[F1 2026 R6]摩納哥小型拖拉機大塞車賽暨利曼24小時耐力賽 - 香港高登
[登入]
老蚌生珠
引用
07/06/2026 23:24
佩佩又黎
241242
引用
07/06/2026 23:24
佩佩又黎

唔識泊車[sosad]
古巨 J
引用
07/06/2026 23:24
RED FLAG INFRINGEMENT
上面乜尻呀 紅旗個個入去仲咩DELTA問題:o) :o) :o)

呢場係賽例大解說
蝦蝦蝦子麵
引用
07/06/2026 23:24
今場亂到痴線
GAS罰咩?
老蚌生珠
引用
07/06/2026 23:25
今場亂到痴線
GAS罰咩?


超速
蝦蝦蝦子麵
引用
07/06/2026 23:25
今場亂到痴線
GAS罰咩?


超速

5定10秒?
老蚌生珠
引用
07/06/2026 23:27
今場亂到痴線
GAS罰咩?


超速

5定10秒?


超2次
total 10秒
老蚌生珠
引用
07/06/2026 23:28
kimi仔真勁
蝦蝦蝦子麵
引用
07/06/2026 23:28
蝦炸第一次上pod?
里派淋Gap汁
引用
07/06/2026 23:28
兩部細牛先係今場最大贏家#hoho#lm
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 23:28
依加要睇下渣洗唔洗罰[???] [sosad] [sosad]
241242
引用
07/06/2026 23:28
dh全盤皆輸[369]
韋碧克
引用
07/06/2026 23:29
蝦炸第一次上pod?

細牛咪上過[sosad]
蝦蝦蝦子麵
引用
07/06/2026 23:29
kimi仔真勁

仲要加埋強運
Intel4核心
引用
07/06/2026 23:29
蝦炸第一次上pod?

第二次 上年牛奶 荷蘭爆炸 撿左雞[sosad] [sosad]
里派淋Gap汁
引用
07/06/2026 23:29
蝦炸第一次上pod?

上年上過啦:)lm
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 23:29
dh全盤皆輸[369]

贏唔撚到就做風紀
老蚌生珠
引用
07/06/2026 23:29
依加要睇下渣洗唔洗罰[???] [sosad] [sosad]

係罰都係之後再罰
性在任你摸
引用
07/06/2026 23:29
kimi仔真勁

仲要加埋強運


希望佢唔會好似上年OSCAR咁...
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 23:30
依加要睇下渣洗唔洗罰[???] [sosad] [sosad]

係罰都係之後再罰

未必,可能係事後加秒數
總加速師
引用
07/06/2026 23:30
蝦炸第一次上pod?

第二次
上次好似荷蘭
老蚌生珠
引用
07/06/2026 23:30
kimi仔真勁

仲要加埋強運


個勢好勁
下場巴塞
唔知可以連贏幾多場
里派淋Gap汁
引用
07/06/2026 23:31
有pod男罰十秒,佩佩有一分#good#lm
Kyo~
引用
07/06/2026 23:31
CAD都開齋#oh# [sosad]
老蚌生珠
引用
07/06/2026 23:31
kimi仔真勁

仲要加埋強運


希望佢唔會好似上年OSCAR咁...


唔會啦,上年係ps3 vs 肥zak
今年係素狗vs kimi+toto
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]