[F1 2026 R6]摩納哥小型拖拉機大塞車賽暨利曼24小時耐力賽 - 香港高登
[登入]
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:19
咸入左,kimi 上啦
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:21
應該都係二或者三停
吉吉吉吉吉吉
引用
14/06/2026 21:22
個個都頂唔順
誠公需赴幹
引用
14/06/2026 21:22
利曼24
豐田同BMW做曬最後一個pit
差caddy幾時慳油到做最後一個pit
而bmw直路最快,仲有機會追到小林揸緊嘅7號仔
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:24
個個都頂唔順

太熱
希志妹妹
引用
14/06/2026 21:26
Stayout one more lap
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:26
caddilac跟埋一齊退
希志妹妹
引用
14/06/2026 21:27
保子O:-)
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:33
kimi上力
蝦蝦蝦子麵
引用
14/06/2026 21:35
呢場都幾悶:o)
里派淋Gap汁
引用
14/06/2026 21:38
呢場都幾悶:o)

所以我都轉去睇勒芒了,最後衝刺#yup4#fn
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:39
呢場都幾悶:o)


係,上一場仲好睇
上一場係奇怪地妹睇
今場係正常既西班牙悶
蝦蝦蝦子麵
引用
14/06/2026 21:40
呢場都幾悶:o)


係,上一場仲好睇
上一場係奇怪地妹睇
今場係正常既西班牙悶

Kimi開始追近
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:41
kimi整整下追剩1.2秒
希志妹妹
引用
14/06/2026 21:43
Ham換黃
韋碧克
引用
14/06/2026 21:43
咸狗咁快又換@_@
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:44
Ham換黃

狂衝,out lap好快
吉吉吉吉吉吉
引用
14/06/2026 21:44
咸狗咁快又換@_@

係囉
蝦蝦蝦子麵
引用
14/06/2026 21:44
Ham換黃

3停?
平應該2停
韋碧克
引用
14/06/2026 21:45
Ham換黃

3停?
平應該2停

依家肯定要3啦
希志妹妹
引用
14/06/2026 21:45
Max柒pit:o)
姬島朱乃
引用
14/06/2026 21:46
4.5S[sosad]
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:46
kimi衝呀
性在任你摸
引用
14/06/2026 21:46
候爺又退賽
蝦蝦蝦子麵
引用
14/06/2026 21:46
素唔得喎
比Kimi 追到:o)
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]