鳴潮 3.4聯動電馭叛客:邊緣行者 露西和戴維終於重逢了 - 香港高登
[登入]
EUKW20
引用
17/06/2026 11:57
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?

嗚 角色劇情即用即棄

zzz放飛自我

嗚戰鬥麻煩

最後開咗zzz

小孩子才做的選擇, 全部都玩
zzz/嗚潮/崩壞/異環/原神/終末地#yup#

邊有咁多時間
我仲有2隻FGO一隻nikke一隻緋染天空玩緊

每一隻game抽到咁上下攞哂主c副c就可以每日上線做下活動

而家啲game角色唔保值,兩三個版本就退環境

好睇運, 個號非洲就換號換個歐為止
同好彩我玩異環個保底識累積抽夠數就一定攞到下一期角色
其他鳩玩睇下劇情就算, 除非隻game真係吸引力好大先會放哂時間去玩

玩緊鳴,ZZZ,異 三隻都認真玩:)2fn
性女徵DUCK
引用
17/06/2026 15:23
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?

嗚 角色劇情即用即棄

zzz放飛自我

嗚戰鬥麻煩

最後開咗zzz

小孩子才做的選擇, 全部都玩
zzz/嗚潮/崩壞/異環/原神/終末地#yup#

邊有咁多時間
我仲有2隻FGO一隻nikke一隻緋染天空玩緊

每一隻game抽到咁上下攞哂主c副c就可以每日上線做下活動

而家啲game角色唔保值,兩三個版本就退環境

好睇運, 個號非洲就換號換個歐為止
同好彩我玩異環個保底識累積抽夠數就一定攞到下一期角色
其他鳩玩睇下劇情就算, 除非隻game真係吸引力好大先會放哂時間去玩

玩緊鳴,ZZZ,異 三隻都認真玩:)2fn

我係原神等緊木偶池冇嘢好做先開
暫時ZZZ玩法有少少悶
可能都係大世界解謎啱我啲
EUKW20
引用
17/06/2026 17:44
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?

嗚 角色劇情即用即棄

zzz放飛自我

嗚戰鬥麻煩

最後開咗zzz

小孩子才做的選擇, 全部都玩
zzz/嗚潮/崩壞/異環/原神/終末地#yup#

邊有咁多時間
我仲有2隻FGO一隻nikke一隻緋染天空玩緊

每一隻game抽到咁上下攞哂主c副c就可以每日上線做下活動

而家啲game角色唔保值,兩三個版本就退環境

好睇運, 個號非洲就換號換個歐為止
同好彩我玩異環個保底識累積抽夠數就一定攞到下一期角色
其他鳩玩睇下劇情就算, 除非隻game真係吸引力好大先會放哂時間去玩

玩緊鳴,ZZZ,異 三隻都認真玩:)2fn

我係原神等緊木偶池冇嘢好做先開
暫時ZZZ玩法有少少悶
可能都係大世界解謎啱我啲

Zzz都係主要睇劇情
佢係箱庭式 探索基本上唔會有O:-)
但係佢主線cg演係幾高質
係2.0冇啦啦去修仙搞臭晒個劇本:o)
2.6劇情質素開始回升!今日3.0改版:)
Fox two
引用
17/06/2026 17:53
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?

嗚 角色劇情即用即棄

zzz放飛自我

嗚戰鬥麻煩

最後開咗zzz

小孩子才做的選擇, 全部都玩
zzz/嗚潮/崩壞/異環/原神/終末地#yup#

邊有咁多時間
我仲有2隻FGO一隻nikke一隻緋染天空玩緊

每一隻game抽到咁上下攞哂主c副c就可以每日上線做下活動

而家啲game角色唔保值,兩三個版本就退環境

好睇運, 個號非洲就換號換個歐為止
同好彩我玩異環個保底識累積抽夠數就一定攞到下一期角色
其他鳩玩睇下劇情就算, 除非隻game真係吸引力好大先會放哂時間去玩

玩緊鳴,ZZZ,異 三隻都認真玩:)2fn

我係原神等緊木偶池冇嘢好做先開
暫時ZZZ玩法有少少悶
可能都係大世界解謎啱我啲

Zzz都係主要睇劇情
佢係箱庭式 探索基本上唔會有O:-)
但係佢主線cg演係幾高質
係2.0冇啦啦去修仙搞臭晒個劇本:o)
2.6劇情質素開始回升!今日3.0改版:)

我淨係知zzz d囡囡好淫亂[bomb]dw
利伸:冇打
性女徵DUCK
引用
17/06/2026 17:57
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?

嗚 角色劇情即用即棄

zzz放飛自我

嗚戰鬥麻煩

最後開咗zzz

小孩子才做的選擇, 全部都玩
zzz/嗚潮/崩壞/異環/原神/終末地#yup#

邊有咁多時間
我仲有2隻FGO一隻nikke一隻緋染天空玩緊

每一隻game抽到咁上下攞哂主c副c就可以每日上線做下活動

而家啲game角色唔保值,兩三個版本就退環境

好睇運, 個號非洲就換號換個歐為止
同好彩我玩異環個保底識累積抽夠數就一定攞到下一期角色
其他鳩玩睇下劇情就算, 除非隻game真係吸引力好大先會放哂時間去玩

玩緊鳴,ZZZ,異 三隻都認真玩:)2fn

我係原神等緊木偶池冇嘢好做先開
暫時ZZZ玩法有少少悶
可能都係大世界解謎啱我啲

Zzz都係主要睇劇情
佢係箱庭式 探索基本上唔會有O:-)
但係佢主線cg演係幾高質
係2.0冇啦啦去修仙搞臭晒個劇本:o)
2.6劇情質素開始回升!今日3.0改版:)

我淨係知zzz d囡囡好淫亂[bomb]dw
利伸:冇打

我都開始見到啲古代中式嘢割裂感好強,但葉瞬光睇落好勁
EUKW20
引用
17/06/2026 20:50
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?

嗚 角色劇情即用即棄

zzz放飛自我

嗚戰鬥麻煩

最後開咗zzz

小孩子才做的選擇, 全部都玩
zzz/嗚潮/崩壞/異環/原神/終末地#yup#

邊有咁多時間
我仲有2隻FGO一隻nikke一隻緋染天空玩緊

每一隻game抽到咁上下攞哂主c副c就可以每日上線做下活動

而家啲game角色唔保值,兩三個版本就退環境

好睇運, 個號非洲就換號換個歐為止
同好彩我玩異環個保底識累積抽夠數就一定攞到下一期角色
其他鳩玩睇下劇情就算, 除非隻game真係吸引力好大先會放哂時間去玩

玩緊鳴,ZZZ,異 三隻都認真玩:)2fn

我係原神等緊木偶池冇嘢好做先開
暫時ZZZ玩法有少少悶
可能都係大世界解謎啱我啲

Zzz都係主要睇劇情
佢係箱庭式 探索基本上唔會有O:-)
但係佢主線cg演係幾高質
係2.0冇啦啦去修仙搞臭晒個劇本:o)
2.6劇情質素開始回升!今日3.0改版:)

我淨係知zzz d囡囡好淫亂[bomb]dw
利伸:冇打

我都開始見到啲古代中式嘢割裂感好強,但葉瞬光睇落好勁

輕鬆玩
留石抽虛狩就得O:-)
久癢大名
引用
17/06/2026 22:23
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?


三隻d女都好正
但要排囡囡 鳴>星>zzz
鳴d女個個都j得下
鳴 星好多同人2.5D h動畫

但星角色淘汰率好高
唔太保值

劇情星好d
因為星既宇宙有埋其他崩壞系列
雖然睇上去好似同其他崩壞無咩關系
你就當係漫威宇宙咁 有星鐵同佢地雖然唔同世界 但有少少串連
例如崩三姬子戰死沙場
星 姬子有帶出崩三姬子既死
崩三果時姬子死 個個都喊晒口
然後到星鐵講姬子果part d崩三玩家感觸係最大
Fox two
引用
17/06/2026 22:46
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?

嗚 角色劇情即用即棄

zzz放飛自我

嗚戰鬥麻煩

最後開咗zzz

小孩子才做的選擇, 全部都玩
zzz/嗚潮/崩壞/異環/原神/終末地#yup#

邊有咁多時間
我仲有2隻FGO一隻nikke一隻緋染天空玩緊

每一隻game抽到咁上下攞哂主c副c就可以每日上線做下活動

而家啲game角色唔保值,兩三個版本就退環境

好睇運, 個號非洲就換號換個歐為止
同好彩我玩異環個保底識累積抽夠數就一定攞到下一期角色
其他鳩玩睇下劇情就算, 除非隻game真係吸引力好大先會放哂時間去玩

玩緊鳴,ZZZ,異 三隻都認真玩:)2fn

我係原神等緊木偶池冇嘢好做先開
暫時ZZZ玩法有少少悶
可能都係大世界解謎啱我啲

Zzz都係主要睇劇情
佢係箱庭式 探索基本上唔會有O:-)
但係佢主線cg演係幾高質
係2.0冇啦啦去修仙搞臭晒個劇本:o)
2.6劇情質素開始回升!今日3.0改版:)

我淨係知zzz d囡囡好淫亂[bomb]dw
利伸:冇打

我都開始見到啲古代中式嘢割裂感好強,但葉瞬光睇落好勁

輕鬆玩
留石抽虛狩就得O:-)

葉瞬光好J過終未地莊方宜#hoho#dw

莊小姐腿側邊果兩塊曱甴肶腰甲好不安,坐滑索果陣fing fing下我屌佢老味xx(dw
愛黨者自講
引用
17/06/2026 22:52
生化人的悲哀[sosad]cl
性女徵DUCK
引用
17/06/2026 23:34
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?

嗚 角色劇情即用即棄

zzz放飛自我

嗚戰鬥麻煩

最後開咗zzz

小孩子才做的選擇, 全部都玩
zzz/嗚潮/崩壞/異環/原神/終末地#yup#

邊有咁多時間
我仲有2隻FGO一隻nikke一隻緋染天空玩緊

每一隻game抽到咁上下攞哂主c副c就可以每日上線做下活動

而家啲game角色唔保值,兩三個版本就退環境

好睇運, 個號非洲就換號換個歐為止
同好彩我玩異環個保底識累積抽夠數就一定攞到下一期角色
其他鳩玩睇下劇情就算, 除非隻game真係吸引力好大先會放哂時間去玩

玩緊鳴,ZZZ,異 三隻都認真玩:)2fn

我係原神等緊木偶池冇嘢好做先開
暫時ZZZ玩法有少少悶
可能都係大世界解謎啱我啲

Zzz都係主要睇劇情
佢係箱庭式 探索基本上唔會有O:-)
但係佢主線cg演係幾高質
係2.0冇啦啦去修仙搞臭晒個劇本:o)
2.6劇情質素開始回升!今日3.0改版:)

我淨係知zzz d囡囡好淫亂[bomb]dw
利伸:冇打

我都開始見到啲古代中式嘢割裂感好強,但葉瞬光睇落好勁

輕鬆玩
留石抽虛狩就得O:-)

差啲奶嘢
一轉過去另一個pool聽到係齋藤千和
好彩50抽葉瞬光未出貨
EUKW20
引用
18/06/2026 00:54
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?

嗚 角色劇情即用即棄

zzz放飛自我

嗚戰鬥麻煩

最後開咗zzz

小孩子才做的選擇, 全部都玩
zzz/嗚潮/崩壞/異環/原神/終末地#yup#

邊有咁多時間
我仲有2隻FGO一隻nikke一隻緋染天空玩緊

每一隻game抽到咁上下攞哂主c副c就可以每日上線做下活動

而家啲game角色唔保值,兩三個版本就退環境

好睇運, 個號非洲就換號換個歐為止
同好彩我玩異環個保底識累積抽夠數就一定攞到下一期角色
其他鳩玩睇下劇情就算, 除非隻game真係吸引力好大先會放哂時間去玩

玩緊鳴,ZZZ,異 三隻都認真玩:)2fn

我係原神等緊木偶池冇嘢好做先開
暫時ZZZ玩法有少少悶
可能都係大世界解謎啱我啲

Zzz都係主要睇劇情
佢係箱庭式 探索基本上唔會有O:-)
但係佢主線cg演係幾高質
係2.0冇啦啦去修仙搞臭晒個劇本:o)
2.6劇情質素開始回升!今日3.0改版:)

我淨係知zzz d囡囡好淫亂[bomb]dw
利伸:冇打

我都開始見到啲古代中式嘢割裂感好強,但葉瞬光睇落好勁

輕鬆玩
留石抽虛狩就得O:-)

差啲奶嘢
一轉過去另一個pool聽到係齋藤千和
好彩50抽葉瞬光未出貨

留石等蕾米埃爾!!!!
七海麻美
引用
18/06/2026 04:29
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?


三隻d女都好正
但要排囡囡 鳴>星>zzz
鳴d女個個都j得下
鳴 星好多同人2.5D h動畫

但星角色淘汰率好高
唔太保值

劇情星好d
因為星既宇宙有埋其他崩壞系列
雖然睇上去好似同其他崩壞無咩關系
你就當係漫威宇宙咁 有星鐵同佢地雖然唔同世界 但有少少串連
例如崩三姬子戰死沙場
星 姬子有帶出崩三姬子既死
崩三果時姬子死 個個都喊晒口
然後到星鐵講姬子果part d崩三玩家感觸係最大

原來崩三同星係有劇情連貫?:O
性女徵DUCK
引用
18/06/2026 11:16
搭單問下
嗚潮、ZZZ同星鐵邊隻好玩啲?

冇玩星鐵
鳴>zzz

劇情同囡囡計呢?


三隻d女都好正
但要排囡囡 鳴>星>zzz
鳴d女個個都j得下
鳴 星好多同人2.5D h動畫

但星角色淘汰率好高
唔太保值

劇情星好d
因為星既宇宙有埋其他崩壞系列
雖然睇上去好似同其他崩壞無咩關系
你就當係漫威宇宙咁 有星鐵同佢地雖然唔同世界 但有少少串連
例如崩三姬子戰死沙場
星 姬子有帶出崩三姬子既死
崩三果時姬子死 個個都喊晒口
然後到星鐵講姬子果part d崩三玩家感觸係最大

原來崩三同星係有劇情連貫?:O

原神基本都係同一個宇宙
十三東西
引用
18/06/2026 11:29
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去
EUKW20
引用
18/06/2026 16:10
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#
十三東西
引用
18/06/2026 17:52
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊
EUKW20
引用
18/06/2026 18:18
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)
十三東西
引用
18/06/2026 19:25
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)

大陸d game 突然大爆發咁,之前記得大陸d game 好流,依家突然質素變到好高,唔係係大陸圈子入面打飛機,係全世界都buy,以前台灣d game 勁過大陸好多,都淨係得華人玩賣唔到去全世界,好似今次鳴潮crossover cyberpunk 咁真係攪到好多外國主播濕哂
性女徵DUCK
引用
18/06/2026 19:37
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)

大陸d game 突然大爆發咁,之前記得大陸d game 好流,依家突然質素變到好高,唔係係大陸圈子入面打飛機,係全世界都buy,以前台灣d game 勁過大陸好多,都淨係得華人玩賣唔到去全世界,好似今次鳴潮crossover cyberpunk 咁真係攪到好多外國主播濕哂

呢幾款大陸廠game但實際個皮係日系
你問好多鬼佬根本唔會知隻game邊度出
你睇下真實系畫風嘅燕雲十六聲都差唔多收皮
十三東西
引用
18/06/2026 20:01
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)

大陸d game 突然大爆發咁,之前記得大陸d game 好流,依家突然質素變到好高,唔係係大陸圈子入面打飛機,係全世界都buy,以前台灣d game 勁過大陸好多,都淨係得華人玩賣唔到去全世界,好似今次鳴潮crossover cyberpunk 咁真係攪到好多外國主播濕哂

呢幾款大陸廠game但實際個皮係日系
你問好多鬼佬根本唔會知隻game邊度出
你睇下真實系畫風嘅燕雲十六聲都差唔多收皮

鬼咩佬呀?日本韓國知鳴潮係大陸game 咪一樣大把fans,台灣d game 夠套皮日系又唔見佢哋大把人玩,燕魂大賺外國人錢你又唔講,個d咩星鳴特攻high guard 一毫子都賺唔到,燕魂賺到咁多個月同賺到口碑已經好成功
性女徵DUCK
引用
18/06/2026 20:08
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)

大陸d game 突然大爆發咁,之前記得大陸d game 好流,依家突然質素變到好高,唔係係大陸圈子入面打飛機,係全世界都buy,以前台灣d game 勁過大陸好多,都淨係得華人玩賣唔到去全世界,好似今次鳴潮crossover cyberpunk 咁真係攪到好多外國主播濕哂

呢幾款大陸廠game但實際個皮係日系
你問好多鬼佬根本唔會知隻game邊度出
你睇下真實系畫風嘅燕雲十六聲都差唔多收皮

鬼咩佬呀?日本韓國知鳴潮係大陸game 咪一樣大把fans,台灣d game 夠套皮日系又唔見佢哋大把人玩,燕魂大賺外國人錢你又唔講,個d咩星鳴特攻high guard 一毫子都賺唔到,燕魂賺到咁多個月同賺到口碑已經好成功

你咪就係嗰啲時事台癲佬囉:o)
十三東西
引用
18/06/2026 20:14
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)

大陸d game 突然大爆發咁,之前記得大陸d game 好流,依家突然質素變到好高,唔係係大陸圈子入面打飛機,係全世界都buy,以前台灣d game 勁過大陸好多,都淨係得華人玩賣唔到去全世界,好似今次鳴潮crossover cyberpunk 咁真係攪到好多外國主播濕哂

呢幾款大陸廠game但實際個皮係日系
你問好多鬼佬根本唔會知隻game邊度出
你睇下真實系畫風嘅燕雲十六聲都差唔多收皮

鬼咩佬呀?日本韓國知鳴潮係大陸game 咪一樣大把fans,台灣d game 夠套皮日系又唔見佢哋大把人玩,燕魂大賺外國人錢你又唔講,個d咩星鳴特攻high guard 一毫子都賺唔到,燕魂賺到咁多個月同賺到口碑已經好成功

你咪就係嗰啲時事台癲佬囉:o)

又無鬧人淨係講d game 都癲佬?
EUKW20
引用
18/06/2026 22:22
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)

大陸d game 突然大爆發咁,之前記得大陸d game 好流,依家突然質素變到好高,唔係係大陸圈子入面打飛機,係全世界都buy,以前台灣d game 勁過大陸好多,都淨係得華人玩賣唔到去全世界,好似今次鳴潮crossover cyberpunk 咁真係攪到好多外國主播濕哂

呢幾款大陸廠game但實際個皮係日系
你問好多鬼佬根本唔會知隻game邊度出
你睇下真實系畫風嘅燕雲十六聲都差唔多收皮

鬼咩佬呀?日本韓國知鳴潮係大陸game 咪一樣大把fans,台灣d game 夠套皮日系又唔見佢哋大把人玩,燕魂大賺外國人錢你又唔講,個d咩星鳴特攻high guard 一毫子都賺唔到,燕魂賺到咁多個月同賺到口碑已經好成功

其實都唔算大爆發
早係8,9年前米哈遊重未出原神!崩壞3已經好出名!!
個陣都未興二游(手機/pc) 真係純手機
之後Zelda 既成功再到原神 越黎越多大世界探索類型既game!
同dark soul一個道理 當初只係一個小圈子
紅咗之後 依家週街都係魂系:o)
十三東西
引用
18/06/2026 22:38
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)

大陸d game 突然大爆發咁,之前記得大陸d game 好流,依家突然質素變到好高,唔係係大陸圈子入面打飛機,係全世界都buy,以前台灣d game 勁過大陸好多,都淨係得華人玩賣唔到去全世界,好似今次鳴潮crossover cyberpunk 咁真係攪到好多外國主播濕哂

呢幾款大陸廠game但實際個皮係日系
你問好多鬼佬根本唔會知隻game邊度出
你睇下真實系畫風嘅燕雲十六聲都差唔多收皮

鬼咩佬呀?日本韓國知鳴潮係大陸game 咪一樣大把fans,台灣d game 夠套皮日系又唔見佢哋大把人玩,燕魂大賺外國人錢你又唔講,個d咩星鳴特攻high guard 一毫子都賺唔到,燕魂賺到咁多個月同賺到口碑已經好成功

其實都唔算大爆發
早係8,9年前米哈遊重未出原神!崩壞3已經好出名!!
個陣都未興二游(手機/pc) 真係純手機
之後Zelda 既成功再到原神 越黎越多大世界探索類型既game!
同dark soul一個道理 當初只係一個小圈子
紅咗之後 依家週街都係魂系:o)

但係d日本仔遊戲業界人士話日本手遊唔夠大陸黎,究竟真定假?雖然新出隻異環真係唔錯
Fox two
引用
19/06/2026 01:32
遊戲版真和平,大家都淨係講遊戲,唔會因為係大陸game 就係咁踩係咁鬧,真係好過時事台班癡線佬日日吊黎吊去

大陸係整手機game方面 的確係有d料!
係衰在 周不時會抄下左抄下右#cn#
好聽d就借鑑 難聽d就叫抄#cn#

台灣d game 咪又係抄人,又唔見d人猛咁吊

因為中國係慣犯O:-)
當個朵臭咗 好自然會有一個刻板既印象!
就好似週街屙屎 你第一個諗起一定係大陸人!
唔會諗 日本人,美國人O:-)

大陸d game 突然大爆發咁,之前記得大陸d game 好流,依家突然質素變到好高,唔係係大陸圈子入面打飛機,係全世界都buy,以前台灣d game 勁過大陸好多,都淨係得華人玩賣唔到去全世界,好似今次鳴潮crossover cyberpunk 咁真係攪到好多外國主播濕哂

呢幾款大陸廠game但實際個皮係日系
你問好多鬼佬根本唔會知隻game邊度出
你睇下真實系畫風嘅燕雲十六聲都差唔多收皮

鬼咩佬呀?日本韓國知鳴潮係大陸game 咪一樣大把fans,台灣d game 夠套皮日系又唔見佢哋大把人玩,燕魂大賺外國人錢你又唔講,個d咩星鳴特攻high guard 一毫子都賺唔到,燕魂賺到咁多個月同賺到口碑已經好成功

其實都唔算大爆發
早係8,9年前米哈遊重未出原神!崩壞3已經好出名!!
個陣都未興二游(手機/pc) 真係純手機
之後Zelda 既成功再到原神 越黎越多大世界探索類型既game!
同dark soul一個道理 當初只係一個小圈子
紅咗之後 依家週街都係魂系:o)

但係d日本仔遊戲業界人士話日本手遊唔夠大陸黎,究竟真定假?雖然新出隻異環真係唔錯

真,大陸d 手遊pc版已經做到接近3a主機Game水準

異環我冇打啦所以遊戲性同劇情唔評。淨係講角色模組同動作流暢度已經唔第一梯隊,明顯輸比zzz、鳴潮、終末地一截。

然後再驗屍同咁睇,zzz會再好過終未地同鳴潮少少
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]