真.PS4&PS5機主討論區(122) 八九十月多game到玩唔完 - 香港高登
[登入]
引用
16/06/2026 17:50
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm
葡提(阿婆)
引用
16/06/2026 17:55
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm

咪係,買機做咩d人都係買pass玩到就算
無pass呢間野可以執得攪唔d人唔會買game
Day1掉上去開善堂咪就係咁囉#yup#
條撚識轉彎
引用
16/06/2026 17:56
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm


整個平平地可以行windows嘅console好過啦
葡提(阿婆)
引用
16/06/2026 18:20
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm


整個平平地可以行windows嘅console好過啦

講真你出得都係蝕賣機根本賺唔到錢
一樣係買pass, 上steam買game[sosad]
而家又話想將自家game自家主機獨佔
但係你d政策成日彈出彈入鬼信你
引用
16/06/2026 18:25
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm


整個平平地可以行windows嘅console好過啦

講真你出得都係蝕賣機根本賺唔到錢
一樣係買pass, 上steam買game[sosad]
而家又話想將自家game自家主機獨佔
但係你d政策成日彈出彈入鬼信你

仲要有d pass game可以係電腦玩
部爛鬼xbox買黎托咩xx(lm
條撚識轉彎
引用
16/06/2026 18:25
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm


整個平平地可以行windows嘅console好過啦

講真你出得都係蝕賣機根本賺唔到錢
一樣係買pass, 上steam買game[sosad]
而家又話想將自家game自家主機獨佔
但係你d政策成日彈出彈入鬼信你


上個發佈會都係得一隻gear of war 試下獨佔水溫[sosad]
搵個完全唔打機嘅女人掌陀死得啦
條撚識轉彎
引用
16/06/2026 18:27
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm


整個平平地可以行windows嘅console好過啦

講真你出得都係蝕賣機根本賺唔到錢
一樣係買pass, 上steam買game[sosad]
而家又話想將自家game自家主機獨佔
但係你d政策成日彈出彈入鬼信你

仲要有d pass game可以係電腦玩
部爛鬼xbox買黎托咩xx(lm


電腦仲可以玩steam#yup#
所以steam machine先係完全體
但可惜行Linux,好多windows App用唔到
但如果當普通文書機,睇下片上下網就夠做
條撚識轉彎
引用
16/06/2026 18:31
西班牙超級大爆冷[sosad]
有冇院友中招
高燈仔
引用
16/06/2026 18:47
https://upload.hkgolden.media/comment/kqjauv4t.ta1cuggybf0.qmdzidr1kre.sis.jpg
出呢d閪game,抵俾人炒
今次真係撐XBOX #yup#
高燈仔
引用
16/06/2026 18:51
https://upload.hkgolden.media/comment/q0vd3np4.oxa33mrle4p.3xwwph1vqmz.eir.jpg
抄得好,出埋d癲婆
好快到sony班7頭俾人抄
葡提(阿婆)
引用
16/06/2026 19:18
西班牙超級大爆冷[sosad]
有冇院友中招

不嬲只睇唔賭,玩曲清個估波game夠#yup#
條撚識轉彎
引用
16/06/2026 19:23
https://upload.hkgolden.media/comment/q0vd3np4.oxa33mrle4p.3xwwph1vqmz.eir.jpg
抄得好,出埋d癲婆
好快到sony班7頭俾人抄

其實好多精神污染同克蘇魯口味嘅game
但hellblade評價真係低到[sosad]
葡提(阿婆)
引用
16/06/2026 19:24
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm


整個平平地可以行windows嘅console好過啦

講真你出得都係蝕賣機根本賺唔到錢
一樣係買pass, 上steam買game[sosad]
而家又話想將自家game自家主機獨佔
但係你d政策成日彈出彈入鬼信你


上個發佈會都係得一隻gear of war 試下獨佔水溫[sosad]
搵個完全唔打機嘅女人掌陀死得啦

有兩隻特登唔出落ps ,等睇一年後又過黎出乞錢[369]
佢壇野根本無得攪,移過黎咪買無咪算又唔特別想玩
本來想day1買fable, 而家咁dei等60%先考慮
條撚識轉彎
引用
16/06/2026 19:25
西班牙超級大爆冷[sosad]
有冇院友中招

不嬲只睇唔賭,玩曲清個估波game夠#yup#

我睇fb先知已經踢緊[sosad]
葡提(阿婆)
引用
16/06/2026 19:26
https://upload.hkgolden.media/comment/q0vd3np4.oxa33mrle4p.3xwwph1vqmz.eir.jpg
抄得好,出埋d癲婆
好快到sony班7頭俾人抄

其實好多精神污染同克蘇魯口味嘅game
但hellblade評價真係低到[sosad]

咁都出到3 一定有白卡受眾[sosad]
條撚識轉彎
引用
16/06/2026 19:26
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm


整個平平地可以行windows嘅console好過啦

講真你出得都係蝕賣機根本賺唔到錢
一樣係買pass, 上steam買game[sosad]
而家又話想將自家game自家主機獨佔
但係你d政策成日彈出彈入鬼信你


上個發佈會都係得一隻gear of war 試下獨佔水溫[sosad]
搵個完全唔打機嘅女人掌陀死得啦

有兩隻特登唔出落ps ,等睇一年後又過黎出乞錢[369]
佢壇野根本無得攪,移過黎咪買無咪算又唔特別想玩
本來想day1買fable, 而家咁dei等60%先考慮


鬼佬系game我真係興趣不大
Fable都係對舊作先有興趣
葡提(阿婆)
引用
16/06/2026 19:27
西班牙超級大爆冷[sosad]
有冇院友中招

不嬲只睇唔賭,玩曲清個估波game夠#yup#

我睇fb先知已經踢緊[sosad]

一晚睇兩三場機都無時間開#yup#
葡提(阿婆)
引用
16/06/2026 19:29
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm


整個平平地可以行windows嘅console好過啦

講真你出得都係蝕賣機根本賺唔到錢
一樣係買pass, 上steam買game[sosad]
而家又話想將自家game自家主機獨佔
但係你d政策成日彈出彈入鬼信你


上個發佈會都係得一隻gear of war 試下獨佔水溫[sosad]
搵個完全唔打機嘅女人掌陀死得啦

有兩隻特登唔出落ps ,等睇一年後又過黎出乞錢[369]
佢壇野根本無得攪,移過黎咪買無咪算又唔特別想玩
本來想day1買fable, 而家咁dei等60%先考慮


鬼佬系game我真係興趣不大
Fable都係對舊作先有興趣

淨係等fable同ori, 八成槍game無興趣
買飯先:P
高燈仔
引用
16/06/2026 19:32
https://upload.hkgolden.media/comment/q0vd3np4.oxa33mrle4p.3xwwph1vqmz.eir.jpg
抄得好,出埋d癲婆
好快到sony班7頭俾人抄

其實好多精神污染同克蘇魯口味嘅game
但hellblade評價真係低到[sosad]

咁都出到3 一定有白卡受眾[sosad]

就係賣得差,唔知點解可以一直出
真係當微軟開善堂
昨杯昨粕耿抽
引用
16/06/2026 20:26
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm


整個平平地可以行windows嘅console好過啦

講真你出得都係蝕賣機根本賺唔到錢
一樣係買pass, 上steam買game[sosad]
而家又話想將自家game自家主機獨佔
但係你d政策成日彈出彈入鬼信你

仲要有d pass game可以係電腦玩
部爛鬼xbox買黎托咩xx(lm


電腦仲可以玩steam#yup#
所以steam machine先係完全體
但可惜行Linux,好多windows App用唔到
但如果當普通文書機,睇下片上下網就夠做

出d政策全部自己打自己[sosad]
自家遊戲首日上gamepass>無人買game
gamepass可以係電腦玩>無人買xbox
電腦版game pass平過主機版>無人買xbox[sosad]yup
條撚識轉彎
引用
16/06/2026 20:57
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm


整個平平地可以行windows嘅console好過啦

講真你出得都係蝕賣機根本賺唔到錢
一樣係買pass, 上steam買game[sosad]
而家又話想將自家game自家主機獨佔
但係你d政策成日彈出彈入鬼信你

仲要有d pass game可以係電腦玩
部爛鬼xbox買黎托咩xx(lm


電腦仲可以玩steam#yup#
所以steam machine先係完全體
但可惜行Linux,好多windows App用唔到
但如果當普通文書機,睇下片上下網就夠做

出d政策全部自己打自己[sosad]
自家遊戲首日上gamepass>無人買game
gamepass可以係電腦玩>無人買xbox
電腦版game pass平過主機版>無人買xbox[sosad]yup


電腦唔係ultimate 先有?[sosad]
條撚識轉彎
引用
16/06/2026 21:01
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm


整個平平地可以行windows嘅console好過啦

講真你出得都係蝕賣機根本賺唔到錢
一樣係買pass, 上steam買game[sosad]
而家又話想將自家game自家主機獨佔
但係你d政策成日彈出彈入鬼信你

仲要有d pass game可以係電腦玩
部爛鬼xbox買黎托咩xx(lm


電腦仲可以玩steam#yup#
所以steam machine先係完全體
但可惜行Linux,好多windows App用唔到
但如果當普通文書機,睇下片上下網就夠做

出d政策全部自己打自己[sosad]
自家遊戲首日上gamepass>無人買game
gamepass可以係電腦玩>無人買xbox
電腦版game pass平過主機版>無人買xbox[sosad]yup


電腦唔係ultimate 先有?[sosad]


原來倒轉,pc only 13.99 usd
仲要包day one
Ultimate 係day one pc + xbox + console online plan
Pc天然優勢,唔洗俾online plan [sosad]
葡提(阿婆)
引用
16/06/2026 21:50
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm


整個平平地可以行windows嘅console好過啦

講真你出得都係蝕賣機根本賺唔到錢
一樣係買pass, 上steam買game[sosad]
而家又話想將自家game自家主機獨佔
但係你d政策成日彈出彈入鬼信你

仲要有d pass game可以係電腦玩
部爛鬼xbox買黎托咩xx(lm


電腦仲可以玩steam#yup#
所以steam machine先係完全體
但可惜行Linux,好多windows App用唔到
但如果當普通文書機,睇下片上下網就夠做

出d政策全部自己打自己[sosad]
自家遊戲首日上gamepass>無人買game
gamepass可以係電腦玩>無人買xbox
電腦版game pass平過主機版>無人買xbox[sosad]yup


電腦唔係ultimate 先有?[sosad]


原來倒轉,pc only 13.99 usd
仲要包day one
Ultimate 係day one pc + xbox + console online plan
Pc天然優勢,唔洗俾online plan [sosad]

所以就話出pass根本就養乞兒
我等你有想玩day1先俾170蚊玩足一個月咩都夠
真係長玩先直接買game但你幾耐先出到隻驚
幾億整隻驚弱智先出放自家day1落pass[sosad]
條撚識轉彎
引用
16/06/2026 21:58
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm


整個平平地可以行windows嘅console好過啦

講真你出得都係蝕賣機根本賺唔到錢
一樣係買pass, 上steam買game[sosad]
而家又話想將自家game自家主機獨佔
但係你d政策成日彈出彈入鬼信你

仲要有d pass game可以係電腦玩
部爛鬼xbox買黎托咩xx(lm


電腦仲可以玩steam#yup#
所以steam machine先係完全體
但可惜行Linux,好多windows App用唔到
但如果當普通文書機,睇下片上下網就夠做

出d政策全部自己打自己[sosad]
自家遊戲首日上gamepass>無人買game
gamepass可以係電腦玩>無人買xbox
電腦版game pass平過主機版>無人買xbox[sosad]yup


電腦唔係ultimate 先有?[sosad]


原來倒轉,pc only 13.99 usd
仲要包day one
Ultimate 係day one pc + xbox + console online plan
Pc天然優勢,唔洗俾online plan [sosad]

所以就話出pass根本就養乞兒
我等你有想玩day1先俾170蚊玩足一個月咩都夠
真係長玩先直接買game但你幾耐先出到隻驚
幾億整隻驚弱智先出放自家day1落pass[sosad]


搶用戶數,條數好睇,user夠多
Day one在線人數幾多幾多
但後尾一計數仆街啦,全部蝕到趴街[sosad]
性女徵DUCK
引用
16/06/2026 22:04
XBOX又準備大地震了 [sosad]

執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機[sosad]
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得

d人都係玩佢個game pass d免費game[sosad]lm


整個平平地可以行windows嘅console好過啦

講真你出得都係蝕賣機根本賺唔到錢
一樣係買pass, 上steam買game[sosad]
而家又話想將自家game自家主機獨佔
但係你d政策成日彈出彈入鬼信你


上個發佈會都係得一隻gear of war 試下獨佔水溫[sosad]
搵個完全唔打機嘅女人掌陀死得啦

有兩隻特登唔出落ps ,等睇一年後又過黎出乞錢[369]
佢壇野根本無得攪,移過黎咪買無咪算又唔特別想玩
本來想day1買fable, 而家咁dei等60%先考慮


鬼佬系game我真係興趣不大
Fable都係對舊作先有興趣

我直頭覺得鬼佬係唔識諗新玩法
不斷翻炒
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]