[F1 2026 R6]摩納哥小型拖拉機大塞車賽暨利曼24小時耐力賽 - 香港高登
[登入]
老蚌生珠
引用
13/06/2026 23:01
修正果下大左
Intel4核心
引用
13/06/2026 23:05
修正果下大左

3同16 呢2個數字好邪門[sosad] [sosad] [sosad]
老蚌生珠
引用
13/06/2026 23:13
果然返歐洲就係素狗反擊戰
吉吉吉吉吉吉
引用
13/06/2026 23:13
咸狗都快左
蝦蝦蝦子麵
引用
13/06/2026 23:13
咸sir寶刀未老
老蚌生珠
引用
13/06/2026 23:13
不過睇落起步咸狗會食左素狗
然後俾kimi仔過埋跌落p3
吉吉吉吉吉吉
引用
13/06/2026 23:14
素狗第二 kimi 3 都好
蝦蝦蝦子麵
引用
13/06/2026 23:15
不過睇落起步咸狗會食左素狗
然後俾kimi仔過埋跌落p3

重演2016#yup# #yup# #yup#
姬島朱乃
引用
13/06/2026 23:16
聽日就熄你車啦
里派淋Gap汁
引用
14/06/2026 01:43
lec[banghead] [banghead]

又炒 慘

https://pbs.twimg.com/media/HKs-ehmXoAEw6f-?format=jpg&name=medium
https://x.com/f1trollofficial/status/2065813553529889135/photo/1
希志妹妹
引用
14/06/2026 01:54
咸蛇有女成個人係精神既[sosad]
里派淋Gap汁
引用
14/06/2026 01:56
咸蛇有女成個人係精神既[sosad]

金卡戴珊.......真係祝佢好運[sosad2]lm
誠公需赴幹
引用
14/06/2026 12:47
利曼24過咗一半
作爲冠軍大熱嘅caddy一個壞野入pit一個罰DT,剩低一個喺頭排O:-)lm
拉利個個都柒到冇朋友:o)lm
AM跑Q個優勢只係虛火:-(lm
豐田唯一可以鬥頭排嘅8號平川號就食咗罰DT,恐怕只可以鬥pod唔可以鬥冠Z_Zlm
而韓仔瘋狂熄車,不停喺賽道內重新開機[sosad2]lm

所以目前鬥冠軍應該得12號 jota caddy同20號BMW kmag號
吉吉吉吉吉吉
引用
14/06/2026 14:02
原來大陸youtube 買左版權直播24lm
誠公需赴幹
引用
14/06/2026 14:34
利曼24過咗一半
作爲冠軍大熱嘅caddy一個壞野入pit一個罰DT,剩低一個喺頭排O:-)lm
拉利個個都柒到冇朋友:o)lm
AM跑Q個優勢只係虛火:-(lm
豐田唯一可以鬥頭排嘅8號平川號就食咗罰DT,恐怕只可以鬥pod唔可以鬥冠Z_Zlm
而韓仔瘋狂熄車,不停喺賽道內重新開機[sosad2]lm

所以目前鬥冠軍應該得12號 jota caddy同20號BMW kmag號

頭位嘅12號caddy都似要罰秒啦,慢駛區間超速[sosad]
誠公需赴幹
引用
14/06/2026 14:43
利曼24過咗一半
作爲冠軍大熱嘅caddy一個壞野入pit一個罰DT,剩低一個喺頭排O:-)lm
拉利個個都柒到冇朋友:o)lm
AM跑Q個優勢只係虛火:-(lm
豐田唯一可以鬥頭排嘅8號平川號就食咗罰DT,恐怕只可以鬥pod唔可以鬥冠Z_Zlm
而韓仔瘋狂熄車,不停喺賽道內重新開機[sosad2]lm

所以目前鬥冠軍應該得12號 jota caddy同20號BMW VDL/shell牌拉花

頭位嘅12號caddy都似要罰秒啦,慢駛區間超速[sosad]
Intel4核心
引用
14/06/2026 14:46
利曼24過咗一半
作爲冠軍大熱嘅caddy一個壞野入pit一個罰DT,剩低一個喺頭排O:-)lm
拉利個個都柒到冇朋友:o)lm
AM跑Q個優勢只係虛火:-(lm
豐田唯一可以鬥頭排嘅8號平川號就食咗罰DT,恐怕只可以鬥pod唔可以鬥冠Z_Zlm
而韓仔瘋狂熄車,不停喺賽道內重新開機[sosad2]lm

所以目前鬥冠軍應該得12號 jota caddy同20號BMW VDL/shell牌拉花

頭位嘅12號caddy都似要罰秒啦,慢駛區間超速[sosad]

又有FCY
里派淋Gap汁
引用
14/06/2026 15:08
原來大陸youtube 買左版權直播24lm

即係B站[???]lm
吉吉吉吉吉吉
引用
14/06/2026 15:08
原來大陸youtube 買左版權直播24lm

即係B站[???]lm

[sosad] 十卜葉一飛
吉吉吉吉吉吉
引用
14/06/2026 15:10
bmw 博緊sc? 點解咁早入黎入油
里派淋Gap汁
引用
14/06/2026 15:13
原來大陸youtube 買左版權直播24lm

即係B站[???]lm

[sosad] 十卜葉一飛

咁dom本,估佢唔到:Olm
Intel4核心
引用
14/06/2026 15:20
架15號BMW又罷工[sosad] [sosad]
Intel4核心
引用
14/06/2026 16:12
出埋SC
好似益左TOYOTA[sosad] [sosad]
Intel4核心
引用
14/06/2026 16:25
50號垃利車都熄埋[sosad] [sosad]
誠公需赴幹
引用
14/06/2026 17:46
出埋SC
好似益左TOYOTA[sosad] [sosad]

toyota條胎好似號慳咁,好多次入pit都可以keep到個胎
應該靠齋入油去追
不過都唔怪得佢
caddy今場其實係最快,跑Q同pace都係佢最快,但2部都食曬屎(一個壞剎車掣一個罰秒罰到傻),留低嘅12號都食咗個DT
20號BMW其實冇咩嘢,號穩,似乎策略同pace有啲啲問題,只要唔柒都可以號多贏面
咁7/8號先有得追,但7號傳動軸好似有啲啲毛病,8號入pit要換剎車碟
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]