[
登入
]
硬件台
第 1 頁
硬件台
砌呢部賽車機幾錢
小馬蛇後援會
06/06/2026 20:40
https://www.instagram.com/reel/DZF47vkoKci/
失落豬
23/06/2026 03:34
https://www.instagram.com/reel/DZF47vkoKci/
上個月揸過 CTMP 大賽道,架車錄到0.9G人已經驚驚地,仲要係全場包尾。同場車友話我架車換過套呔可以應付到1.1G,應該可以再快啲
我想知呢套嘢幫唔幫到我習慣到咁高G嘅彎
硬件台
第 1 頁
硬件台
回覆
留名
硬件台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]