[F1 2026 R6]摩納哥小型拖拉機大塞車賽暨利曼24小時耐力賽 - 香港高登
[登入]
里派淋Gap汁
引用
08/06/2026 01:40
大怨婦無事
主席+10 大頭有分

計劃通:D2lm
大衛★SILVA
引用
08/06/2026 01:41
https://www.threads.com/@frankliao911123/post/DZR3lnjiXO0 [sosad]sg

GR和AKA今年本質上開的都是W17這一台車,然而為什麼GR這一站的表現這麼差呢?
究其原因,就是兩台車其實使用了不同的零件製造。在賽車的方向盤與座椅之間,有一項重約65公斤的零件。
據傳,GR的賽車使用了英國製造的零件而AKA使用了義大利製造的。該義大利製造的零件在壓力環境下能承受更高的負載而保持優異表現,而英國產的雖然性能也不差,但在高壓環境容易過載而偏離工作區間。
這就是兩位車手賽車速度差異的根源罷。
里派淋Gap汁
引用
08/06/2026 01:43
https://www.threads.com/@frankliao911123/post/DZR3lnjiXO0 [sosad]sg

GR和AKA今年本質上開的都是W17這一台車,然而為什麼GR這一站的表現這麼差呢?
究其原因,就是兩台車其實使用了不同的零件製造。在賽車的方向盤與座椅之間,有一項重約65公斤的零件。
據傳,GR的賽車使用了英國製造的零件而AKA使用了義大利製造的。該義大利製造的零件在壓力環境下能承受更高的負載而保持優異表現,而英國產的雖然性能也不差,但在高壓環境容易過載而偏離工作區間。
這就是兩位車手賽車速度差異的根源罷。

意粉佬竟然喺工藝方面威返次:Olm
股谷實
引用
08/06/2026 03:29
https://www.threads.com/@frankliao911123/post/DZR3lnjiXO0 [sosad]sg

GR和AKA今年本質上開的都是W17這一台車,然而為什麼GR這一站的表現這麼差呢?
究其原因,就是兩台車其實使用了不同的零件製造。在賽車的方向盤與座椅之間,有一項重約65公斤的零件。
據傳,GR的賽車使用了英國製造的零件而AKA使用了義大利製造的。該義大利製造的零件在壓力環境下能承受更高的負載而保持優異表現,而英國產的雖然性能也不差,但在高壓環境容易過載而偏離工作區間。
這就是兩位車手賽車速度差異的根源罷。

意粉佬竟然喺工藝方面威返次:Olm



證實英國去工業化後真係有板你睇
程皓波
引用
08/06/2026 06:55
傳緊紅牛副偈係全場最勁無ADUO:o) :o) :o)

wache以一己之力打冧紅牛[slick]
作為電郵轉發
引用
08/06/2026 08:13
Russel又零分
應該玩完啦?
老蚌生珠
引用
08/06/2026 08:24
https://www.threads.com/@frankliao911123/post/DZR3lnjiXO0 [sosad]sg

GR和AKA今年本質上開的都是W17這一台車,然而為什麼GR這一站的表現這麼差呢?
究其原因,就是兩台車其實使用了不同的零件製造。在賽車的方向盤與座椅之間,有一項重約65公斤的零件。
據傳,GR的賽車使用了英國製造的零件而AKA使用了義大利製造的。該義大利製造的零件在壓力環境下能承受更高的負載而保持優異表現,而英國產的雖然性能也不差,但在高壓環境容易過載而偏離工作區間。
這就是兩位車手賽車速度差異的根源罷。

意粉佬竟然喺工藝方面威返次:Olm



證實英國去工業化後真係有板你睇


真心定假膠?
其實係隱喻緊兩個車手
韋碧克
引用
08/06/2026 08:39
https://www.threads.com/@frankliao911123/post/DZR3lnjiXO0 [sosad]sg

GR和AKA今年本質上開的都是W17這一台車,然而為什麼GR這一站的表現這麼差呢?
究其原因,就是兩台車其實使用了不同的零件製造。在賽車的方向盤與座椅之間,有一項重約65公斤的零件。
據傳,GR的賽車使用了英國製造的零件而AKA使用了義大利製造的。該義大利製造的零件在壓力環境下能承受更高的負載而保持優異表現,而英國產的雖然性能也不差,但在高壓環境容易過載而偏離工作區間。
這就是兩位車手賽車速度差異的根源罷。

意粉佬竟然喺工藝方面威返次:Olm



證實英國去工業化後真係有板你睇


真心定假膠?
其實係隱喻緊兩個車手

好似兩個都154磅#hehe#
作為電郵轉發
引用
08/06/2026 09:06
Russel又零分
應該玩完啦?

原來依家排到第三添[sosad]dw
誠公需赴幹
引用
08/06/2026 09:56
https://www.threads.com/@frankliao911123/post/DZR3lnjiXO0 [sosad]sg

GR和AKA今年本質上開的都是W17這一台車,然而為什麼GR這一站的表現這麼差呢?
究其原因,就是兩台車其實使用了不同的零件製造。在賽車的方向盤與座椅之間,有一項重約65公斤的零件。
據傳,GR的賽車使用了英國製造的零件而AKA使用了義大利製造的。該義大利製造的零件在壓力環境下能承受更高的負載而保持優異表現,而英國產的雖然性能也不差,但在高壓環境容易過載而偏離工作區間。
這就是兩位車手賽車速度差異的根源罷。

意粉佬竟然喺工藝方面威返次:Olm



證實英國去工業化後真係有板你睇


真心定假膠?
其實係隱喻緊兩個車手

擺明暗喻[sosad]
軚盤同座位之間有咩嘢呀,唔通叉燒咩[sosad]
誠公需赴幹
引用
08/06/2026 09:58
傳緊紅牛副偈係全場最勁無ADUO:o) :o) :o)

wache以一己之力打冧紅牛[slick]

1. 福特搞灣個電控導致引擎優勢埋唔到平治個cheat PU
2. 波箱鳩咗,只係冇 AM咁慘
3. aero衰咗(呢個真係wache衰)
希志妹妹
引用
08/06/2026 10:03
Gas唔知上訴成唔成功
__藝__
引用
08/06/2026 10:04
傳緊紅牛副偈係全場最勁無ADUO:o) :o) :o)

wache以一己之力打冧紅牛[slick]

1. 福特搞灣個電控導致引擎優勢埋唔到平治個cheat PU
2. 波箱鳩咗,只係冇 AM咁慘
3. aero衰咗(呢個真係wache衰)

CHEAT左D乜?
老蚌生珠
引用
08/06/2026 10:12
Gas唔知上訴成唔成功


如果上訴成功,咁撚狗就真係好好笑
冇pit既上訴得席,pit左既冇執行懲罰 罰埋dt
老蚌生珠
引用
08/06/2026 10:12
Gas唔知上訴成唔成功


如果上訴成功,咁素狗就真係好好笑
冇pit既上訴得席,pit左既冇執行懲罰 罰埋dt
老蚌生珠
引用
08/06/2026 10:15
傳緊紅牛副偈係全場最勁無ADUO:o) :o) :o)

wache以一己之力打冧紅牛[slick]

1. 福特搞灣個電控導致引擎優勢埋唔到平治個cheat PU
2. 波箱鳩咗,只係冇 AM咁慘
3. aero衰咗(呢個真係wache衰)


紅牛個波箱一向都係廢
24,25年max講過好多次
而家都仲係超重6kg (都講緊一圈0.18秒),如果減到肥,競爭力應該再升一級
希志妹妹
引用
08/06/2026 10:16
kardashiand係咪幫咸蛇"吹"左d黑氣過叻到[sosad]al
老蚌生珠
引用
08/06/2026 10:22
亂到都唔記得左
原來琴日最後係字母哥fing旗
誠公需赴幹
引用
08/06/2026 11:27
傳緊紅牛副偈係全場最勁無ADUO:o) :o) :o)

wache以一己之力打冧紅牛[slick]

1. 福特搞灣個電控導致引擎優勢埋唔到平治個cheat PU
2. 波箱鳩咗,只係冇 AM咁慘
3. aero衰咗(呢個真係wache衰)

CHEAT左D乜?

唔當cheat咪話火星囉
__藝__
引用
08/06/2026 11:46
傳緊紅牛副偈係全場最勁無ADUO:o) :o) :o)

wache以一己之力打冧紅牛[slick]

1. 福特搞灣個電控導致引擎優勢埋唔到平治個cheat PU
2. 波箱鳩咗,只係冇 AM咁慘
3. aero衰咗(呢個真係wache衰)

CHEAT左D乜?

唔當cheat咪話火星囉

唔係我當唔當.

我係問你CHEAT左D乜
里派淋Gap汁
引用
08/06/2026 13:04
傳緊紅牛副偈係全場最勁無ADUO:o) :o) :o)

wache以一己之力打冧紅牛[slick]

1. 福特搞灣個電控導致引擎優勢埋唔到平治個cheat PU
2. 波箱鳩咗,只係冇 AM咁慘
3. aero衰咗(呢個真係wache衰)

CHEAT左D乜?

唔當cheat咪話火星囉

唔係我當唔當.

我係問你CHEAT左D乜

係咪指緊利用熱膨脹提升壓縮比嗰個黑科技[???]lm
Intel4核心
引用
08/06/2026 13:07
Gas唔知上訴成唔成功


如果上訴成功,咁素狗就真係好好笑
冇pit既上訴得席,pit左既冇執行懲罰 罰埋dt

呢d好難 咁點解其他車手無事 係你地幾個中招
GAS 係中2次
__藝__
引用
08/06/2026 14:39
傳緊紅牛副偈係全場最勁無ADUO:o) :o) :o)

wache以一己之力打冧紅牛[slick]

1. 福特搞灣個電控導致引擎優勢埋唔到平治個cheat PU
2. 波箱鳩咗,只係冇 AM咁慘
3. aero衰咗(呢個真係wache衰)

CHEAT左D乜?

唔當cheat咪話火星囉

唔係我當唔當.

我係問你CHEAT左D乜

係咪指緊利用熱膨脹提升壓縮比嗰個黑科技[???]lm

唔係一早BAN左喇咩..?
里派淋Gap汁
引用
08/06/2026 15:13
傳緊紅牛副偈係全場最勁無ADUO:o) :o) :o)

wache以一己之力打冧紅牛[slick]

1. 福特搞灣個電控導致引擎優勢埋唔到平治個cheat PU
2. 波箱鳩咗,只係冇 AM咁慘
3. aero衰咗(呢個真係wache衰)

CHEAT左D乜?

唔當cheat咪話火星囉

唔係我當唔當.

我係問你CHEAT左D乜

係咪指緊利用熱膨脹提升壓縮比嗰個黑科技[???]lm

唔係一早BAN左喇咩..?

https://www.lightsout.cc/fia-introduce-new-compression-ratio-tests-from-1st-june-2026/
原來今場開始就要ban, 我成日記錯以為西班牙站先開始ban:Olm
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]