[
登入
]
上一頁
下一頁
遊戲台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
遊戲台
真.PS4&PS5機主討論區(122) 八九十月多game到玩唔完
條撚識轉彎
10/06/2026 18:40
台狗40th俾隻重製再重製你都丁到出晒血真係好趣緻
但時之笛真係goat
佢衍生作魔唔知乜鳩假面我都覺得係歷史第二
時之笛聖經級劃時代 現代知名遊戲制作人基本上每一個都研究過
我玩完botw先去補飛
就算20年後玩3ds版都唔會覺得過時
甚至好過9成現代遊戲
我仲一次過補曬三角力量同御天之劍
御天之劍唔係最hit果隻,但我特別鍾意,個背景設定好正
玩時間閉環
但我私心想玩黃昏公主
條撚識轉彎
10/06/2026 18:41
話說係咪因為大家期待嘅係odyssey2所以跌到咁?
實係冇限定機啦
逼人用普通版都有嘅
高燈仔
10/06/2026 18:56
任天堂有 馬寶薩 已經唔洗驚
出乜都大賣
葡提(阿婆)
10/06/2026 19:01
話說係咪因為大家期待嘅係odyssey2所以跌到咁?
唔係,大家一早就知係時之笛
字源歧說
10/06/2026 19:17
差d唔記得今日PLUS優惠完
條撚識轉彎
10/06/2026 19:32
話說係咪因為大家期待嘅係odyssey2所以跌到咁?
唔係,大家一早就知係時之笛
股價跌好似係例牌
次次公佈完都會跌
昨杯昨粕耿抽
10/06/2026 20:21
話說係咪因為大家期待嘅係odyssey2所以跌到咁?
唔係,大家一早就知係時之笛
股價跌好似係例牌
次次公佈完都會跌
好失望
昨杯昨粕耿抽
10/06/2026 20:26
台狗40th俾隻重製再重製你都丁到出晒血真係好趣緻
班人要求好低/好易滿足
一上switch/2既game就會吹到好好,打晒飛機
以前都係,吹到rise(無dlc)好過world
葡提(阿婆)
10/06/2026 20:40
台狗40th俾隻重製再重製你都丁到出晒血真係好趣緻
班人要求好低/好易滿足
一上switch/2既game就會吹到好好,打晒飛機
以前都係,吹到rise(無dlc)好過world
佢班友自己打丁都算啦,係要留言屌打乜乜物物
有d仲要拍片打晒飛機話自己贏晒真係好鬼肉酸
冷飯過任就好玩d咁,係你度公布咋唔係得你有
條撚識轉彎
10/06/2026 20:46
台狗40th俾隻重製再重製你都丁到出晒血真係好趣緻
班人要求好低/好易滿足
一上switch/2既game就會吹到好好,打晒飛機
以前都係,吹到rise(無dlc)好過world
佢班友自己打丁都算啦,係要留言屌打乜乜物物
有d仲要拍片打晒飛機話自己贏晒真係好鬼肉酸
冷飯過任就好玩d咁,係你度公布咋唔係得你有
日系已經折墮成咁
仲爭乜鬼陣營
條撚識轉彎
10/06/2026 20:49
最醒都係capcom
完美表現咩叫有殺錯冇放過
畫面差少少又可以上switch賺多筆
何樂而不為
高燈仔
10/06/2026 20:49
台狗40th俾隻重製再重製你都丁到出晒血真係好趣緻
班人要求好低/好易滿足
一上switch/2既game就會吹到好好,打晒飛機
以前都係,吹到rise(無dlc)好過world
佢班友自己打丁都算啦,係要留言屌打乜乜物物
有d仲要拍片打晒飛機話自己贏晒真係好鬼肉酸
冷飯過任就好玩d咁,係你度公布咋唔係得你有
日系已經折墮成咁
仲爭乜鬼陣營
近年日本廠爭氣左,反而歐美果埋
條撚識轉彎
10/06/2026 20:53
台狗40th俾隻重製再重製你都丁到出晒血真係好趣緻
班人要求好低/好易滿足
一上switch/2既game就會吹到好好,打晒飛機
以前都係,吹到rise(無dlc)好過world
佢班友自己打丁都算啦,係要留言屌打乜乜物物
有d仲要拍片打晒飛機話自己贏晒真係好鬼肉酸
冷飯過任就好玩d咁,係你度公布咋唔係得你有
日系已經折墮成咁
仲爭乜鬼陣營
近年日本廠爭氣左,反而歐美果埋
Make japan great again
條撚識轉彎
10/06/2026 21:07
【打機可以唔使俾錢?】XBOX 行政總裁 Asha Sharma 出席《財富》雜誌峰會時宣布,Microsoft 遊戲業務將推出由廣告支援的 xCloud 免費雲端串流服務。用戶觀看約 2 分鐘廣告,即可獲得每個 session 最多 1 小時免費遊戲串流時間,每週上限 5 小時。這是 XBOX 首次大規模引入廣告機制,有望形成「旗艦硬件 + 訂閱制 Game Pass + 廣告免費串流」三層業務架構,覆蓋不同消費層級玩家 詳細看留言連結
Xbox 嫌自己死得唔夠快?
字源歧說
10/06/2026 21:34
又入鳩返會了
而家係咪無得疊年期了?
條撚識轉彎
10/06/2026 21:39
又入鳩返會了
而家係咪無得疊年期了?
又話唔買
斎藤千和
10/06/2026 21:47
又入鳩返會了
而家係咪無得疊年期了?
有咩誘因令你入返會
字源歧說
10/06/2026 21:49
又入鳩返會了
而家係咪無得疊年期了?
有咩誘因令你入返會
GBF LINK
本少都勝
10/06/2026 21:58
其實駛咩switch2
老任幾時先學SE擺d舊game上an/ios
FF個堆我ios買左
轉去an機又買多次
特別fire emblem個堆呀
都唔識做生意
斎藤千和
10/06/2026 21:58
又入鳩返會了
而家係咪無得疊年期了?
有咩誘因令你入返會
GBF LINK
係喎 下個月出 睇下個dlc貴唔貴先
粗人敵卡
10/06/2026 22:00
又入鳩返會了
而家係咪無得疊年期了?
有咩誘因令你入返會
GBF LINK
玩緊FH6
諗緊買唔買個GBP link dlc
葡提(阿婆)
10/06/2026 22:17
又入鳩返會了
而家係咪無得疊年期了?
一年你都玩完啦疊黎做咩
無得疊
條撚識轉彎
10/06/2026 22:18
其實駛咩switch2
老任幾時先學SE擺d舊game上an/ios
FF個堆我ios買左
轉去an機又買多次
特別fire emblem個堆呀
都唔識做生意
獨佔先賣到機
賣到機個平台先多客,高占有率
咁平台抽佣先高
條撚識轉彎
10/06/2026 22:18
又入鳩返會了
而家係咪無得疊年期了?
有咩誘因令你入返會
GBF LINK
係喎 下個月出 睇下個dlc貴唔貴先
新版唔係包曬DLC?
葡提(阿婆)
10/06/2026 22:27
其實駛咩switch2
老任幾時先學SE擺d舊game上an/ios
FF個堆我ios買左
轉去an機又買多次
特別fire emblem個堆呀
都唔識做生意
咁佢本家炒冷飯還炒冷飯唔會亂派街
其他廠就個個出冷飯落佢度大把任豚買
因為班友好多淨係玩死一個牌子實有人買
上一頁
下一頁
遊戲台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
遊戲台
回覆
留名
遊戲台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]