收爐再移民 跟美國高官訪俄再去加墨世界盃 - 香港高登
[登入]
教皇罩梟一世
引用
04/06/2026 19:27
去完韓國見聯合國秘書長 又睇滿天繁星
https://forum.hkgolden.com/thread/8049045/page/1https://upload.hkgolden.media/comment/pmp2qhtv.kcwofqizvk4.jxd3qzybh3f.ktf.jpg
錢婆婆
引用
04/06/2026 19:49
忙到而家:-(
教皇罩梟一世
引用
04/06/2026 20:18
忙到而家:-(

即係你無可取代
引用
04/06/2026 21:27
忙到而家:-(

即係你無可取代

[sosad] #good#
教皇罩梟一世
引用
05/06/2026 00:29
啱啱撳一撳去公司電郵個垃圾箱, 見到嗰個校務處唔知邊個有風電郵, preview咩要prepare乜, 即刻delete咗, 依家又嬲緊xx(dw xx(dw xx(dw 又唔想返工了

依家又諗緊有冇機會另外嗰兩個唔知咩人同一個攤位會唔會唔知我個名畀人加咗喺嗰度, 咁就直情唔會諗住搵我

其實好多兩難情況
我可以專登遲大到, 咁就可以遲啲起身, 但係咁就冇得準時去sign in扮工
我可以去到攤位盡量快啲派走曬佢啲禮物, 咁就大把原因早收檔, 但係去咗攤位就要同人做嘢, 我亦都唔知另外兩個係咩人
Δ δ Δ
引用
05/06/2026 00:31
忙到而家:-(

即係你無可取代

[sosad] #good#

原來係咁:-( :-(
引用
05/06/2026 06:14
忙到而家:-(

即係你無可取代

[sosad] #good#

原來係咁:-( :-(

[bouncy]
拆雲
引用
05/06/2026 06:30
啱啱撳一撳去公司電郵個垃圾箱, 見到嗰個校務處唔知邊個有風電郵, preview咩要prepare乜, 即刻delete咗, 依家又嬲緊xx(dw xx(dw xx(dw 又唔想返工了

依家又諗緊有冇機會另外嗰兩個唔知咩人同一個攤位會唔會唔知我個名畀人加咗喺嗰度, 咁就直情唔會諗住搵我

其實好多兩難情況
我可以專登遲大到, 咁就可以遲啲起身, 但係咁就冇得準時去sign in扮工
我可以去到攤位盡量快啲派走曬佢啲禮物, 咁就大把原因早收檔, 但係去咗攤位就要同人做嘢, 我亦都唔知另外兩個係咩人

返緊乜工[???]sq [???]sq [???]sq
教皇罩梟一世
引用
05/06/2026 07:21
啱啱撳一撳去公司電郵個垃圾箱, 見到嗰個校務處唔知邊個有風電郵, preview咩要prepare乜, 即刻delete咗, 依家又嬲緊xx(dw xx(dw xx(dw 又唔想返工了

依家又諗緊有冇機會另外嗰兩個唔知咩人同一個攤位會唔會唔知我個名畀人加咗喺嗰度, 咁就直情唔會諗住搵我

其實好多兩難情況
我可以專登遲大到, 咁就可以遲啲起身, 但係咁就冇得準時去sign in扮工
我可以去到攤位盡量快啲派走曬佢啲禮物, 咁就大把原因早收檔, 但係去咗攤位就要同人做嘢, 我亦都唔知另外兩個係咩人

返緊乜工[???]sq [???]sq [???]sq

學校
星期日搞乜嘢嘉年華會要人返工
拆雲
引用
05/06/2026 08:13
啱啱撳一撳去公司電郵個垃圾箱, 見到嗰個校務處唔知邊個有風電郵, preview咩要prepare乜, 即刻delete咗, 依家又嬲緊xx(dw xx(dw xx(dw 又唔想返工了

依家又諗緊有冇機會另外嗰兩個唔知咩人同一個攤位會唔會唔知我個名畀人加咗喺嗰度, 咁就直情唔會諗住搵我

其實好多兩難情況
我可以專登遲大到, 咁就可以遲啲起身, 但係咁就冇得準時去sign in扮工
我可以去到攤位盡量快啲派走曬佢啲禮物, 咁就大把原因早收檔, 但係去咗攤位就要同人做嘢, 我亦都唔知另外兩個係咩人

返緊乜工[???]sq [???]sq [???]sq

學校
星期日搞乜嘢嘉年華會要人返工

:Osq :Osq :Osq
教皇罩梟一世
引用
05/06/2026 09:07
透過 HKG 分享一則貼文:港隊今晚大球場友賽蒙古隊 足總將於賽前公布主帥人選
https://forum.hkgolden.com/thread/8057101/page/1

應該支持邊隊
教皇罩梟一世
引用
05/06/2026 09:08
啱啱撳一撳去公司電郵個垃圾箱, 見到嗰個校務處唔知邊個有風電郵, preview咩要prepare乜, 即刻delete咗, 依家又嬲緊xx(dw xx(dw xx(dw 又唔想返工了

依家又諗緊有冇機會另外嗰兩個唔知咩人同一個攤位會唔會唔知我個名畀人加咗喺嗰度, 咁就直情唔會諗住搵我

其實好多兩難情況
我可以專登遲大到, 咁就可以遲啲起身, 但係咁就冇得準時去sign in扮工
我可以去到攤位盡量快啲派走曬佢啲禮物, 咁就大把原因早收檔, 但係去咗攤位就要同人做嘢, 我亦都唔知另外兩個係咩人

返緊乜工[???]sq [???]sq [???]sq

學校
星期日搞乜嘢嘉年華會要人返工

:Osq :Osq :Osq

仲要人8點返工, 然後水都冇支
教皇罩梟一世
引用
05/06/2026 10:23
啱啱又見到垃圾桶有風電油講team meeting
又係即刻delete咗
不過咁即係另外嗰兩個知道我個名加咗落去
引用
05/06/2026 10:56
啱啱又見到垃圾桶有風電油講team meeting
又係即刻delete咗
不過咁即係另外嗰兩個知道我個名加咗落去

引用
05/06/2026 10:57
轉車 等45分鐘
https://upload.hkgolden.media/comment/ceyfwr3k.ps4pax0ybzo.ran504pd2zu.iiw.jpg
Δ δ Δ
引用
05/06/2026 10:57
啱啱撳一撳去公司電郵個垃圾箱, 見到嗰個校務處唔知邊個有風電郵, preview咩要prepare乜, 即刻delete咗, 依家又嬲緊xx(dw xx(dw xx(dw 又唔想返工了

依家又諗緊有冇機會另外嗰兩個唔知咩人同一個攤位會唔會唔知我個名畀人加咗喺嗰度, 咁就直情唔會諗住搵我

其實好多兩難情況
我可以專登遲大到, 咁就可以遲啲起身, 但係咁就冇得準時去sign in扮工
我可以去到攤位盡量快啲派走曬佢啲禮物, 咁就大把原因早收檔, 但係去咗攤位就要同人做嘢, 我亦都唔知另外兩個係咩人

返緊乜工[???]sq [???]sq [???]sq

學校
星期日搞乜嘢嘉年華會要人返工

:Osq :Osq :Osq

仲要人8點返工, 然後水都冇支

得支水咁OK? #hehe#
Δ δ Δ
引用
05/06/2026 10:57
轉車 等45分鐘
https://upload.hkgolden.media/comment/ceyfwr3k.ps4pax0ybzo.ran504pd2zu.iiw.jpg

@_@
引用
05/06/2026 11:46
轉車 等45分鐘
https://upload.hkgolden.media/comment/ceyfwr3k.ps4pax0ybzo.ran504pd2zu.iiw.jpg

@_@

架車遲左17分鐘至到 嚇親[sosad]
教皇罩梟一世
引用
05/06/2026 12:17
啱啱又見到垃圾桶有風電油講team meeting
又係即刻delete咗
不過咁即係另外嗰兩個知道我個名加咗落去


同埋我理解唔到正常返學日可以點樣有team meeting?我就唔會放學見人囉
正常上堂時間點會得閒
教皇罩梟一世
引用
05/06/2026 12:18
啱啱撳一撳去公司電郵個垃圾箱, 見到嗰個校務處唔知邊個有風電郵, preview咩要prepare乜, 即刻delete咗, 依家又嬲緊xx(dw xx(dw xx(dw 又唔想返工了

依家又諗緊有冇機會另外嗰兩個唔知咩人同一個攤位會唔會唔知我個名畀人加咗喺嗰度, 咁就直情唔會諗住搵我

其實好多兩難情況
我可以專登遲大到, 咁就可以遲啲起身, 但係咁就冇得準時去sign in扮工
我可以去到攤位盡量快啲派走曬佢啲禮物, 咁就大把原因早收檔, 但係去咗攤位就要同人做嘢, 我亦都唔知另外兩個係咩人

返緊乜工[???]sq [???]sq [???]sq

學校
星期日搞乜嘢嘉年華會要人返工

:Osq :Osq :Osq

仲要人8點返工, 然後水都冇支

得支水咁OK? #hehe#

係水都冇
上年真係完全痴撚線我諗今年都係一樣
佢畀個voucher話係25000蚊
然後佢自己小食部整個餐出嚟話係二萬蚊
然後支水係2000定點
咁首先佢自己消息部整出嚟呢啲都已經唔係真錢啦
第二就係咁你張飛懷二萬五千你個餐再加支水都唔夠二萬五千喎咁即係買得啦?
但係去到佢係話唔得嘅,淨係畀個餐你, 唔可以拎水

痴撚線
嗰日我就係即刻嬲到走咗去遊水, 第一次“返工時間”去遊水
教皇罩梟一世
引用
05/06/2026 12:19
轉車 等45分鐘
https://upload.hkgolden.media/comment/ceyfwr3k.ps4pax0ybzo.ran504pd2zu.iiw.jpg

@_@

架車遲左17分鐘至到 嚇親[sosad]

巴士真係好乞人憎嘅嘢
教皇罩梟一世
引用
05/06/2026 12:19
啱啱喺個垃圾桶又見到唔知邊個寄咗電郵要collect啲乜嘢
有delete咗
引用
05/06/2026 12:49
轉車 等45分鐘
https://upload.hkgolden.media/comment/ceyfwr3k.ps4pax0ybzo.ran504pd2zu.iiw.jpg

@_@

架車遲左17分鐘至到 嚇親[sosad]

巴士真係好乞人憎嘅嘢

我都唔鍾意搭巴士[sosad]
教皇罩梟一世
引用
05/06/2026 13:26
轉車 等45分鐘
https://upload.hkgolden.media/comment/ceyfwr3k.ps4pax0ybzo.ran504pd2zu.iiw.jpg

@_@

架車遲左17分鐘至到 嚇親[sosad]

巴士真係好乞人憎嘅嘢

我都唔鍾意搭巴士[sosad]

全世界基本上冇國家可以做到完全準時
教皇罩梟一世
引用
05/06/2026 13:29
今日落去resource房之前唔記得叫主任簽嘢先
落咗去叫嗰個人簽完嘢原本諗住試下遊水但係教練話有小二
然後今日個時間表寫住第六堂有預科遊水活動 唔知實際上有冇人去
如果真係有人去嘅話咁又要等到課外活動之後五點幾先可以去
依家考慮緊出去食完嘢之後返去先定係返屋企先
返屋企先就冇得睇最尾嗰堂可唔可以去遊水, 亦都好難搵主任簽嘢(不過佢可以禮拜一先, 甚至禮拜日)
但係如果返返去嘅話如果冇得遊水就嘥時間

今日畀咗價烏克蘭軍車一個中二學生
然後畀咗啲寵物小精靈卡同埋多啦a夢公仔畀校長個仔
錢婆婆
引用
05/06/2026 13:46
終於捱到星期五[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]