鳴潮 3.4聯動電馭叛客:邊緣行者 露西和戴維終於重逢了 - 香港高登
[登入]
性女徵DUCK
引用
19/06/2026 02:01
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)

大陸d game 突然大爆發咁,之前記得大陸d game 好流,依家突然質素變到好高,唔係係大陸圈子入面打飛機,係全世界都buy,以前台灣d game 勁過大陸好多,都淨係得華人玩賣唔到去全世界,好似今次鳴潮crossover cyberpunk 咁真係攪到好多外國主播濕哂

呢幾款大陸廠game但實際個皮係日系
你問好多鬼佬根本唔會知隻game邊度出
你睇下真實系畫風嘅燕雲十六聲都差唔多收皮

鬼咩佬呀?日本韓國知鳴潮係大陸game 咪一樣大把fans,台灣d game 夠套皮日系又唔見佢哋大把人玩,燕魂大賺外國人錢你又唔講,個d咩星鳴特攻high guard 一毫子都賺唔到,燕魂賺到咁多個月同賺到口碑已經好成功

其實都唔算大爆發
早係8,9年前米哈遊重未出原神!崩壞3已經好出名!!
個陣都未興二游(手機/pc) 真係純手機
之後Zelda 既成功再到原神 越黎越多大世界探索類型既game!
同dark soul一個道理 當初只係一個小圈子
紅咗之後 依家週街都係魂系:o)

但係d日本仔遊戲業界人士話日本手遊唔夠大陸黎,究竟真定假?雖然新出隻異環真係唔錯

真,大陸d 手遊pc版已經做到接近3a主機Game水準

異環我冇打啦所以遊戲性同劇情唔評。淨係講角色模組同動作流暢度已經唔第一梯隊,明顯輸比zzz、鳴潮、終末地一截。

然後再驗屍同咁睇,zzz會再好過終未地同鳴潮少少

如果同歐美炒冷飯3A比
大陸最top嗰幾隻已經贏緊幾條街
仲要免費
智雯BB
引用
19/06/2026 02:10
而家大陸太多呢啲game,都唔知玩邊隻好
暫時最岩feel都係星鐵,斷斷續續玩左一排
鳴潮都好但太多野好難follow

而家啲game好大食load得好慢,功能又太多
以前啲幾好,崩壞3,少前,明日方丹,簡簡單單,而家冇哂啲咁簡單又load得快嘅game
斯卡哈
引用
19/06/2026 09:18
除咗原其他只能用高階電腦玩

手機玩=燒電
性女徵DUCK
引用
19/06/2026 09:57
除咗原其他只能用高階電腦玩

手機玩=燒電

用PS5玩
十三東西
引用
19/06/2026 10:06
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)

大陸d game 突然大爆發咁,之前記得大陸d game 好流,依家突然質素變到好高,唔係係大陸圈子入面打飛機,係全世界都buy,以前台灣d game 勁過大陸好多,都淨係得華人玩賣唔到去全世界,好似今次鳴潮crossover cyberpunk 咁真係攪到好多外國主播濕哂

呢幾款大陸廠game但實際個皮係日系
你問好多鬼佬根本唔會知隻game邊度出
你睇下真實系畫風嘅燕雲十六聲都差唔多收皮

鬼咩佬呀?日本韓國知鳴潮係大陸game 咪一樣大把fans,台灣d game 夠套皮日系又唔見佢哋大把人玩,燕魂大賺外國人錢你又唔講,個d咩星鳴特攻high guard 一毫子都賺唔到,燕魂賺到咁多個月同賺到口碑已經好成功

其實都唔算大爆發
早係8,9年前米哈遊重未出原神!崩壞3已經好出名!!
個陣都未興二游(手機/pc) 真係純手機
之後Zelda 既成功再到原神 越黎越多大世界探索類型既game!
同dark soul一個道理 當初只係一個小圈子
紅咗之後 依家週街都係魂系:o)

但係d日本仔遊戲業界人士話日本手遊唔夠大陸黎,究竟真定假?雖然新出隻異環真係唔錯

真,大陸d 手遊pc版已經做到接近3a主機Game水準

異環我冇打啦所以遊戲性同劇情唔評。淨係講角色模組同動作流暢度已經唔第一梯隊,明顯輸比zzz、鳴潮、終末地一截。

然後再驗屍同咁睇,zzz會再好過終未地同鳴潮少少

異環我好鐘意佢個現實城市既都市環境仲有好期待無限大
十三東西
引用
19/06/2026 10:10
連鐵拳制作人都係x上面post 鳴潮推3.5版本,唔知鐵拳會唔會同鳴潮crossover
Fox two
引用
19/06/2026 21:12
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)

大陸d game 突然大爆發咁,之前記得大陸d game 好流,依家突然質素變到好高,唔係係大陸圈子入面打飛機,係全世界都buy,以前台灣d game 勁過大陸好多,都淨係得華人玩賣唔到去全世界,好似今次鳴潮crossover cyberpunk 咁真係攪到好多外國主播濕哂

呢幾款大陸廠game但實際個皮係日系
你問好多鬼佬根本唔會知隻game邊度出
你睇下真實系畫風嘅燕雲十六聲都差唔多收皮

鬼咩佬呀?日本韓國知鳴潮係大陸game 咪一樣大把fans,台灣d game 夠套皮日系又唔見佢哋大把人玩,燕魂大賺外國人錢你又唔講,個d咩星鳴特攻high guard 一毫子都賺唔到,燕魂賺到咁多個月同賺到口碑已經好成功

其實都唔算大爆發
早係8,9年前米哈遊重未出原神!崩壞3已經好出名!!
個陣都未興二游(手機/pc) 真係純手機
之後Zelda 既成功再到原神 越黎越多大世界探索類型既game!
同dark soul一個道理 當初只係一個小圈子
紅咗之後 依家週街都係魂系:o)

但係d日本仔遊戲業界人士話日本手遊唔夠大陸黎,究竟真定假?雖然新出隻異環真係唔錯

真,大陸d 手遊pc版已經做到接近3a主機Game水準

異環我冇打啦所以遊戲性同劇情唔評。淨係講角色模組同動作流暢度已經唔第一梯隊,明顯輸比zzz、鳴潮、終末地一截。

然後再驗屍同咁睇,zzz會再好過終未地同鳴潮少少

如果同歐美炒冷飯3A比
大陸最top嗰幾隻已經贏緊幾條街
仲要免費

鬼佬3a game退化緊,

以前戰神4光頭佬普攻完停一停,無論雙刀定斧頭佢都會拉後把武器擺個鋪屎話比玩家知可以出到特殊普攻

去到戰神5長槍唔擺鋪都算,雙刀同斧頭果個準備動作閹9埋:o)dw

變左一用特殊普攻由普攻>特殊普攻成個人抽筋咁抽一野:o)dw

長槍懶唔整都算,以前整好要閹走真係唔理解#ng#dw
十三東西
引用
19/06/2026 23:04
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)

大陸d game 突然大爆發咁,之前記得大陸d game 好流,依家突然質素變到好高,唔係係大陸圈子入面打飛機,係全世界都buy,以前台灣d game 勁過大陸好多,都淨係得華人玩賣唔到去全世界,好似今次鳴潮crossover cyberpunk 咁真係攪到好多外國主播濕哂

呢幾款大陸廠game但實際個皮係日系
你問好多鬼佬根本唔會知隻game邊度出
你睇下真實系畫風嘅燕雲十六聲都差唔多收皮

鬼咩佬呀?日本韓國知鳴潮係大陸game 咪一樣大把fans,台灣d game 夠套皮日系又唔見佢哋大把人玩,燕魂大賺外國人錢你又唔講,個d咩星鳴特攻high guard 一毫子都賺唔到,燕魂賺到咁多個月同賺到口碑已經好成功

其實都唔算大爆發
早係8,9年前米哈遊重未出原神!崩壞3已經好出名!!
個陣都未興二游(手機/pc) 真係純手機
之後Zelda 既成功再到原神 越黎越多大世界探索類型既game!
同dark soul一個道理 當初只係一個小圈子
紅咗之後 依家週街都係魂系:o)

但係d日本仔遊戲業界人士話日本手遊唔夠大陸黎,究竟真定假?雖然新出隻異環真係唔錯

真,大陸d 手遊pc版已經做到接近3a主機Game水準

異環我冇打啦所以遊戲性同劇情唔評。淨係講角色模組同動作流暢度已經唔第一梯隊,明顯輸比zzz、鳴潮、終末地一截。

然後再驗屍同咁睇,zzz會再好過終未地同鳴潮少少

如果同歐美炒冷飯3A比
大陸最top嗰幾隻已經贏緊幾條街
仲要免費

免費既game 就好似日本超級市場,可以入去行咩都唔買仲可以試食試飲,單機game 就好似餐廳咁入得去就要俾錢先可以享用餐廳既野
性女徵DUCK
引用
20/06/2026 00:45
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)

大陸d game 突然大爆發咁,之前記得大陸d game 好流,依家突然質素變到好高,唔係係大陸圈子入面打飛機,係全世界都buy,以前台灣d game 勁過大陸好多,都淨係得華人玩賣唔到去全世界,好似今次鳴潮crossover cyberpunk 咁真係攪到好多外國主播濕哂

呢幾款大陸廠game但實際個皮係日系
你問好多鬼佬根本唔會知隻game邊度出
你睇下真實系畫風嘅燕雲十六聲都差唔多收皮

鬼咩佬呀?日本韓國知鳴潮係大陸game 咪一樣大把fans,台灣d game 夠套皮日系又唔見佢哋大把人玩,燕魂大賺外國人錢你又唔講,個d咩星鳴特攻high guard 一毫子都賺唔到,燕魂賺到咁多個月同賺到口碑已經好成功

其實都唔算大爆發
早係8,9年前米哈遊重未出原神!崩壞3已經好出名!!
個陣都未興二游(手機/pc) 真係純手機
之後Zelda 既成功再到原神 越黎越多大世界探索類型既game!
同dark soul一個道理 當初只係一個小圈子
紅咗之後 依家週街都係魂系:o)

但係d日本仔遊戲業界人士話日本手遊唔夠大陸黎,究竟真定假?雖然新出隻異環真係唔錯

真,大陸d 手遊pc版已經做到接近3a主機Game水準

異環我冇打啦所以遊戲性同劇情唔評。淨係講角色模組同動作流暢度已經唔第一梯隊,明顯輸比zzz、鳴潮、終末地一截。

然後再驗屍同咁睇,zzz會再好過終未地同鳴潮少少

如果同歐美炒冷飯3A比
大陸最top嗰幾隻已經贏緊幾條街
仲要免費

免費既game 就好似日本超級市場,可以入去行咩都唔買仲可以試食試飲,單機game 就好似餐廳咁入得去就要俾錢先可以享用餐廳既野

原神出之前,市場係冇日系風格嘅大世界MMORPG
雖然原神嚴格上都唔算係,最接近嘅我只諗到PSO,但玩過下PSO隻game真係好廢,之前仲要鎖區
六年後歐美日嘅呢個範疇仍然缺席
斯卡哈
引用
20/06/2026 07:24
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)

大陸d game 突然大爆發咁,之前記得大陸d game 好流,依家突然質素變到好高,唔係係大陸圈子入面打飛機,係全世界都buy,以前台灣d game 勁過大陸好多,都淨係得華人玩賣唔到去全世界,好似今次鳴潮crossover cyberpunk 咁真係攪到好多外國主播濕哂

呢幾款大陸廠game但實際個皮係日系
你問好多鬼佬根本唔會知隻game邊度出
你睇下真實系畫風嘅燕雲十六聲都差唔多收皮

鬼咩佬呀?日本韓國知鳴潮係大陸game 咪一樣大把fans,台灣d game 夠套皮日系又唔見佢哋大把人玩,燕魂大賺外國人錢你又唔講,個d咩星鳴特攻high guard 一毫子都賺唔到,燕魂賺到咁多個月同賺到口碑已經好成功

其實都唔算大爆發
早係8,9年前米哈遊重未出原神!崩壞3已經好出名!!
個陣都未興二游(手機/pc) 真係純手機
之後Zelda 既成功再到原神 越黎越多大世界探索類型既game!
同dark soul一個道理 當初只係一個小圈子
紅咗之後 依家週街都係魂系:o)

但係d日本仔遊戲業界人士話日本手遊唔夠大陸黎,究竟真定假?雖然新出隻異環真係唔錯

真,大陸d 手遊pc版已經做到接近3a主機Game水準

異環我冇打啦所以遊戲性同劇情唔評。淨係講角色模組同動作流暢度已經唔第一梯隊,明顯輸比zzz、鳴潮、終末地一截。

然後再驗屍同咁睇,zzz會再好過終未地同鳴潮少少

如果同歐美炒冷飯3A比
大陸最top嗰幾隻已經贏緊幾條街
仲要免費

免費既game 就好似日本超級市場,可以入去行咩都唔買仲可以試食試飲,單機game 就好似餐廳咁入得去就要俾錢先可以享用餐廳既野

原神出之前,市場係冇日系風格嘅大世界MMORPG
雖然原神嚴格上都唔算係,最接近嘅我只諗到PSO,但玩過下PSO隻game真係好廢,之前仲要鎖區
六年後歐美日嘅呢個範疇仍然缺席

然後網傳聽講因某人爆料而導致鳴潮聯動呢次
爆料條友去年被告罰三十將萬人民幣

因為原神爆料出月球所以要提早出
十三東西
引用
20/06/2026 13:33
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)

大陸d game 突然大爆發咁,之前記得大陸d game 好流,依家突然質素變到好高,唔係係大陸圈子入面打飛機,係全世界都buy,以前台灣d game 勁過大陸好多,都淨係得華人玩賣唔到去全世界,好似今次鳴潮crossover cyberpunk 咁真係攪到好多外國主播濕哂

呢幾款大陸廠game但實際個皮係日系
你問好多鬼佬根本唔會知隻game邊度出
你睇下真實系畫風嘅燕雲十六聲都差唔多收皮

鬼咩佬呀?日本韓國知鳴潮係大陸game 咪一樣大把fans,台灣d game 夠套皮日系又唔見佢哋大把人玩,燕魂大賺外國人錢你又唔講,個d咩星鳴特攻high guard 一毫子都賺唔到,燕魂賺到咁多個月同賺到口碑已經好成功

其實都唔算大爆發
早係8,9年前米哈遊重未出原神!崩壞3已經好出名!!
個陣都未興二游(手機/pc) 真係純手機
之後Zelda 既成功再到原神 越黎越多大世界探索類型既game!
同dark soul一個道理 當初只係一個小圈子
紅咗之後 依家週街都係魂系:o)

但係d日本仔遊戲業界人士話日本手遊唔夠大陸黎,究竟真定假?雖然新出隻異環真係唔錯

真,大陸d 手遊pc版已經做到接近3a主機Game水準

異環我冇打啦所以遊戲性同劇情唔評。淨係講角色模組同動作流暢度已經唔第一梯隊,明顯輸比zzz、鳴潮、終末地一截。

然後再驗屍同咁睇,zzz會再好過終未地同鳴潮少少

如果同歐美炒冷飯3A比
大陸最top嗰幾隻已經贏緊幾條街
仲要免費

免費既game 就好似日本超級市場,可以入去行咩都唔買仲可以試食試飲,單機game 就好似餐廳咁入得去就要俾錢先可以享用餐廳既野

原神出之前,市場係冇日系風格嘅大世界MMORPG
雖然原神嚴格上都唔算係,最接近嘅我只諗到PSO,但玩過下PSO隻game真係好廢,之前仲要鎖區
六年後歐美日嘅呢個範疇仍然缺席

係YouTube 上面,d鬼佬係咁吊d西方遊戲,猛咁讚中日韓d遊戲,有d 仲話話西方公司應該負責劇本故事設定,遊戲開發製作應該外包俾中國公司
EUKW20
引用
20/06/2026 14:58
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?

嗚 角色劇情即用即棄

zzz放飛自我

嗚戰鬥麻煩

最後開咗zzz

小孩子才做的選擇, 全部都玩
zzz/嗚潮/崩壞/異環/原神/終末地#yup#

邊有咁多時間
我仲有2隻FGO一隻nikke一隻緋染天空玩緊

每一隻game抽到咁上下攞哂主c副c就可以每日上線做下活動

而家啲game角色唔保值,兩三個版本就退環境

好睇運, 個號非洲就換號換個歐為止
同好彩我玩異環個保底識累積抽夠數就一定攞到下一期角色
其他鳩玩睇下劇情就算, 除非隻game真係吸引力好大先會放哂時間去玩

玩緊鳴,ZZZ,異 三隻都認真玩:)2fn

我係原神等緊木偶池冇嘢好做先開
暫時ZZZ玩法有少少悶
可能都係大世界解謎啱我啲

Zzz都係主要睇劇情
佢係箱庭式 探索基本上唔會有O:-)
但係佢主線cg演係幾高質
係2.0冇啦啦去修仙搞臭晒個劇本:o)
2.6劇情質素開始回升!今日3.0改版:)

我淨係知zzz d囡囡好淫亂[bomb]dw
利伸:冇打

我都開始見到啲古代中式嘢割裂感好強,但葉瞬光睇落好勁

輕鬆玩
留石抽虛狩就得O:-)

差啲奶嘢
一轉過去另一個pool聽到係齋藤千和
好彩50抽葉瞬光未出貨

留石等蕾米埃爾!!!!

下版本3.1 初代虛狩要黎啦[bomb]
https://youtu.be/LU6UsOPtq58?si=daiGfX8Np6V4UJO_
Deadpool
引用
20/06/2026 19:08
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?

嗚 角色劇情即用即棄

zzz放飛自我

嗚戰鬥麻煩

最後開咗zzz

小孩子才做的選擇, 全部都玩
zzz/嗚潮/崩壞/異環/原神/終末地#yup#

邊有咁多時間
我仲有2隻FGO一隻nikke一隻緋染天空玩緊

每一隻game抽到咁上下攞哂主c副c就可以每日上線做下活動

而家啲game角色唔保值,兩三個版本就退環境

好睇運, 個號非洲就換號換個歐為止
同好彩我玩異環個保底識累積抽夠數就一定攞到下一期角色
其他鳩玩睇下劇情就算, 除非隻game真係吸引力好大先會放哂時間去玩

玩緊鳴,ZZZ,異 三隻都認真玩:)2fn

我係原神等緊木偶池冇嘢好做先開
暫時ZZZ玩法有少少悶
可能都係大世界解謎啱我啲

Zzz都係主要睇劇情
佢係箱庭式 探索基本上唔會有O:-)
但係佢主線cg演係幾高質
係2.0冇啦啦去修仙搞臭晒個劇本:o)
2.6劇情質素開始回升!今日3.0改版:)

我淨係知zzz d囡囡好淫亂[bomb]dw
利伸:冇打

我都開始見到啲古代中式嘢割裂感好強,但葉瞬光睇落好勁

輕鬆玩
留石抽虛狩就得O:-)

差啲奶嘢
一轉過去另一個pool聽到係齋藤千和
好彩50抽葉瞬光未出貨

留石等蕾米埃爾!!!!

下版本3.1 初代虛狩要黎啦[bomb]
https://youtu.be/LU6UsOPtq58?si=daiGfX8Np6V4UJO_


粉毛必抽2+1#yup# #yup# #yup#
https://upload.hkgolden.media/comment/adhiskmk.tevwbchqc4u.uje0dzgk5gd.wpg.jpg
EUKW20
引用
20/06/2026 20:58
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?

嗚 角色劇情即用即棄

zzz放飛自我

嗚戰鬥麻煩

最後開咗zzz

小孩子才做的選擇, 全部都玩
zzz/嗚潮/崩壞/異環/原神/終末地#yup#

邊有咁多時間
我仲有2隻FGO一隻nikke一隻緋染天空玩緊

每一隻game抽到咁上下攞哂主c副c就可以每日上線做下活動

而家啲game角色唔保值,兩三個版本就退環境

好睇運, 個號非洲就換號換個歐為止
同好彩我玩異環個保底識累積抽夠數就一定攞到下一期角色
其他鳩玩睇下劇情就算, 除非隻game真係吸引力好大先會放哂時間去玩

玩緊鳴,ZZZ,異 三隻都認真玩:)2fn

我係原神等緊木偶池冇嘢好做先開
暫時ZZZ玩法有少少悶
可能都係大世界解謎啱我啲

Zzz都係主要睇劇情
佢係箱庭式 探索基本上唔會有O:-)
但係佢主線cg演係幾高質
係2.0冇啦啦去修仙搞臭晒個劇本:o)
2.6劇情質素開始回升!今日3.0改版:)

我淨係知zzz d囡囡好淫亂[bomb]dw
利伸:冇打

我都開始見到啲古代中式嘢割裂感好強,但葉瞬光睇落好勁

輕鬆玩
留石抽虛狩就得O:-)

差啲奶嘢
一轉過去另一個pool聽到係齋藤千和
好彩50抽葉瞬光未出貨

留石等蕾米埃爾!!!!

下版本3.1 初代虛狩要黎啦[bomb]
https://youtu.be/LU6UsOPtq58?si=daiGfX8Np6V4UJO_


粉毛必抽2+1#yup# #yup# #yup#
https://upload.hkgolden.media/comment/adhiskmk.tevwbchqc4u.uje0dzgk5gd.wpg.jpg

我d點數 坐底可以換220抽[slick]
抽埋諾姆應該換到240抽[slick]
Fox two
引用
21/06/2026 14:14
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?

嗚 角色劇情即用即棄

zzz放飛自我

嗚戰鬥麻煩

最後開咗zzz

小孩子才做的選擇, 全部都玩
zzz/嗚潮/崩壞/異環/原神/終末地#yup#

邊有咁多時間
我仲有2隻FGO一隻nikke一隻緋染天空玩緊

每一隻game抽到咁上下攞哂主c副c就可以每日上線做下活動

而家啲game角色唔保值,兩三個版本就退環境

好睇運, 個號非洲就換號換個歐為止
同好彩我玩異環個保底識累積抽夠數就一定攞到下一期角色
其他鳩玩睇下劇情就算, 除非隻game真係吸引力好大先會放哂時間去玩

玩緊鳴,ZZZ,異 三隻都認真玩:)2fn

我係原神等緊木偶池冇嘢好做先開
暫時ZZZ玩法有少少悶
可能都係大世界解謎啱我啲

Zzz都係主要睇劇情
佢係箱庭式 探索基本上唔會有O:-)
但係佢主線cg演係幾高質
係2.0冇啦啦去修仙搞臭晒個劇本:o)
2.6劇情質素開始回升!今日3.0改版:)

我淨係知zzz d囡囡好淫亂[bomb]dw
利伸:冇打

我都開始見到啲古代中式嘢割裂感好強,但葉瞬光睇落好勁

輕鬆玩
留石抽虛狩就得O:-)

差啲奶嘢
一轉過去另一個pool聽到係齋藤千和
好彩50抽葉瞬光未出貨

留石等蕾米埃爾!!!!

下版本3.1 初代虛狩要黎啦[bomb]
https://youtu.be/LU6UsOPtq58?si=daiGfX8Np6V4UJO_


粉毛必抽2+1#yup# #yup# #yup#
https://upload.hkgolden.media/comment/adhiskmk.tevwbchqc4u.uje0dzgk5gd.wpg.jpg

我d點數 坐底可以換220抽[slick]
抽埋諾姆應該換到240抽[slick]

https://upload.hkgolden.media/comment/g5pxlwct.5irsjod2d1y.v3iukfaipff.zqr.jpg
誰看了不迷糊[bomb]dw
EUKW20
引用
21/06/2026 15:42
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?

嗚 角色劇情即用即棄

zzz放飛自我

嗚戰鬥麻煩

最後開咗zzz

小孩子才做的選擇, 全部都玩
zzz/嗚潮/崩壞/異環/原神/終末地#yup#

邊有咁多時間
我仲有2隻FGO一隻nikke一隻緋染天空玩緊

每一隻game抽到咁上下攞哂主c副c就可以每日上線做下活動

而家啲game角色唔保值,兩三個版本就退環境

好睇運, 個號非洲就換號換個歐為止
同好彩我玩異環個保底識累積抽夠數就一定攞到下一期角色
其他鳩玩睇下劇情就算, 除非隻game真係吸引力好大先會放哂時間去玩

玩緊鳴,ZZZ,異 三隻都認真玩:)2fn

我係原神等緊木偶池冇嘢好做先開
暫時ZZZ玩法有少少悶
可能都係大世界解謎啱我啲

Zzz都係主要睇劇情
佢係箱庭式 探索基本上唔會有O:-)
但係佢主線cg演係幾高質
係2.0冇啦啦去修仙搞臭晒個劇本:o)
2.6劇情質素開始回升!今日3.0改版:)

我淨係知zzz d囡囡好淫亂[bomb]dw
利伸:冇打

我都開始見到啲古代中式嘢割裂感好強,但葉瞬光睇落好勁

輕鬆玩
留石抽虛狩就得O:-)

差啲奶嘢
一轉過去另一個pool聽到係齋藤千和
好彩50抽葉瞬光未出貨

留石等蕾米埃爾!!!!

下版本3.1 初代虛狩要黎啦[bomb]
https://youtu.be/LU6UsOPtq58?si=daiGfX8Np6V4UJO_


粉毛必抽2+1#yup# #yup# #yup#
https://upload.hkgolden.media/comment/adhiskmk.tevwbchqc4u.uje0dzgk5gd.wpg.jpg

我d點數 坐底可以換220抽[slick]
抽埋諾姆應該換到240抽[slick]

https://upload.hkgolden.media/comment/g5pxlwct.5irsjod2d1y.v3iukfaipff.zqr.jpg
誰看了不迷糊[bomb]dw

Allin 6+1
起碼玩半年[slick]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]