[NBA] 25-26 賽季討論 (10) The Finals 大局已定 - 香港高登
[登入]
諾貝爾和平侵
引用
14/06/2026 10:25
:o) :o) 黑哨 :o) :o)
坊屋春道
引用
14/06/2026 10:25
差一個F1就完全金身咁
場場都整D肉酸野出黎[sosad]
他只是個孩子#yup#

笑撚到仆街[sosad]
性在任你摸
引用
14/06/2026 10:26
打面又睇唔到:o)
大和川
引用
14/06/2026 10:26
嘩 咁多黑材料[sosad] 今場
力量型bb
引用
14/06/2026 10:26
Harper J死人咩[bomb]
Siriso†Hali
引用
14/06/2026 10:26
呢下吹漏就傷了,少一分事小,班馬走甩一犯事大[sosad]


WEMBY拎多一個F1就停賽..所以REF唔吹(劇本)

反觀dray要禁賽、steph會6犯離場
西涼軍
引用
14/06/2026 10:26
shamet點解仲可以落場
由佢overpass唔射3pt開始已經唔可以上場
獨眼巴尼
引用
14/06/2026 10:26
嘩 咁多黑材料[sosad] 今場

場場都有㗎啦[sosad]
MILET(已切)
引用
14/06/2026 10:26
除左G4. 外, d判都係有利馬刺咁滯
性在任你摸
引用
14/06/2026 10:27
呢下吹漏就傷了,少一分事小,班馬走甩一犯事大[sosad]


WEMBY拎多一個F1就停賽..所以REF唔吹(劇本)

反觀dray要禁賽、steph會6犯離場


所以STEP真係一個冇金身既星[sosad]
生命藍
引用
14/06/2026 10:28
打面又睇唔到:o)

喺正foster面前打[sosad]
坊屋春道
引用
14/06/2026 10:28
還雞還雞#yup# #yup# #yup#
性在任你摸
引用
14/06/2026 10:28
依家又突然收緊[sosad]
李澤欣
引用
14/06/2026 10:28
呢下吹漏就傷了,少一分事小,班馬走甩一犯事大[sosad]


WEMBY拎多一個F1就停賽..所以REF唔吹(劇本)

反觀dray要禁賽、steph會6犯離場

Dray未算超巨
Steph唔係Nike
所以無金身
生命藍
引用
14/06/2026 10:29
呢下吹漏就傷了,少一分事小,班馬走甩一犯事大[sosad]


WEMBY拎多一個F1就停賽..所以REF唔吹(劇本)

反觀dray要禁賽、steph會6犯離場


所以STEP真係一個冇金身既星[sosad]

唔係點為吾皇創造反cup歷史#hehe#
神眼朱老九
引用
14/06/2026 10:30
呢下吹漏就傷了,少一分事小,班馬走甩一犯事大[sosad]


WEMBY拎多一個F1就停賽..所以REF唔吹(劇本)

反觀dray要禁賽、steph會6犯離場


所以STEP真係一個冇金身既星[sosad]

希望今晚有賽後報告,俾返1個f1班馬,然後下場NYK主場捧杯,完左佢算鳩數。
MILET(已切)
引用
14/06/2026 10:30
講真緊刺轟轟烈烈咁輸

下年黎過仲好xx( xx(
李澤欣
引用
14/06/2026 10:30
呢下吹漏就傷了,少一分事小,班馬走甩一犯事大[sosad]


WEMBY拎多一個F1就停賽..所以REF唔吹(劇本)

反觀dray要禁賽、steph會6犯離場


所以STEP真係一個冇金身既星[sosad]

咖喱完全無圓柱體#byesad#

佢罰球咁準
如果有巨星哨
會非常恐怖
希志妹妹
引用
14/06/2026 10:31
Harper#yup#
力量型bb
引用
14/06/2026 10:31
如果夏巴打正選的話
就可以同magic一樣第一年就fmvp
神眼朱老九
引用
14/06/2026 10:31
呢下吹漏就傷了,少一分事小,班馬走甩一犯事大[sosad]


WEMBY拎多一個F1就停賽..所以REF唔吹(劇本)

反觀dray要禁賽、steph會6犯離場


所以STEP真係一個冇金身既星[sosad]

希望今晚有賽後報告,俾返1個f1班馬,然後下場NYK主場捧杯,完左佢算鳩數。

唔想再睇球證為收視鳩吹。
MILET(已切)
引用
14/06/2026 10:32
呢下吹漏就傷了,少一分事小,班馬走甩一犯事大[sosad]


WEMBY拎多一個F1就停賽..所以REF唔吹(劇本)

反觀dray要禁賽、steph會6犯離場


所以STEP真係一個冇金身既星[sosad]

咖喱完全無圓柱體#byesad#

佢罰球咁準
如果有巨星哨
會非常恐怖

場均40分
股谷實
引用
14/06/2026 10:32
呢下吹漏就傷了,少一分事小,班馬走甩一犯事大[sosad]


WEMBY拎多一個F1就停賽..所以REF唔吹(劇本)

反觀dray要禁賽、steph會6犯離場


所以STEP真係一個冇金身既星[sosad]

咖喱完全無圓柱體#byesad#

佢罰球咁準
如果有巨星哨
會非常恐怖



咖喱個圓柱體判定應該係內贓入面[sosad]
李澤欣
引用
14/06/2026 10:32
呢下吹漏就傷了,少一分事小,班馬走甩一犯事大[sosad]


WEMBY拎多一個F1就停賽..所以REF唔吹(劇本)

反觀dray要禁賽、steph會6犯離場


所以STEP真係一個冇金身既星[sosad]

唔係點為吾皇創造反cup歷史#hehe#

16年除咗Dray禁賽一場、Steph6犯離場
仲有Bogut受傷都幾關鍵:-(
生命藍
引用
14/06/2026 10:32
呢下吹漏就傷了,少一分事小,班馬走甩一犯事大[sosad]


WEMBY拎多一個F1就停賽..所以REF唔吹(劇本)

反觀dray要禁賽、steph會6犯離場


所以STEP真係一個冇金身既星[sosad]

咖喱完全無圓柱體#byesad#

佢罰球咁準
如果有巨星哨
會非常恐怖



咖喱個圓柱體判定應該係內贓入面[sosad]

[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]