有咩值行去咁做次?睇相都冇咩好睇

烏蘭巴托有直航機去, 咁無論都要經過再去其他地方咁梗係去埋
同埋主要係去潛水, 不過我覺得都係冬天靚好多
vpn一時得一時唔得
啱啱睇完個youtube片上載咗一條片之後又用唔到
都已經下載咗好多個唔同嘅vpn
再試埋漫遊connect之後轉返wi-fi都係唔得
高登都要封, 普京真係好唔得
今晚個仔仔請我食飯之後屌
都唔錯
同埋似乎徵兵加咗十萬盧布, 見佢有個大海報專登嗰隻字改
今次見都有唔少海報係畀人撕爛咗
不過唔知道係因為數字過期所以撕走, 定係有人反抗
整體海報數量就係畀1月少好多
就算喺城市裏面個電話都係一時時可以connect, 唔知係咪大帝又喺度玩局部熄燈

俄羅斯餃子?
vpn一時得一時唔得
啱啱睇完個youtube片上載咗一條片之後又用唔到
都已經下載咗好多個唔同嘅vpn
再試埋漫遊connect之後轉返wi-fi都係唔得
高登都要封, 普京真係好唔得
今晚個仔仔請我食飯之後屌
都唔錯
仔仔點唔錯法?

俄羅斯餃子?
Buryat

俄羅斯餃子?
Buryat
呢度係蒙古未變帝國之前已經係蒙族地頭, Buryat 共和國喺東面, Irkutsk 本身個蒙族自治區取消咗, 但係都仲有一定程度本土文化
仔仔以前有Buryat男友, 所以帶我去食
Buryat 文化基本上同蒙古一樣
今日去到中午先出去直接食下嘢先(不過之後後悔因為其實想食炸雞, 或者飛到下一個城市再食)
之後開始落雨所以冇行過去個島度(本身諗住去係因為上次夏天去覺得好熱鬧但係落雨應該冇人)
之後見行去機場都只係一個鐘所以就行, 經過見到啲咩舖頭都入下去望一望
去到機場先見到班機本身三點幾依家delay到五點
新西伯利亞市係俄羅斯第三大城市,亦係西伯利亞嘅實際首都,同埋前蘇聯嘅地理中心。由此延伸,佢亦係北亞最大嘅城市。呢度最初由韃靼人居住,於1893年建立,作為西伯利亞大鐵路沿河嘅一個鐵路站,之後以聖尼古拉同埋最後一位沙皇尼古拉二世命名。俄國內戰期間,由於疾病肆虐,人口一度下跌,但到1962年,人口已增長至超過一百萬,成為當時全球最年輕嘅百萬人口城市。蘇聯其後再次為佢改名,現時嘅名稱意思係「新西伯利亞城市」
好熱
琴日去到市中心咁遲都成33度
個空氣質素檢測站唔係喺我好近嘅附近, 不過都見到個天好矇
應該係比較乾煙霧瀰漫
有第二個app話係啲草
最後真係個apartment附近就有間炸雞所以去食咗