[NBA] 25-26 賽季討論 (10) The Finals 大局已定 - 香港高登
[登入]
MILET(已切)
引用
14/06/2026 10:32
如果夏巴打正選的話
就可以同magic一樣第一年就fmvp

唔會有斑馬一定斑馬先

btw刺win到先算
巴巴托咪
引用
14/06/2026 10:33
0-24 Bench[shocking]
李澤欣
引用
14/06/2026 10:34
講真緊刺轟轟烈烈咁輸

下年黎過仲好xx( xx(

如果黑哨奪冠
一定做新一代反派

我寧願紐約人下場主場奪冠
諾貝爾和平侵
引用
14/06/2026 10:34
一睇 live 就輸 :o) :o) mola mola
Siriso†Hali
引用
14/06/2026 10:34
[video]https://upload.hkgolden.media/comment/p1fhqowu.gssysthdsuu.z1udz2zz24k.bgo.mp4?id=1189283[/video]
股谷實
引用
14/06/2026 10:36
講真緊刺轟轟烈烈咁輸

下年黎過仲好xx( xx(

如果黑哨奪冠
一定做新一代反派

我寧願紐約人下場主場奪冠




阿銀依家玩仇恨谷收視
上年雷做皇做到出面搞到個個都想睇雷仆街
Andrej
引用
14/06/2026 10:37
講真緊刺轟轟烈烈咁輸

下年黎過仲好xx( xx(

如果黑哨奪冠
一定做新一代反派

我寧願紐約人下場主場奪冠




阿銀依家玩仇恨谷收視
上年雷做皇做到出面搞到個個都想睇雷仆街

跟social media 學到嘢
諾貝爾和平侵
引用
14/06/2026 10:37
[video]https://upload.hkgolden.media/comment/p1fhqowu.gssysthdsuu.z1udz2zz24k.bgo.mp4?id=1189283[/video]


啲 Gen Z 真係仆街嚟
Siriso†Hali
引用
14/06/2026 10:40
ban咗3節英
第4節kat可以出返黎正常打波未=.=
力量型bb
引用
14/06/2026 10:40
NYK後備連入4分冇咁難睇
西涼軍
引用
14/06/2026 10:41
ban咗3節英
第4節kat可以出返黎正常打波未=.=

一出黎就吹多個foul比kat啦
今場有咩做唔出
MILET(已切)
引用
14/06/2026 10:41
講真緊刺轟轟烈烈咁輸

下年黎過仲好xx( xx(

如果黑哨奪冠
一定做新一代反派

我寧願紐約人下場主場奪冠

睇完上場

我情願馬刺西決出局Tim

無眼睇
MILET(已切)
引用
14/06/2026 10:41
ban咗3節英
第4節kat可以出返黎正常打波未=.=

一出黎就吹多個foul比kat啦
今場有咩做唔出

[sosad] [sosad] [sosad]
腦霧二世
引用
14/06/2026 10:44
ban咗3節英
第4節kat可以出返黎正常打波未=.=

一出黎就吹多個foul比kat啦
今場有咩做唔出

[sosad] [sosad] [sosad]

[sosad] [sosad] [sosad]
李澤欣
引用
14/06/2026 10:44
講真緊刺轟轟烈烈咁輸

下年黎過仲好xx( xx(

如果黑哨奪冠
一定做新一代反派

我寧願紐約人下場主場奪冠




阿銀依家玩仇恨谷收視
上年雷做皇做到出面搞到個個都想睇雷仆街

以前LBJ同KD先後做全民公敵
騎勇大戰收視高

銀仔玩仇恨營銷谷收視
李澤欣
引用
14/06/2026 10:45
貓仔一出返嚟3分
力量型bb
引用
14/06/2026 10:45
講真緊刺轟轟烈烈咁輸

下年黎過仲好xx( xx(

如果黑哨奪冠
一定做新一代反派

我寧願紐約人下場主場奪冠




阿銀依家玩仇恨谷收視
上年雷做皇做到出面搞到個個都想睇雷仆街

以前LBJ同KD先後做全民公敵
騎勇大戰收視高

銀仔玩仇恨營銷谷收視

純粹係做王、明星雞
sga、wemby係有特別優待的球員
腦霧二世
引用
14/06/2026 10:45
追住kat打
希志妹妹
引用
14/06/2026 10:45
Wemby dunk#good#
力量型bb
引用
14/06/2026 10:47
沙密都有#oh#
腦霧二世
引用
14/06/2026 10:47
3分雨:O
股谷實
引用
14/06/2026 10:47
講真緊刺轟轟烈烈咁輸

下年黎過仲好xx( xx(

如果黑哨奪冠
一定做新一代反派

我寧願紐約人下場主場奪冠




阿銀依家玩仇恨谷收視
上年雷做皇做到出面搞到個個都想睇雷仆街

以前LBJ同KD先後做全民公敵
騎勇大戰收視高

銀仔玩仇恨營銷谷收視

純粹係做王、明星雞
sga、wemby係有特別優待的球員




依家阿銀都係鍾情搵非美國球星做門面
D77, SGA, 班馬
北野日奈子
引用
14/06/2026 10:49
想屈落towns到[sosad]
力量型bb
引用
14/06/2026 10:49
今場唔似會反cup到#bye#
返紐約打大交
姬島朱乃
引用
14/06/2026 10:49
講真緊刺轟轟烈烈咁輸

下年黎過仲好xx( xx(

如果黑哨奪冠
一定做新一代反派

我寧願紐約人下場主場奪冠




阿銀依家玩仇恨谷收視
上年雷做皇做到出面搞到個個都想睇雷仆街

以前LBJ同KD先後做全民公敵
騎勇大戰收視高

銀仔玩仇恨營銷谷收視

純粹係做王、明星雞
sga、wemby係有特別優待的球員




依家阿銀都係鍾情搵非美國球星做門面
D77, SGA, 班馬

班美國兵唔係幾生性[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]