先利伸,我唔會北上玩既,我老婆都冇回鄉證,我有係因為工作需要。
好多人話 xg人態度差,我相信係有,但我本身咁多年遇到好少,相反呢幾年可能真係生意唔好,所有有 d本身差差地既都有改善,至於限時果 d或排長龍果 d我一般唔會幫襯(只試過一次壽司朗), 我通常去茶餐廳/快餐店,d服務好 ok, 有傾有講添。。。
至於鄰國係本地既美食,我只係上幾星期試左係黃竹坑果間遇見小麵,環境算 ok, 但食既人就真係鄰國人多,d細路周圍走,去攞調味料又講衛生。。。我地叫左2個麵加2杯飲品,總共110蚊,但食左1半到已放棄,食物品質完全唔掂,以後唔會再去。
認同,好似上面我講的茶記至少吃了六七年,各樣都不覺有問題
每個地方都有本身習慣同潛規則,外來人一時三刻不明白不習慣不怪,但好似近年大陸客咁差不多係集體有意生事世界其他地方真係未見過
佢地硬係唔認香港係另一個社會同文化,連三腳電插都可以得罪佢地,咁有乜好講
唯有就係唔理唔溝通,街上問路或其他都無視,佢地自已諗法子,咁大家都舒服