[F1 2026 R6]摩納哥小型拖拉機大塞車賽暨利曼24小時耐力賽 - 香港高登
[登入]
241242
引用
07/06/2026 21:11
雖然少咗VER
但係見到DH好大機會又失分係精神嘅

[fuck] 唔罰

p1 p5都差好遠了
希志妹妹
引用
07/06/2026 21:11
Dh唔使罰@_@
老蚌生珠
引用
07/06/2026 21:12
yep nice
姬島朱乃
引用
07/06/2026 21:12
英國護照[???]
有冇巴打可以解釋下#adore#
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 21:12
英國護照[???]
有冇巴打可以解釋下#adore#

試下ocon
總加速師
引用
07/06/2026 21:12
Dh唔使罰@_@


Out of position可以唔罰#good#
241242
引用
07/06/2026 21:14
caddy又著火#fire#
老蚌生珠
引用
07/06/2026 21:14
cadillac d break唔得wor
古巨 J
引用
07/06/2026 21:14
雖然少咗VER
但係見到DH好大機會又失分係精神嘅

[fuck] 唔罰

p1 p5都差好遠了


HAD唔知頂唔頂到
241242
引用
07/06/2026 21:15
吓per就罰drive through DH就唔洗
姬島朱乃
引用
07/06/2026 21:16
雖然少咗VER
但係見到DH好大機會又失分係精神嘅

[fuck] 唔罰

p1 p5都差好遠了


HAD唔知頂唔頂到

摩洛哥ok la
姬島朱乃
引用
07/06/2026 21:16
佩狗[sosad]
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 21:16
cls 英國護照勁撚到

主席仲要DT[sosad] [sosad]
姬島朱乃
引用
07/06/2026 21:19
有佩既重播
有冇素既重播[photo]
總加速師
引用
07/06/2026 21:20
吓per就罰drive through DH就唔洗


但罰dt可以box既咩??_?
Intel4核心
引用
07/06/2026 21:20
ON9例 起步勁易死火:o) :o) :o)
老蚌生珠
引用
07/06/2026 21:21
有佩既重播
有冇素既重播[photo]


有,岩岩踩界
老蚌生珠
引用
07/06/2026 21:22
雖然少咗VER
但係見到DH好大機會又失分係精神嘅

[fuck] 唔罰

p1 p5都差好遠了


HAD唔知頂唔頂到

摩洛哥ok la


摩納哥想爬頭pace可能要有快4-5秒先有可能
老蚌生珠
引用
07/06/2026 21:22
吓per就罰drive through DH就唔洗


但罰dt可以box既咩??_?


即係叫佢dt, 冇得停
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 21:24
吓per就罰drive through DH就唔洗


但罰dt可以box既咩??_?


即係叫佢dt, 冇得停

佢係未dt 前已經pit 左次[sosad]
古巨 J
引用
07/06/2026 21:24
雖然少咗VER
但係見到DH好大機會又失分係精神嘅

[fuck] 唔罰

p1 p5都差好遠了


HAD唔知頂唔頂到

摩洛哥ok la


摩納哥想爬頭pace可能要有快4-5秒先有可能


重演佢衝術傾扒頭
241242
引用
07/06/2026 21:26
吓per就罰drive through DH就唔洗


但罰dt可以box既咩??_?


即係叫佢dt, 冇得停

佢係未dt 前已經pit 左次[sosad]

第一個圈就爛頭鏟pit咗一次[sosad]
姬島朱乃
引用
07/06/2026 21:26
冇導演打機算
老蚌生珠
引用
07/06/2026 21:26
保子都收工
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 21:27
雖然少咗VER
但係見到DH好大機會又失分係精神嘅

[fuck] 唔罰

p1 p5都差好遠了


HAD唔知頂唔頂到

摩洛哥ok la


摩納哥想爬頭pace可能要有快4-5秒先有可能


重演佢衝術傾扒頭

佢都試過行Shortcut啦[369]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]