[
登入
]
第 1 頁
港鐵:現時冷氣溫度調節機制 車站冷氣溫度設定在29度
ฅ^•ﻌ•^ฅ
07/06/2026 15:20
甲級戰犯:大家爽唔爽?
隻手劣吓劣吓
07/06/2026 15:50
不如學大陸咁, 完全唔撚開啦! 屌你老母, 橫掂都係無分別洛
鳩up易過呼吸
07/06/2026 16:30
29度
Mr.Slow
07/06/2026 16:51
死撚左佢最環保!!!
環保份子幾時上街殺人???
糖餅乾
07/06/2026 16:59
好似好自豪咁喎
雪原霧理
07/06/2026 16:59
以前唔係講25.5
budknight
07/06/2026 17:00
唔怪得咁鬼熱
強姦實業
21/06/2026 15:25
我屋企部冷氣最多開到27度,開28度以上就會有發霉味
宅度宅
21/06/2026 15:30
免費桑拿房
ฅ^•ﻌ•^ฅ
21/06/2026 21:03
免費桑拿房
第 1 頁
回覆
留名
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]