mvp有感想既咩
![[???x]](/faces/xmas/wonder2.gif)
竟然揀爛面佬做mvp,不如送Jacqueline 療程俾佢啦
金凱大哥嘅好幫手會係邊個

又有鬼僕登場,冇對手呀

男人最痛都可以唱得咁悶
我都覺佢唱得普通,但竟然90分。
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
好多扭音佢簡化咗做一粒音
變咗冇哂首歌嘅味道
我覺得呢首歌應該好型咁企定定唱,但係佢真係整個好慘好痛嘅樣出嚟。
好幫腳就有
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
非常弱智2又係雨神唱

講hsbc未呀
仲未用到呀
![[Z_Zx]](/faces/xmas/z.gif)
一下大番佢
係唔比佢住
17年拎左樓就踢走伯伯啦

扑過啦
阿伯唔敢講出口
谷鬼氣
聽日就踢走佢唔比佢住
夠薑就法庭見囉

LGA 2066
15/06/2026 19:57
即係唔負責囉,阿伯on99咁,再幾年肯定比人踢出街
事實冇理由攬上身
間樓先200萬
陣間有咩大病醫療費唔通又要幫佢畀
陸大親自出動
![[yipes]](/faces/yipes.gif)
陸大狀

LGA 2066
15/06/2026 19:59
陸大親自出動
![[yipes]](/faces/yipes.gif)
禦架親征
好少見陸大狀出動
