炒車嗰段柏油路爛鳩晒
![[shocking]lm](/faces/lomore/shocking.gif)
max返埋屋企
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
叻
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
Intel4核心
07/06/2026 22:44
又查多次dh?
入PIT 無去罰果5秒 基本上佢拜拜得
又查多次dh?
入PIT 無去罰果5秒 基本上佢拜拜得
屌但係頭先又罰多5秒
正常應該stop and go +10秒,
咸狗24年都中過
Intel4核心
07/06/2026 22:51
素狗要dt
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
Intel4核心
07/06/2026 22:52
威記有機會執番雙車
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
已經執返
如果無記錯上年又係佢兩個頂住拉火車龍
冇睇一陣發生咩事
叻都退埋
冇睇一陣發生咩事
叻都退埋
叻完美copy細史生
SC有delta既咩

Intel4核心
07/06/2026 22:54
冇睇一陣發生咩事
叻都退埋
起步 食坑 撞左
冇睇一陣發生咩事
叻都退埋
起步 食坑 撞左
素呢?要罰秒?
冇睇一陣發生咩事
叻都退埋
起步 食坑 撞左
素呢?要罰秒?
dh係有一大堆on9嘢
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
冇睇一陣發生咩事
叻都退埋
起步 食坑 撞左
素呢?要罰秒?
dh係有一大堆on9嘢
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
DT 唔做既係下場罰位?
SC有delta既咩

原來係畀邪素督佢10個車位距離
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
Intel4核心
07/06/2026 23:00
冇睇一陣發生咩事
叻都退埋
起步 食坑 撞左
素呢?要罰秒?
dh係有一大堆on9嘢
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
DT 唔做既係下場罰位?
依家未少過3圈 唔罰一定DSQ