呢套唔係唔好睇,但前2套太好,一比較就爭咁啲
睇咗兩集仲係唔知做緊乜
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
好散
我又唔覺好散,而係劇情非常簡單,
就係3個人追夢之旅,情節太平實,但又唔寫實,
3個又有女冧又住得好,企企理理,完全無霉到盡頭既感覺

係咪因為本身套日劇好難本地化
我都想睇下日劇版係點,
但我覺得套劇係青春愛情劇黎,追夢奮鬥只係個背景,
其實主要係講3個的友情同3 pair人的愛情咁
有興趣嘅,睇完港版一定要睇返日版,原版係接近神級嘅存在,睇完日版依家睇港版完全代入唔到,完全接受唔到
日版劇情交代,人物背景,感情變化都細緻好多,港版淨係拍到個故仔拍唔到神髓