曾俊華︰我真係好佩服北上消費嘅人啲精力 - 香港高登
[登入]
膠痕者
引用
31/05/2026 18:59
一係唔去,一係就兩個禮拜之內去咗兩次廣州。我知道唔少朋友都鍾意北上消費,但係我真係好佩服大家嘅精力。

好似我哋呢啲有番咁上下年紀嘅港島人,就算過西九搭高鐵去廣州,即日來回,我都真係覺得幾攰。齋車程都要個幾鐘,落咗車再轉車去其他目的地,都仲要行大段路,體力少啲都唔得,所以對我嚟講,留港消費都係比較合適嘅選項。

上次我辦完公事,就走咗去「永慶坊」行咗轉,今次我就真係純公幹,以顧問身分,出席研發電動車充電方案嘅本地企業 Halo Energy ,同內地電動車品牌小鵬汽車簽署合作協議,小鵬汽車將會提供叉電硬件嘅投資,以至擔保同保養。

叉電安排可以話係電動車發展嘅關鍵,所以小鵬汽車好重視呢方面嘅基建,大家都好希望喺呢項合作之下,最快推出閃電快叉 flash charge,有望唔駛十分鐘,就可以叉到八九成電,大大提高電動車嘅叉電效率。

之後,佢哋仲同我哋介紹小鵬汽車嘅最新業務發展,佢哋成間企業有三萬多名員工,當中約四成人係負責 R & D 研發嘅工作,做研發嘅員工比例咁大,自然會有唔少創新產品。佢哋就介紹咗最新嘅 Flying car、「飛天車」,只要打開呢部類似 RV 嘅六輪汽車尾艙,就可以見到一部可以載兩個人嘅飛行器。唔知呢部車有冇可能喺香港落地升空呢?

同場仲有佢哋自家開發嘅機械人同 AI 晶片,佢哋呢款機械人,模仿人類形態嘅形似度相當高,仲採用咗女性嘅體態,佢哋依家主要係訓練呢啲機械人執行唔同嘅指令。

內地大力搞創新科技,咁我哋又要點呢?

#都係適合留港消費
#HaloEnergy
#小鵬汽車

https://www.instagram.com/p/DY_LDIgCS8W/?img_index=1
向白粉說不
引用
31/05/2026 19:00
班窮鬼時間唔值錢[369] [369]
kilogram
引用
31/05/2026 19:02
根本係大陸人

全家在大陸
‌‌東京熱
引用
31/05/2026 19:02
收皮啦
還政於民
引用
31/05/2026 19:11
班窮鬼時間唔值錢[369] [369]

已經唔係時間問題,係無必要成日返大陸玩,
你都唔會成日食幾百蚊一餐,食平野就唔駛返大陸,
娛樂野又唔駛成日去,年紀越大,越唔想周圍玩
吊勼共匪
引用
31/05/2026 19:20
成12000人做r n d?
So 廢!
乳頭潔淨軟膠
引用
31/05/2026 19:20
寸緊波叔?_?
膠痕者
引用
31/05/2026 19:20
收皮啦

講中咗?#hehe#
她的蝦毛太濃
引用
31/05/2026 19:22
廣州同深圳爭咁撚遠:o) :o) :o) :o) :o)
係咪戇鳩架胡鬚佬[369]
成人吹水區
引用
31/05/2026 19:22
Loser
DAVOUT
引用
31/05/2026 19:24
窮人時間唔值錢
Mr.Slow
引用
31/05/2026 19:25
拆關
咁就節省更多嘅時間了
拆關吧!!!
中国深圳xianggang区
#yup# #yup# #yup#
Mr.Slow
引用
31/05/2026 19:26
拆關
咁就節省更多嘅時間了
拆關吧!!!
中国深圳xianggang区
#yup# #yup# #yup#

直接交由深圳管理
現有中国 xianggang 政府職員可以全部退休
#good# #good# #good#
Relativity
引用
31/05/2026 19:28
幾可走到廣州咁遠, 最多咪深圳
係關口打DIDI直到啦,仲行咩路, 屌佢都ON99
還政於民
引用
31/05/2026 19:29
拆關
咁就節省更多嘅時間了
拆關吧!!!
中国深圳xianggang区
#yup# #yup# #yup#

關稅未搞掂都唔會拆關啦
加勒比海
引用
31/05/2026 19:33
住屯天元, 北區上深廣咪近囉
好嘢嚟架
引用
31/05/2026 19:35
去日本個啲呢? 係咪又係時間唔值錢既好體力窮閪
好嘢嚟架
引用
31/05/2026 19:36
窮人時間唔值錢

Yes 去歐洲美國個啲正頭地底泥級窮閪黎
十鳩幾個鐘一程時間唔係錢
民主歌星獻忠
引用
31/05/2026 19:36
齋車程都要個幾鐘
無火餘灰
引用
31/05/2026 19:39
去日本個啲呢? 係咪又係時間唔值錢既好體力窮閪

去日本都唔係有錢 YEN平左咁多
番大陸城市去遠D計過去日本仲平
型爸
引用
31/05/2026 19:41
是在公開唱衰大灣區一小時生活圈嗎?
防守型前鋒
引用
31/05/2026 19:42
好似係串緊陳茂波O:-)
破麻
引用
31/05/2026 19:56
屌你老母港島人,港獨到呢:o)
佢可以坐私人飛機去廣州架,自己拎嚟衰
打工仔
引用
31/05/2026 19:58
內地大力搞創新科技,咁我哋又要點呢?

梗係最叻果 d,就係炒樓炒估賭馬賭波六合彩
打工仔
引用
31/05/2026 19:59
總之內卷卷唔到嘅野,就可以大力搞
最好就閂埋奸口
膠名係人類
引用
31/05/2026 20:07
住港島多人
定係
住屯元天北區大埔多人?
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]