黃偉文填詞功力暴減,Candy「燈神」歌詞慘不忍睹令人關注 - 香港高登
[登入]
佳奈子
引用
07/06/2026 10:42
作為90後,以前黃偉文既詞就係信心保證
我特別鐘意佢填何韻詩既詞,勞斯.萊斯/鋼鐵是怎樣煉成的.....etc
有故事有意境又唔會好深奧

但我最近聽"燈神",嘩,首詞真係差到,我以為係邊個新晉填詞人既作品
一睇番先知係黃偉文填........:O
岡村ほまれ
引用
07/06/2026 10:49
佢不嬲都好多差詞嫁啦
芝士條
引用
07/06/2026 10:49
https://www.youtube.com/watch?v=eqta6JT_Vfc&t=1s

啱啱聽完D音真係幾怪
不過首歌本身個節奏都係有D怪
好奇填詞歌手監製三個點解都係覺得無問題[sosad]
咖哩卷
引用
07/06/2026 10:53
歪聞啲詞唔岩音都唔係第一日既事
前排先又抄返起日與夜被改詞件事

佢原版個句完全係教會歌嚟[sosad]
佳奈子
引用
07/06/2026 15:04
啱啱聽完D音真係幾怪
不過首歌本身個節奏都係有D怪
好奇填詞歌手監製三個點解都係覺得無問題[sosad]


音/節奏又唔算怪既,正常一般K歌
但詞既內容就麻麻地啦
水沝淼敪
引用
07/06/2026 15:05
車頭燈//
福佳 -.-
引用
07/06/2026 15:06
話撚知你填到詩歌咁
廣東歌咁撚難聽填乜都冇用
二律背反
引用
07/06/2026 21:17
佢不嬲都好多差詞嫁啦

都偶有佳作嘅.. 漩渦. 日與夜...
不過同林夕比係兩個級別.
八目者
引用
08/06/2026 02:14
基佬老咗係咁
𓃹耀漢𓃠
引用
08/06/2026 02:26
佢不嬲都好多差詞嫁啦

同夕爺比佢D水平係有D參差…
用戶已被正法
引用
08/06/2026 02:52
佢不嬲都好多差詞嫁啦

同夕爺比佢D水平係有D參差…

林夕咪一樣有動作很劉華呢啲九唔搭八歌詞[sosad]
太平洋道人
引用
08/06/2026 02:59
去左英國係咁
若要生活好
引用
08/06/2026 03:42
不嬲好歌就交嘔心瀝血之作
19商業歌手就交行貨搵錢
若要生活好
引用
08/06/2026 03:43
不嬲好歌手就交嘔心瀝血之作
19商業歌手就交行貨搵錢
假如
引用
08/06/2026 04:15
佢不嬲都好多差詞嫁啦

同夕爺比佢D水平係有D參差…

林夕咪一樣有動作很劉華呢啲九唔搭八歌詞[sosad]

動作很劉華
大平賣親和
我眼睛想旅行
像威化般乾脆

呢d詞好生動好生鬼
石III0
引用
19/06/2026 14:31
好明顯編曲作曲出事,一聽就知係罐頭歌
床上一分鐘
引用
19/06/2026 14:40
呢首曲詞編唱都廢 根本討論都費事
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]