[F1 2026 R6]摩納哥小型拖拉機大塞車賽暨利曼24小時耐力賽 - 香港高登
[登入]
吉吉吉吉吉吉
引用
06/06/2026 23:23
今次素狗想做d 咩都冇計啦掛[369]
Intel4核心
引用
06/06/2026 23:26
今次素狗想做d 咩都冇計啦掛[369]

摩納哥不嬲同佢八字唔夾
老蚌生珠
引用
06/06/2026 23:27
小Kimi成長速度真係好驚人#adore#lm


揸到咁除左車快真係要人癲

Max帝直接傳功啦
反正當佢仔咁

其實唔叫咩進步神速 上年本身就係有貨 係返歐洲 架車升左級就唔知發咩神經 狂壞 一係就唔岩佢渣撞人出事
計埋老麥賭城雙DSQ 有3個獎仔拎 係超哂班


上年加拿大上到台把握到架車優勢
係歐洲有啲亂流
老蚌生珠
引用
06/06/2026 23:28
今次素狗想做d 咩都冇計啦掛[369]

摩納哥不嬲同佢八字唔夾


隔咁遠,想魚雷都唔得啦[sosad]
里派淋Gap汁
引用
06/06/2026 23:28
今次素狗想做d 咩都冇計啦掛[369]

摩納哥不嬲同佢八字唔夾

滿地可已經係佢最大福地,都DNF,證明連幸運女神都唔企喺佢呢邊:-(lmfn
姬島朱乃
引用
06/06/2026 23:32
今年仲有冇咩要2停既規矩[???]
老蚌生珠
引用
06/06/2026 23:41
今年仲有冇咩要2停既規矩[???]

今年冇
Kyo~
引用
07/06/2026 02:38
https://www.instagram.com/mercedesamgf1/p/DZQQhB1Dakr/?hl=en&img_index=1


然而我覺得佢會繼續沉淪:o) [sosad] [sosad]
總加速師
引用
07/06/2026 12:46


F1歷史上除咗佢仲有邊個會喺安全車期間自炒而DNF?[sosad]
Intel4核心
引用
07/06/2026 16:23


F1歷史上除咗佢仲有邊個會喺安全車期間自炒而DNF?[sosad]

佢d料得廢奶 果個級數 加d陰質招
但唔佩服佢 處於4 5名位置唔刻意上前鬥 總會等前面玩到攬炒收皮 就靜靜地贏 既賭徒
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 19:56


F1歷史上除咗佢仲有邊個會喺安全車期間自炒而DNF?[sosad]

佢d料得廢奶 果個級數 加d陰質招
但唔佩服佢 處於4 5名位置唔刻意上前鬥 總會等前面玩到攬炒收皮 就靜靜地贏 既賭徒

比架火星車佢自己都把握唔到仲要怪鳩車隊setting[sosad]
仲話要4個世界冠軍
誠公需赴幹
引用
07/06/2026 20:31
膠樽出咗pit就停電,DNS了O:-)
老蚌生珠
引用
07/06/2026 20:54
黎料
老蚌生珠
引用
07/06/2026 21:00
嘩,個獎盃成個用24k金做
姬島朱乃
引用
07/06/2026 21:01
#kill#
總加速師
引用
07/06/2026 21:03
一陣拎冠軍果個可唔可以披摩納哥國旗?[sosad]
老蚌生珠
引用
07/06/2026 21:03
一陣拎冠軍果個可唔可以披摩納哥國旗?[sosad]


唔會啦
得陸仔可以
241242
引用
07/06/2026 21:04
VER??????
老蚌生珠
引用
07/06/2026 21:04
wtf
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 21:04
韋少收咗皮
老蚌生珠
引用
07/06/2026 21:04
max又起步收左皮
架車起步真係唔得
241242
引用
07/06/2026 21:05
似有嘢壞
姬島朱乃
引用
07/06/2026 21:05
MAX[sosad]
Intel4核心
引用
07/06/2026 21:05
似有嘢壞

又起唔到步 著左MGU-K
241242
引用
07/06/2026 21:05
冇啦pit
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]