[F1 2026 R6]摩納哥小型拖拉機大塞車賽暨利曼24小時耐力賽 - 香港高登
[登入]
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 23:01
冇睇一陣發生咩事[shocking]
叻都退埋

起步 食坑 撞左

[banghead] [banghead] [banghead]
素呢?要罰秒?

dh係有一大堆on9嘢[sosad] [sosad] [sosad]

DT 唔做既係下場罰位?

依家未少過3圈 唔罰一定DSQ

係wo 仲有個三圈
蝦蝦蝦子麵
引用
07/06/2026 23:02
冇睇一陣發生咩事[shocking]
叻都退埋

起步 食坑 撞左

[banghead] [banghead] [banghead]
素呢?要罰秒?

dh係有一大堆on9嘢[sosad] [sosad] [sosad]

DT 唔做既係下場罰位?

依家未少過3圈 唔罰一定DSQ

係wo 仲有個三圈

2-5都有![sosad]
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 23:03
咸狗都中[sosad] 10 個車位
241242
引用
07/06/2026 23:04
今日真係有d唔知睇乜鳩
不過dh柒到甩轆點都係精神嘅
Intel4核心
引用
07/06/2026 23:06
今日真係有d唔知睇乜鳩
不過dh柒到甩轆點都係精神嘅

應該係平治班小丑有問題 好似出左要行PITLANE過
如果DH聽左STAY OUT 行出面 仲撚大鑊[sosad] [sosad]
老蚌生珠
引用
07/06/2026 23:07
少爺把聲其實同馴龍記主角好似[sosad]
老蚌生珠
引用
07/06/2026 23:07
冇睇一陣發生咩事[shocking]
叻都退埋

起步 食坑 撞左

[banghead] [banghead] [banghead]
素呢?要罰秒?

dh係有一大堆on9嘢[sosad] [sosad] [sosad]

DT 唔做既係下場罰位?

依家未少過3圈 唔罰一定DSQ

係wo 仲有個三圈

2-5都有![sosad]

所以話人人都罰,就冇人要罰[sosad]
當然素狗係罰多啲
老蚌生珠
引用
07/06/2026 23:14
屌你老母臭閪仲投訴
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 23:14
怨婦又黎料
蝦蝦蝦子麵
引用
07/06/2026 23:14
蝦炸壞埋車[sosad]
老蚌生珠
引用
07/06/2026 23:15
standing start咁好玩
古巨 J
引用
07/06/2026 23:15
啱啱個無人機view
rus自己都多過10car gap
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 23:15
會唔會比咸狗執雞[sosad]
老蚌生珠
引用
07/06/2026 23:17
炸蝦唔急
蝦蝦蝦子麵
引用
07/06/2026 23:18
蝦炸真係no power?
Intel4核心
引用
07/06/2026 23:18
蝦炸真係no power?

個1檔死左
老蚌生珠
引用
07/06/2026 23:18
蝦炸真係no power?

個1檔死左


前面果堆都要罰秒
應該都有第3
老蚌生珠
引用
07/06/2026 23:19
hairpin亂到
古巨 J
引用
07/06/2026 23:20
hairpin亂到

rus係咪想後面大炒, 少過十架車就有分[sosad]
241242
引用
07/06/2026 23:20
hairpin亂到

rus係咪想後面大炒, 少過十架車就有分[sosad]

正仆街嚟
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 23:21
hairpin亂到

rus係咪想後面大炒, 少過十架車就有分[sosad]

死返落隊尾啦
241242
引用
07/06/2026 23:21
dh真係慢得好唔正常
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 23:22
隨時ps3有凳仔[sosad]
Intel4核心
引用
07/06/2026 23:22
RED FLAG INFRINGEMENT
上面乜尻呀 紅旗個個入去仲咩DELTA問題:o) :o) :o)
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 23:23
RED FLAG INFRINGEMENT
上面乜尻呀 紅旗個個入去仲咩DELTA問題:o) :o) :o)

應該又係outlap DH 投訴佢太遠
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]