇鎮壓嘅意思,係咪想咁講呀?

你點話點好
https://upload.hkgolden.media/comment/xgnplokp.gjwcmtqjatl.v000ulxyuz1.hqv.gif

咁你地臭閪蚑那咪出黎普選囉,驚呀[369] [369] [369]
小范
引用
09/06/2026 00:26
百發百中
https://upload.hkgolden.media/comment/djdazips.ej5lnqhqk5a.yer2zqsrd5l.ynd.png

中國人真係好鍾意自說自話:)
電光火石間
引用
09/06/2026 00:27
百發百中


中乜,大陸仔你中左風呀?#hehe#
電光火石間
引用
09/06/2026 00:31
用強國品牌手機咪無事囉!五毛狗,搬個鬼佬出嚟做乜?
https://upload.hkgolden.media/comment/jhw3es25.5t1oupwt4yj.cuj40sfbdsk.nmk.jpg
小范
引用
09/06/2026 00:32
百發百中


中乜,大陸仔你中左風呀?#hehe#

我都唔知佢中左乜[sosad]
痾尿屎窟㾗
引用
09/06/2026 00:33
咪係,中共幾咁文明,揸啲坦克車出嚟畀班學生近距離觀賞,完全無威嚇鎮壓嘅意思,係咪想咁講呀?

你點話點好
https://upload.hkgolden.media/comment/xgnplokp.gjwcmtqjatl.v000ulxyuz1.hqv.gif

嘩嘩嘩,你攞美國呢啲咁邪惡嘅國家嚟同中國擺埋一齊比較?你使唔使上下愛國教育?

美國邪惡先代表中國公義嘅咩?攞啲垃圾嚟比你咩居心呀?

A:这鸡蛋真难吃。

B:隔壁家的鸡蛋更难吃,你咋不说呢?

A:这鸡蛋真难吃。

B:请拿出建设性的意见来,有本事你下个好吃的。

A:这鸡蛋真难吃。

B:下蛋的是一只勤劳勇敢善良正直的鸡,你还有没有良心?!

A:这鸡蛋真难吃。

B:比以前已经进步很多了。

A:这鸡蛋真难吃。

B:你这么说是什么居心什么目的?

A:这鸡蛋真难吃。

B:隔壁的鸡给了你多少钱让你在这里满嘴乱喷?

[sosad] [sosad] [sosad]

你自己提usa先架喎:)


條友明顯傻傻地㗎啦,好似坦克車鎮壓會因為其他國家做過任何嘢而變成無發生過定直頭係好事咁。唔講重以為佢想每年6月4號天安門都應該派啲坦克車出嚟巡遊㖭。
電光火石間
引用
09/06/2026 00:33
https://upload.hkgolden.media/comment/enzv0gmu.afd1qeox40f.khuqoo5wg20.3hi.jpg
連豬嬲喊斬
引用
09/06/2026 00:35
百發百中


中乜,大陸仔你中左風呀?#hehe#

我都唔知佢中左乜[sosad]

講緊你粒回力鏢又中喎,隻生螆狗仲話你中風,唔係咁都忍呀?:)
連豬嬲喊斬
引用
09/06/2026 00:36
咪係,中共幾咁文明,揸啲坦克車出嚟畀班學生近距離觀賞,完全無威嚇鎮壓嘅意思,係咪想咁講呀?

你點話點好
https://upload.hkgolden.media/comment/xgnplokp.gjwcmtqjatl.v000ulxyuz1.hqv.gif

嘩嘩嘩,你攞美國呢啲咁邪惡嘅國家嚟同中國擺埋一齊比較?你使唔使上下愛國教育?

美國邪惡先代表中國公義嘅咩?攞啲垃圾嚟比你咩居心呀?

A:这鸡蛋真难吃。

B:隔壁家的鸡蛋更难吃,你咋不说呢?

A:这鸡蛋真难吃。

B:请拿出建设性的意见来,有本事你下个好吃的。

A:这鸡蛋真难吃。

B:下蛋的是一只勤劳勇敢善良正直的鸡,你还有没有良心?!

A:这鸡蛋真难吃。

B:比以前已经进步很多了。

A:这鸡蛋真难吃。

B:你这么说是什么居心什么目的?

A:这鸡蛋真难吃。

B:隔壁的鸡给了你多少钱让你在这里满嘴乱喷?

[sosad] [sosad] [sosad]

你自己提usa先架喎:)

一開始就已經提緊usa啦,係唔俾提定點樣?
小范
引用
09/06/2026 00:36
百發百中


中乜,大陸仔你中左風呀?#hehe#

我都唔知佢中左乜[sosad]

講緊你粒回力鏢又中喎,隻生螆狗仲話你中風,唔係咁都忍呀?:)

你係點演繹我中左回力鏢架?
作為人類真係唔太理解中國人點諗
希望你可以詳細解釋下
電光火石間
引用
09/06/2026 00:36
百發百中


中乜,大陸仔你中左風呀?#hehe#

我都唔知佢中左乜[sosad]


畜牲嘅思維,我地正常人類唔會明
https://upload.hkgolden.media/comment/2sdevx1d.pea3fu0gjjn.41k4qtpoe4k.niv.jpg
小范
引用
09/06/2026 00:37
咪係,中共幾咁文明,揸啲坦克車出嚟畀班學生近距離觀賞,完全無威嚇鎮壓嘅意思,係咪想咁講呀?

你點話點好
https://upload.hkgolden.media/comment/xgnplokp.gjwcmtqjatl.v000ulxyuz1.hqv.gif

嘩嘩嘩,你攞美國呢啲咁邪惡嘅國家嚟同中國擺埋一齊比較?你使唔使上下愛國教育?

美國邪惡先代表中國公義嘅咩?攞啲垃圾嚟比你咩居心呀?

A:这鸡蛋真难吃。

B:隔壁家的鸡蛋更难吃,你咋不说呢?

A:这鸡蛋真难吃。

B:请拿出建设性的意见来,有本事你下个好吃的。

A:这鸡蛋真难吃。

B:下蛋的是一只勤劳勇敢善良正直的鸡,你还有没有良心?!

A:这鸡蛋真难吃。

B:比以前已经进步很多了。

A:这鸡蛋真难吃。

B:你这么说是什么居心什么目的?

A:这鸡蛋真难吃。

B:隔壁的鸡给了你多少钱让你在这里满嘴乱喷?

[sosad] [sosad] [sosad]

你自己提usa先架喎:)

一開始就已經提緊usa啦,係唔俾提定點樣?

咁咪係囉
咁你紅字想表達啲乜[sosad]
電光火石間
引用
09/06/2026 00:40
你自己提usa先架喎:)


條友明顯傻傻地㗎啦,好似坦克車鎮壓會因為其他國家做過任何嘢而變成無發生過定直頭係好事咁。唔講重以為佢想每年6月4號天安門都應該派啲坦克車出嚟巡遊㖭。


畜牲愛國毛,講嚟講去,咪又係魚旦論。想話比人聽,美國都係咁樣啦!
有冇人buy 佢啲on9 類比至得架,悶唔悶架大陸仔!Z_Z
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]