真.PS4&PS5機主討論區(122) 八九十月多game到玩唔完 - 香港高登
[登入]
條撚識轉彎
引用
10/06/2026 18:40
https://upload.hkgolden.media/comment/nrifq50c.rpqxkcx3b2s.1sh2333oenw.4nz.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/v0mlxuax.oltbbmh3ddb.kw22a0uzbby.gwn.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/oudfjuk2.wb0vjg2lzp3.log5zkv2tdu.zde.jpg台狗40th俾隻重製再重製你都丁到出晒血真係好趣緻


但時之笛真係goat
佢衍生作魔唔知乜鳩假面我都覺得係歷史第二

時之笛聖經級劃時代 現代知名遊戲制作人基本上每一個都研究過[sosad]


我玩完botw先去補飛
就算20年後玩3ds版都唔會覺得過時
甚至好過9成現代遊戲
我仲一次過補曬三角力量同御天之劍

御天之劍唔係最hit果隻,但我特別鍾意,個背景設定好正#good#


玩時間閉環#good#
但我私心想玩黃昏公主
條撚識轉彎
引用
10/06/2026 18:41
話說係咪因為大家期待嘅係odyssey2所以跌到咁?[sosad]


實係冇限定機啦#fire#
逼人用普通版都有嘅
高燈仔
引用
10/06/2026 18:56
任天堂有 馬寶薩 已經唔洗驚
出乜都大賣
葡提(阿婆)
引用
10/06/2026 19:01
話說係咪因為大家期待嘅係odyssey2所以跌到咁?[sosad]

唔係,大家一早就知係時之笛[sosad]
字源歧說
引用
10/06/2026 19:17
差d唔記得今日PLUS優惠完
條撚識轉彎
引用
10/06/2026 19:32
話說係咪因為大家期待嘅係odyssey2所以跌到咁?[sosad]

唔係,大家一早就知係時之笛[sosad]

股價跌好似係例牌[sosad]
次次公佈完都會跌
昨杯昨粕耿抽
引用
10/06/2026 20:21
話說係咪因為大家期待嘅係odyssey2所以跌到咁?[sosad]

唔係,大家一早就知係時之笛[sosad]

股價跌好似係例牌[sosad]
次次公佈完都會跌

好失望:-(yup
昨杯昨粕耿抽
引用
10/06/2026 20:26
https://upload.hkgolden.media/comment/nrifq50c.rpqxkcx3b2s.1sh2333oenw.4nz.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/v0mlxuax.oltbbmh3ddb.kw22a0uzbby.gwn.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/oudfjuk2.wb0vjg2lzp3.log5zkv2tdu.zde.jpg台狗40th俾隻重製再重製你都丁到出晒血真係好趣緻

班人要求好低/好易滿足
一上switch/2既game就會吹到好好,打晒飛機[sosad]yup [sosad]yup
以前都係,吹到rise(無dlc)好過world[sosad]yup
葡提(阿婆)
引用
10/06/2026 20:40
https://upload.hkgolden.media/comment/nrifq50c.rpqxkcx3b2s.1sh2333oenw.4nz.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/v0mlxuax.oltbbmh3ddb.kw22a0uzbby.gwn.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/oudfjuk2.wb0vjg2lzp3.log5zkv2tdu.zde.jpg台狗40th俾隻重製再重製你都丁到出晒血真係好趣緻

班人要求好低/好易滿足
一上switch/2既game就會吹到好好,打晒飛機[sosad]yup [sosad]yup
以前都係,吹到rise(無dlc)好過world[sosad]yup

佢班友自己打丁都算啦,係要留言屌打乜乜物物
有d仲要拍片打晒飛機話自己贏晒真係好鬼肉酸:o)
冷飯過任就好玩d咁,係你度公布咋唔係得你有
條撚識轉彎
引用
10/06/2026 20:46
https://upload.hkgolden.media/comment/nrifq50c.rpqxkcx3b2s.1sh2333oenw.4nz.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/v0mlxuax.oltbbmh3ddb.kw22a0uzbby.gwn.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/oudfjuk2.wb0vjg2lzp3.log5zkv2tdu.zde.jpg台狗40th俾隻重製再重製你都丁到出晒血真係好趣緻

班人要求好低/好易滿足
一上switch/2既game就會吹到好好,打晒飛機[sosad]yup [sosad]yup
以前都係,吹到rise(無dlc)好過world[sosad]yup

佢班友自己打丁都算啦,係要留言屌打乜乜物物
有d仲要拍片打晒飛機話自己贏晒真係好鬼肉酸:o)
冷飯過任就好玩d咁,係你度公布咋唔係得你有


日系已經折墮成咁
仲爭乜鬼陣營[sosad]
條撚識轉彎
引用
10/06/2026 20:49
最醒都係capcom
完美表現咩叫有殺錯冇放過
畫面差少少又可以上switch賺多筆
何樂而不為[sosad]
高燈仔
引用
10/06/2026 20:49
https://upload.hkgolden.media/comment/nrifq50c.rpqxkcx3b2s.1sh2333oenw.4nz.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/v0mlxuax.oltbbmh3ddb.kw22a0uzbby.gwn.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/oudfjuk2.wb0vjg2lzp3.log5zkv2tdu.zde.jpg台狗40th俾隻重製再重製你都丁到出晒血真係好趣緻

班人要求好低/好易滿足
一上switch/2既game就會吹到好好,打晒飛機[sosad]yup [sosad]yup
以前都係,吹到rise(無dlc)好過world[sosad]yup

佢班友自己打丁都算啦,係要留言屌打乜乜物物
有d仲要拍片打晒飛機話自己贏晒真係好鬼肉酸:o)
冷飯過任就好玩d咁,係你度公布咋唔係得你有


日系已經折墮成咁
仲爭乜鬼陣營[sosad]


近年日本廠爭氣左,反而歐美果埋 O:-)
條撚識轉彎
引用
10/06/2026 20:53
https://upload.hkgolden.media/comment/nrifq50c.rpqxkcx3b2s.1sh2333oenw.4nz.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/v0mlxuax.oltbbmh3ddb.kw22a0uzbby.gwn.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/oudfjuk2.wb0vjg2lzp3.log5zkv2tdu.zde.jpg台狗40th俾隻重製再重製你都丁到出晒血真係好趣緻

班人要求好低/好易滿足
一上switch/2既game就會吹到好好,打晒飛機[sosad]yup [sosad]yup
以前都係,吹到rise(無dlc)好過world[sosad]yup

佢班友自己打丁都算啦,係要留言屌打乜乜物物
有d仲要拍片打晒飛機話自己贏晒真係好鬼肉酸:o)
冷飯過任就好玩d咁,係你度公布咋唔係得你有


日系已經折墮成咁
仲爭乜鬼陣營[sosad]


近年日本廠爭氣左,反而歐美果埋 O:-)


Make japan great again :~(
條撚識轉彎
引用
10/06/2026 21:07
【打機可以唔使俾錢?】XBOX 行政總裁 Asha Sharma 出席《財富》雜誌峰會時宣布,Microsoft 遊戲業務將推出由廣告支援的 xCloud 免費雲端串流服務。用戶觀看約 2 分鐘廣告,即可獲得每個 session 最多 1 小時免費遊戲串流時間,每週上限 5 小時。這是 XBOX 首次大規模引入廣告機制,有望形成「旗艦硬件 + 訂閱制 Game Pass + 廣告免費串流」三層業務架構,覆蓋不同消費層級玩家 詳細看留言連結

Xbox 嫌自己死得唔夠快?[sosad]
字源歧說
引用
10/06/2026 21:34
又入鳩返會了 :~(lm
而家係咪無得疊年期了?
條撚識轉彎
引用
10/06/2026 21:39
又入鳩返會了 :~(lm
而家係咪無得疊年期了?


又話唔買#ng#
斎藤千和
引用
10/06/2026 21:47
又入鳩返會了 :~(lm
而家係咪無得疊年期了?

有咩誘因令你入返會[sosad]
字源歧說
引用
10/06/2026 21:49
又入鳩返會了 :~(lm
而家係咪無得疊年期了?

有咩誘因令你入返會[sosad]

GBF LINK :-(lm
本少都勝
引用
10/06/2026 21:58
其實駛咩switch2
老任幾時先學SE擺d舊game上an/ios
FF個堆我ios買左
轉去an機又買多次

特別fire emblem個堆呀
都唔識做生意xx(
斎藤千和
引用
10/06/2026 21:58
又入鳩返會了 :~(lm
而家係咪無得疊年期了?

有咩誘因令你入返會[sosad]

GBF LINK :-(lm

係喎 下個月出 睇下個dlc貴唔貴先[sosad2]lm
粗人敵卡
引用
10/06/2026 22:00
又入鳩返會了 :~(lm
而家係咪無得疊年期了?

有咩誘因令你入返會[sosad]

GBF LINK :-(lm

玩緊FH6
諗緊買唔買個GBP link dlc[sosad]
葡提(阿婆)
引用
10/06/2026 22:17
又入鳩返會了 :~(lm
而家係咪無得疊年期了?

一年你都玩完啦疊黎做咩[sosad]
無得疊
條撚識轉彎
引用
10/06/2026 22:18
其實駛咩switch2
老任幾時先學SE擺d舊game上an/ios
FF個堆我ios買左
轉去an機又買多次

特別fire emblem個堆呀
都唔識做生意xx(


獨佔先賣到機
賣到機個平台先多客,高占有率
咁平台抽佣先高#yup#
條撚識轉彎
引用
10/06/2026 22:18
又入鳩返會了 :~(lm
而家係咪無得疊年期了?

有咩誘因令你入返會[sosad]

GBF LINK :-(lm

係喎 下個月出 睇下個dlc貴唔貴先[sosad2]lm

新版唔係包曬DLC?
葡提(阿婆)
引用
10/06/2026 22:27
其實駛咩switch2
老任幾時先學SE擺d舊game上an/ios
FF個堆我ios買左
轉去an機又買多次

特別fire emblem個堆呀
都唔識做生意xx(

咁佢本家炒冷飯還炒冷飯唔會亂派街
其他廠就個個出冷飯落佢度大把任豚買
因為班友好多淨係玩死一個牌子實有人買[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]