砌呢部賽車機幾錢 - 香港高登
[登入]
小馬蛇後援會
引用
06/06/2026 20:40
https://www.instagram.com/reel/DZF47vkoKci/
失落豬
引用
23/06/2026 03:34

上個月揸過 CTMP 大賽道,架車錄到0.9G人已經驚驚地,仲要係全場包尾。同場車友話我架車換過套呔可以應付到1.1G,應該可以再快啲

我想知呢套嘢幫唔幫到我習慣到咁高G嘅彎

[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]