[F1 2026 R6]摩納哥小型拖拉機大塞車賽暨利曼24小時耐力賽 - 香港高登
[登入]
老蚌生珠
引用
07/06/2026 22:32
同少爺同頭個位
古巨 J
引用
07/06/2026 22:32
素狗唔罰5秒係咪要碌柒了

笑到碌地[sosad] [sosad] [sosad]


仲小丑過拉利


好似通常要罰10秒

無做 既係依家5秒 最低+10秒/drive through[sosad] [sosad]


RUS有機會做返PENALTY
不過今次應該冇人會入PIT[sosad]
老蚌生珠
引用
07/06/2026 22:33
素狗唔罰5秒係咪要碌柒了

笑到碌地[sosad] [sosad] [sosad]


仲小丑過拉利


好似通常要罰10秒

無做 既係依家5秒 最低+10秒/drive through[sosad] [sosad]


RUS有機會做返PENALTY
不過今次應該冇人會入PIT[sosad]


仲做要食十舊屎
Intel4核心
引用
07/06/2026 22:33
素狗唔罰5秒係咪要碌柒了

笑到碌地[sosad] [sosad] [sosad]


仲小丑過拉利


好似通常要罰10秒

無做 既係依家5秒 最低+10秒/drive through[sosad] [sosad]


RUS有機會做返PENALTY
不過今次應該冇人會入PIT[sosad]

唔得 頭先入PIT無做 已經收唔到科#bye# #bye# #bye#
古巨 J
引用
07/06/2026 22:33
大怨婦無啦啦有櫈仔企[sosad] [sosad]

運氣話黎就黎
241242
引用
07/06/2026 22:34
威記有機會執番雙車[sosad]
241242
引用
07/06/2026 22:34
大怨婦無啦啦有櫈仔企[sosad] [sosad]

運氣話黎就黎

架車仲要係跛嘅[sosad]
Intel4核心
引用
07/06/2026 22:35
大怨婦無啦啦有櫈仔企[sosad] [sosad]

運氣話黎就黎

架車仲要係跛嘅[sosad]

所以話 驚閪咩 總之架車唔死火 就頂撚到完場都得
老蚌生珠
引用
07/06/2026 22:35
威記有機會執番雙車[sosad]

已經執返
性在任你摸
引用
07/06/2026 22:35
做咩RED FLAG
老蚌生珠
引用
07/06/2026 22:35
大怨婦無啦啦有櫈仔企[sosad] [sosad]

運氣話黎就黎

架車仲要係跛嘅[sosad]

所以話 驚閪咩 總之架車唔死火 就頂撚到完場都得

老蚌生珠
引用
07/06/2026 22:36
林伯有賺
241242
引用
07/06/2026 22:36
做咩呀
老蚌生珠
引用
07/06/2026 22:36
紅旗咩料
總加速師
引用
07/06/2026 22:36
CLS[sosad]
里派淋Gap汁
引用
07/06/2026 22:36
會唔會出紅旗?:Olm

冇爛牆應該唔會

但佢泊個位好呀咋下:-(lm

原來召喚紅旗嘅係陸老四xx(lm
老蚌生珠
引用
07/06/2026 22:36
林伯賺到笑
Intel4核心
引用
07/06/2026 22:37
紅旗咩料

太子爺+陸老四撞同一個位都檢查
老蚌生珠
引用
07/06/2026 22:37
不停罰超速
狂罰
老蚌生珠
引用
07/06/2026 22:38
紅旗咩料

太子爺+陸老四撞同一個位都檢查

可能第一次撞嗰陣時還好,d tecpro捱唔到第二下
古巨 J
引用
07/06/2026 22:38
會唔會出紅旗?:Olm

冇爛牆應該唔會

但佢泊個位好呀咋下:-(lm

原來召喚紅旗嘅係陸老四xx(lm


不如完咗佢啦, 已經夠精彩
開車反宜好悶[sosad]
老蚌生珠
引用
07/06/2026 22:38
素狗分分鐘分都冇埋
總加速師
引用
07/06/2026 22:38
紅旗咩料

老四隊穿牆吖[sosad]
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 22:38
素狗分分鐘分都冇埋

好呀屌
吉吉吉吉吉吉
引用
07/06/2026 22:40
又查多次dh?
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]