[F1 2026 R6]摩納哥小型拖拉機大塞車賽暨利曼24小時耐力賽 - 香港高登
[登入]
總加速師
引用
14/06/2026 22:41
火腿帶頭甩你幾條街, 你邪素帶頭就畀人追到氣咳, 廢L到呢....


都有運氣成份


唔關狗屎運事, 帶頭有clear air都放唔甩火腿, 調番轉火腿帶頭就甩你幾條街[sosad]
韋碧克
引用
14/06/2026 22:43
Benz偈好似係得Alpine咁多站落黎都無壞過O:-)
老蚌生珠
引用
14/06/2026 22:43
on9con咁撚高
吉吉吉吉吉吉
引用
14/06/2026 22:43
kimi 其實係衰咩
老蚌生珠
引用
14/06/2026 22:44
仲要係nico rosberg訪問,有時d野
老蚌生珠
引用
14/06/2026 22:44
kimi 其實係衰咩


pu唔知壞咩
吉吉吉吉吉吉
引用
14/06/2026 22:44
仲要係nico rosberg訪問,有時d野

笑死
Intel4核心
引用
14/06/2026 22:44
on9con咁撚高

佢不嬲係全場最高 有成192CM[sosad]
老蚌生珠
引用
14/06/2026 22:45
仲要係nico rosberg訪問,有時d野

笑死


前幾日仲播返2016互炒
誠公需赴幹
引用
14/06/2026 22:45
kimi 其實係衰咩

咁突然熄機又冇煙,應該係87成壞電控
希志妹妹
引用
14/06/2026 22:46
Nico [sosad]
希志妹妹
引用
14/06/2026 22:46
3支英國旗
老蚌生珠
引用
14/06/2026 22:47
英國頒獎台組合
老大哥帶住2個小弟
Intel4核心
引用
14/06/2026 22:49
kimi 其實係衰咩

咁突然熄機又冇煙,應該係87成壞電控

呢個已經係平治可靠性問題 平治自己中國站DH已經炒左粒 廢奶已經炒左2粒 威記都炒過
依家睇落似係2治個差電勁既反效果會隊爆舊電
241242
引用
14/06/2026 22:51
on9con咁撚高

佢不嬲係全場最高 有成192CM[sosad]

仲以為最高係秦添
老蚌生珠
引用
14/06/2026 22:55
奏國歌邊度鑽野咁大聲[sosad]
241242
引用
14/06/2026 22:57
掟咁高嚇死素狗[sosad]
總加速師
引用
14/06/2026 23:01
F1三大閪人集結[sosad]
曾經閪人
永遠閪人
現任閪人
#bye#
里派淋Gap汁
引用
14/06/2026 23:03
F1三大閪人集結[sosad]
曾經閪人
永遠閪人
現任閪人
#bye#

所以我睇完衝線就熄咗,三個我都唔like#bye#lm
241242
引用
14/06/2026 23:08
F1三大閪人集結[sosad]
曾經閪人
永遠閪人
現任閪人
#bye#

on9con表示在坐各位都係垃圾[slick]
韋碧克
引用
14/06/2026 23:14
kimi 其實係衰咩

咁突然熄機又冇煙,應該係87成壞電控

呢個已經係平治可靠性問題 平治自己中國站DH已經炒左粒 廢奶已經炒左2粒 威記都炒過
依家睇落似係2治個差電勁既反效果會隊爆舊電

得Alpine都無事#yup#
你噢廢滴男
引用
15/06/2026 11:44
kimi 其實係衰咩

咁突然熄機又冇煙,應該係87成壞電控

呢個已經係平治可靠性問題 平治自己中國站DH已經炒左粒 廢奶已經炒左2粒 威記都炒過
依家睇落似係2治個差電勁既反效果會隊爆舊電

得Alpine都無事#yup#

係咪PUSH得太衡扯爆左副偈[sosad]
四仔點解衝出賽道?又無迫力?[banghead]
Intel4核心
引用
15/06/2026 14:13
kimi 其實係衰咩

咁突然熄機又冇煙,應該係87成壞電控

呢個已經係平治可靠性問題 平治自己中國站DH已經炒左粒 廢奶已經炒左2粒 威記都炒過
依家睇落似係2治個差電勁既反效果會隊爆舊電

得Alpine都無事#yup#

係咪PUSH得太衡扯爆左副偈[sosad]
四仔點解衝出賽道?又無迫力?[banghead]

kimi 都係爆電控 呢個係平治可靠性問題 除左蕉暫時無野 其餘2隊客仔都中招
陸老四 steering有問題 vsc中伏後 開始有事 追到MAX帝後 問題越黎越嚴重 就速度開始下滑 kimi爆炸 佢就申請投降
老蚌生珠
引用
15/06/2026 14:16
kimi 其實係衰咩

咁突然熄機又冇煙,應該係87成壞電控

呢個已經係平治可靠性問題 平治自己中國站DH已經炒左粒 廢奶已經炒左2粒 威記都炒過
依家睇落似係2治個差電勁既反效果會隊爆舊電

得Alpine都無事#yup#

係咪PUSH得太衡扯爆左副偈[sosad]
四仔點解衝出賽道?又無迫力?[banghead]

kimi 都係爆電控 呢個係平治可靠性問題 除左蕉暫時無野 其餘2隊客仔都中招
陸老四 steering有問題 vsc中伏後 開始有事 追到MAX帝後 問題越黎越嚴重 就速度開始下滑 kimi爆炸 佢就申請投降


果下T2定T3衝埋出街, 液壓問題轉唔到彎
唔會頂到之後, 所以都係收工算
希志妹妹
引用
15/06/2026 16:08
Kimi下場+5s[sosad2]lm
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]