[F1 2026 R6]摩納哥小型拖拉機大塞車賽暨利曼24小時耐力賽 - 香港高登
[登入]
希志妹妹
引用
08/06/2026 16:19
https://upload.hkgolden.media/comment/5jx4kdvq.sxg0rip51j4.bumy5xkxcyz.ddr.jpg
里派淋Gap汁
引用
09/06/2026 15:03
https://upload.hkgolden.media/comment/aqjherk5.b5mj5didy0y.04tmhlzyjhx.g3q.jpg
https://substack.com/profile/295676281-politicalhousewife/note/c-267355466
BLM運動如火如荼嗰陣就日日逼啲車手同佢一齊跪,而家同佢同一個國家嘅同胞被刺死就粒聲都唔出,虛偽雙標到呢Z_Zlm
Intel4核心
引用
09/06/2026 17:35
Mekies話MAX帝架車 副引擎 預左用埋今場就收工 點知邊連今場捱唔住爆左[sosad] [sosad] [sosad]
Intel4核心
引用
09/06/2026 20:29
陸老四屌完Brembo is shit
Brembo出post供左垃利咁多年貨 質素有保證[sosad]
古巨 J
引用
10/06/2026 12:21
Mekies話MAX帝架車 副引擎 預左用埋今場就收工 點知邊連今場捱唔住爆左[sosad] [sosad] [sosad]


係咪諗住MANACO俾副新引擎都冇用
求其整副舊嘢頂住就算
點知MAX跑Q CHUR壞咗[sosad] [sosad]

炸蝦就冇事#yup# #yup#
Intel4核心
引用
10/06/2026 14:20
Mekies話MAX帝架車 副引擎 預左用埋今場就收工 點知邊連今場捱唔住爆左[sosad] [sosad] [sosad]


係咪諗住MANACO俾副新引擎都冇用
求其整副舊嘢頂住就算
點知MAX跑Q CHUR壞咗[sosad] [sosad]

炸蝦就冇事#yup# #yup#

大怨婦其實就爆 但撚到DH 無哂分[sosad] [sosad]
誠公需赴幹
引用
10/06/2026 16:38
傳緊紅牛副偈係全場最勁無ADUO:o) :o) :o)

wache以一己之力打冧紅牛[slick]

1. 福特搞灣個電控導致引擎優勢埋唔到平治個cheat PU
2. 波箱鳩咗,只係冇 AM咁慘
3. aero衰咗(呢個真係wache衰)

CHEAT左D乜?

唔當cheat咪話火星囉

唔係我當唔當.

我係問你CHEAT左D乜

就好似樓上講,個變形活塞改壓力比呢個規則漏洞帶來嘅額外動力
同埋圍內有人講嘅正廠電控優勢
https://youtu.be/hiwRA6MmkW0
假如呢個冬測數據同而家啲superclipping數據仲係有隊同隊間嘅明顯差異,係咪可以代表平治有引擎差異呢個可以做cheat 嘅factor 呢?
以上都係基於唔少規則唔特別講嘅灰色地帶,假如咁唔係違規咪唔當cheat而係火星囉

但今場唔係power course而係車架基礎為主,就當而家個新壓力比計算方法改咗,而且個場煞車多都叉唔到電出蘑菇mode,咁至少睇到平治就算馬力喺dyno唔夠RB嚟,喺個配重,迫力同mechanical grip呢啲機件野好有餘裕
誠公需赴幹
引用
10/06/2026 16:39
傳緊紅牛副偈係全場最勁無ADUO:o) :o) :o)

wache以一己之力打冧紅牛[slick]

1. 福特搞灣個電控導致引擎優勢埋唔到平治個cheat PU
2. 波箱鳩咗,只係冇 AM咁慘
3. aero衰咗(呢個真係wache衰)

CHEAT左D乜?

唔當cheat咪話火星囉

唔係我當唔當.

我係問你CHEAT左D乜

就好似樓上講,個變形活塞改壓力比呢個規則漏洞帶來嘅額外動力
同埋圍內有人講嘅正廠電控優勢
https://youtu.be/hiwRA6MmkW0
假如呢個冬測數據同而家啲superclipping數據仲係有隊同隊間嘅明顯差異,係咪可以代表平治有引擎差異呢個可以做cheat 嘅factor 呢?
以上都係基於唔少規則唔特別講嘅灰色地帶,假如咁唔係違規咪唔當cheat而係火星囉

但今場唔係power course而係車架基礎為主,就當而家個新壓力比計算方法改咗嘗試軟性bam咗個變形活塞呢個漏洞,而且個場煞車多都叉唔到電出蘑菇mode,咁至少睇到平治就算馬力喺dyno唔夠RB嚟,喺個配重,迫力同mechanical grip呢啲機件野好有餘裕
里派淋Gap汁
引用
10/06/2026 16:52
傳緊紅牛副偈係全場最勁無ADUO:o) :o) :o)

wache以一己之力打冧紅牛[slick]

1. 福特搞灣個電控導致引擎優勢埋唔到平治個cheat PU
2. 波箱鳩咗,只係冇 AM咁慘
3. aero衰咗(呢個真係wache衰)

CHEAT左D乜?

唔當cheat咪話火星囉

唔係我當唔當.

我係問你CHEAT左D乜

就好似樓上講,個變形活塞改壓力比呢個規則漏洞帶來嘅額外動力
同埋圍內有人講嘅正廠電控優勢
https://youtu.be/hiwRA6MmkW0
假如呢個冬測數據同而家啲superclipping數據仲係有隊同隊間嘅明顯差異,係咪可以代表平治有引擎差異呢個可以做cheat 嘅factor 呢?
以上都係基於唔少規則唔特別講嘅灰色地帶,假如咁唔係違規咪唔當cheat而係火星囉

但今場唔係power course而係車架基礎為主,就當而家個新壓力比計算方法改咗嘗試軟性bam咗個變形活塞呢個漏洞,而且個場煞車多都叉唔到電出蘑菇mode,咁至少睇到平治就算馬力喺dyno唔夠RB嚟,喺個配重,迫力同mechanical grip呢啲機件野好有餘裕

仲有樣好on9嘅嘢係ADUO係連客戶隊嘅成績都計算埋,所以先有明明平治係T0級別冥王星引擎但竟然仲有額外研發quota嘅荒謬事件發生[sosad]cl
Intel4核心
引用
10/06/2026 17:12
傳緊紅牛副偈係全場最勁無ADUO:o) :o) :o)

wache以一己之力打冧紅牛[slick]

1. 福特搞灣個電控導致引擎優勢埋唔到平治個cheat PU
2. 波箱鳩咗,只係冇 AM咁慘
3. aero衰咗(呢個真係wache衰)

CHEAT左D乜?

唔當cheat咪話火星囉

唔係我當唔當.

我係問你CHEAT左D乜

就好似樓上講,個變形活塞改壓力比呢個規則漏洞帶來嘅額外動力
同埋圍內有人講嘅正廠電控優勢
https://youtu.be/hiwRA6MmkW0
假如呢個冬測數據同而家啲superclipping數據仲係有隊同隊間嘅明顯差異,係咪可以代表平治有引擎差異呢個可以做cheat 嘅factor 呢?
以上都係基於唔少規則唔特別講嘅灰色地帶,假如咁唔係違規咪唔當cheat而係火星囉

但今場唔係power course而係車架基礎為主,就當而家個新壓力比計算方法改咗嘗試軟性bam咗個變形活塞呢個漏洞,而且個場煞車多都叉唔到電出蘑菇mode,咁至少睇到平治就算馬力喺dyno唔夠RB嚟,喺個配重,迫力同mechanical grip呢啲機件野好有餘裕

仲有樣好on9嘅嘢係ADUO係連客戶隊嘅成績都計算埋,所以先有明明平治係T0級別冥王星引擎但竟然仲有額外研發quota嘅荒謬事件發生[sosad]cl

對依家紅牛硬傷係個ERS同MGH-K 多問題累事 大怨婦已經換到爆quota MAX反而係第1場炒MGH-K 中國站換左
就咩都無換過[sosad] [sosad]
平治係ERS同MGH-K 出招先勁 但一樣有嚴重可靠性問題
會有機會隊爆舊電 DH上場ko左一舊 廢奶FP2+正賽 連爆2舊 下場幾肯定罰格
誠公需赴幹
引用
11/06/2026 18:56
利曼24嘅Q1
https://www.youtube.com/watch?v=W11Yq5szTjk&t=913s
今次bop益曬lmdh中堅組同女武神,拉利食bop食到輸俾韓仔部死嘢,不過都柒唔過標緻部垃圾[sosad]
誠公需赴幹
引用
11/06/2026 19:09
仆街,唔知今個星期有西班牙大獎賽[sosad]
keep post定新post?
里派淋Gap汁
引用
11/06/2026 20:02
仆街,唔知今個星期有西班牙大獎賽[sosad]
keep post定新post?

keep post算啦,呢個post一半頁數都唔到:)lm
吉吉吉吉吉吉
引用
11/06/2026 20:02
仆街,唔知今個星期有西班牙大獎賽[sosad]
keep post定新post?

keep post算啦,呢個post一半頁數都唔到:)lm

agger
誠公需赴幹
引用
12/06/2026 10:35
豐田氫氣車
https://youtu.be/YKFL69l-J6c
老蚌生珠
引用
12/06/2026 10:38
仆街,唔知今個星期有西班牙大獎賽[sosad]
keep post定新post?

keep post算啦,呢個post一半頁數都唔到:)lm

agger


留名睇2016事件重現
誠公需赴幹
引用
12/06/2026 11:05
Q2+hyperpole
https://youtu.be/8vwhEtKHD4k
韓仔車個bop同速度有驚喜,而豐田依然輸喺平川亮個下撻Q[sosad]
今場除非2大LMH隊玩慳油game,否則caddy alpine BMW呢啲中上游組爭冠:)lm
Intel4核心
引用
12/06/2026 16:37
https://www.youtube.com/watch?v=ln5KUZz2NkA
BIN咸狗同公主堡 再BIN埋大頭[sosad] [sosad]
Intel4核心
引用
12/06/2026 18:35
花老爺 比左幾多億 買返個第三返黎[???] [???] [???] [???] [???]
吉吉吉吉吉吉
引用
12/06/2026 18:35
花老爺 比左幾多億 買返個第三返黎[???] [???] [???] [???] [???]

下改左?
Intel4核心
引用
12/06/2026 18:39
花老爺 比左幾多億 買返個第三返黎[???] [???] [???] [???] [???]

下改左?

岩岩出左 FIA認錯 DH又做CONDOM[sosad] [sosad]
吉吉吉吉吉吉
引用
12/06/2026 18:39
屌,大頭係咪會冇埋個一分[sosad] [banghead]
無法收骰的手
引用
12/06/2026 18:43
花老爺 比左幾多億 買返個第三返黎[???] [???] [???] [???] [???]

其他人聽話無上訴變左超級大傻仔
Intel4核心
引用
12/06/2026 18:59
屌,大頭係咪會冇埋個一分[sosad] [banghead]

唔會 得蕉上訴 其他無就要硬食
倒返轉紅牛無左第3
韋碧克
引用
12/06/2026 19:03
我係鈴鹿買果件alpine外套係咪變左絕版貨[bouncy]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]