[F1 2026 R6]摩納哥小型拖拉機大塞車賽暨利曼24小時耐力賽 - 香港高登
[登入]
誠公需赴幹
引用
14/06/2026 18:17
冇啦,20號BMW臨尾個幾個鐘先爆胎O:-)
即係12號caddy鬥7/8號豐田O:-)
誠公需赴幹
引用
14/06/2026 18:52
冇啦,20號BMW臨尾個幾個鐘先爆胎O:-)
即係12號caddy鬥7/8號豐田O:-)

8號仔超咗12號caddy
碎片揸緊嘅7號準備過佢
Intel4核心
引用
14/06/2026 19:15
Brembo d brake真係好廢[sosad] [sosad]
誠公需赴幹
引用
14/06/2026 19:50
冇啦,20號BMW臨尾個幾個鐘先爆胎O:-)
即係12號caddy鬥7/8號豐田O:-)

8號仔超咗12號caddy
碎片揸緊嘅7號準備過佢

一個FCY令20號仔重返爭標行列,而12號就因爲FCY冇油導致被迫入pit,差唔多跌出咗行列
宜家變咗7號仔1 20號2 8號仔3
但8號仔裏面嘅hartley認命自己唔夠快要換buemi先超到[sosad]
老蚌生珠
引用
14/06/2026 20:56
黎料
Intel4核心
引用
14/06/2026 21:02
咸狗 MAX帝 紅邊#bye# #bye#
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:03
咸狗 MAX帝 紅邊#bye# #bye#

兇猛進攻
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:05
冇料到
希志妹妹
引用
14/06/2026 21:05
Max #hoho#
吉吉吉吉吉吉
引用
14/06/2026 21:05
紅邊都唔夠追
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:05
炸蝦炸燶左
跌左去第14
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:07
炸蝦炸燶左
跌左去第14


呢下around the outside 有料
241242
引用
14/06/2026 21:08
細牛條白軨搞到架車有四驅車feel[sosad]
總加速師
引用
14/06/2026 21:09
垃利用埋紅胎起步都冇優勢, ben屎仲有fia送upgrade, 真係仲玩條毛咩!
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:11
am又可以收工
Intel4核心
引用
14/06/2026 21:12
am又可以收工

AM又點呀:o) :o) :o)
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:13
kimi等咸收皮就加速追啦
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:13
am又可以收工

AM又點呀:o) :o) :o)


波箱
241242
引用
14/06/2026 21:13
叻差d收皮
希志妹妹
引用
14/06/2026 21:13
少爺[sosad]
Intel4核心
引用
14/06/2026 21:15
大怨婦黃邊右前已經爛緊[sosad] [sosad]
韋碧克
引用
14/06/2026 21:16
am又可以收工

AM又點呀:o) :o) :o)

2架車都係第3圈就落後20秒[sosad]
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:16
大怨婦黃邊右前已經爛緊[sosad] [sosad]

不過已經過左3個
程皓波
引用
14/06/2026 21:16
叻俾車房意粉小氣記仇做咗手腳定已經黑化癲咗[sosad]
老蚌生珠
引用
14/06/2026 21:17
炸蝦上返第十
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]