XBOX又準備大地震了
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
執左佢止蝕算啦
俾200億你燒未計買共雪700億換黎賺得3%
阿爺話訂左d件拎去攪AI無預你拎黎整新機
不過是旦啦,d機都唔荒有人買玩pc咪得
d人都係玩佢個game pass d免費game
![[sosad]lm](/faces/lomore/sosad.gif)
整個平平地可以行windows嘅console好過啦
講真你出得都係蝕賣機根本賺唔到錢
一樣係買pass, 上steam買game
而家又話想將自家game自家主機獨佔
但係你d政策成日彈出彈入鬼信你
上個發佈會都係得一隻gear of war 試下獨佔水溫
搵個完全唔打機嘅女人掌陀死得啦
有兩隻特登唔出落ps ,等睇一年後又過黎出乞錢
佢壇野根本無得攪,移過黎咪買無咪算又唔特別想玩
本來想day1買fable, 而家咁dei等60%先考慮