阿Sir好嘢,黑雨都抄牌,係叻嘅 - 香港高登
[登入]
挪威三文魚腩
引用
08/06/2026 21:37
https://upload.hkgolden.media/comment/1ukzc4rk.jieewnqzz1b.aydv4kfeexl.zbi.jpg


負責淋雨嗰個係咪連柴都冇??_?
https://www.facebook.com/share/p/1BHAWf2H53
阿博1985
引用
08/06/2026 21:40
點樣寫告票?
宅度宅
引用
08/06/2026 21:46
上面order 可以唔做咩
黑腳係做呢d架啦
LGA 2066
引用
08/06/2026 22:05
點樣寫告票?

而家唔係影相,印張飛出黎咩。
緣壹
引用
08/06/2026 22:05
點樣寫告票?

依家用機出
挪威三文魚腩
引用
08/06/2026 22:54
點樣寫告票?

而家唔係影相,印張飛出黎咩。

印完仲要入膠袋放返喺車頭[sosad]
南極香蕉
引用
16/06/2026 22:30
唔著雨褸?
Google之廣告
引用
16/06/2026 22:46
點樣寫告票?

而家唔係影相,印張飛出黎咩。

印完仲要入膠袋放返喺車頭[sosad]


告票send sms算啦
露人丁
引用
16/06/2026 23:29
有佣收?
無糖依然
引用
17/06/2026 15:14
點樣寫告票?

轉左機印好耐啦喎
快屌俠
引用
17/06/2026 15:28
搓輸定希零?
網樂三代目
引用
17/06/2026 15:35
[quote]https://upload.hkgolden.media/comment/1ukzc4rk.jieewnqzz1b.aydv4kfeexl.zbi.jpg


~! 抵畀啦
不存在人間
引用
17/06/2026 16:02
都幾慘,成班同事係行人路避雨,得佢一個衝出去淋雨,算唔算職場欺凌O:-)
稻草熊
引用
17/06/2026 20:37
kpi#yup# #yup#
林襄
引用
18/06/2026 00:51
都幾慘,成班同事係行人路避雨,得佢一個衝出去淋雨,算唔算職場欺凌O:-)

差佬不嬲都大蝦細
膠幾錢
引用
18/06/2026 18:50
[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]