曾俊華︰我真係好佩服北上消費嘅人啲精力 - 香港高登
[登入]
巫思異
引用
03/06/2026 09:12
另一單同一間店伙記覆述番,明顯係大陸人想來拍片生事,一入門口已經串七七叫野拍晒枱
一坐低一條友馬上拿定手機出來擺拍,叫左五分鐘都冇另一條友就大大聲話節等咁耐,睇下佢地服務態度幾差
一個伙計明顯好明普通話,行去面前同佢講明,幾點落單依家先幾耐,你想拍片搏流量就依家擺明同你講,你幾點落單依家先幾點,重show埋佢反拍片段,另一條友收唔切手機入晒佢鏡,玩到佢條片用唔到
然後老細出來,同佢地明講你地想生事麻煩第二度,你張單取消左
佢拍時另一個伙計都同時反拍,最後個兩條友一面唔高興走人
原來係咁嫁
引用
03/06/2026 09:21
另一單同一間店伙記覆述番,明顯係大陸人想來拍片生事,一入門口已經串七七叫野拍晒枱
一坐低一條友馬上拿定手機出來擺拍,叫左五分鐘都冇另一條友就大大聲話節等咁耐,睇下佢地服務態度幾差
一個伙計明顯好明普通話,行去面前同佢講明,幾點落單依家先幾耐,你想拍片搏流量就依家擺明同你講,你幾點落單依家先幾點,重show埋佢反拍片段,另一條友收唔切手機入晒佢鏡,玩到佢條片用唔到
然後老細出來,同佢地明講你地想生事麻煩第二度,你張單取消左
佢拍時另一個伙計都同時反拍,最後個兩條友一面唔高興走人


有得睇?
你唔好咁串喎
引用
03/06/2026 09:21
北上只能揼邪骨
唔揼 = on9

而家邪骨都500:o)
你唔好咁串喎
引用
03/06/2026 09:23
前幾年電視D廣告又日日係咁吹大灣區有幾好好,食好住好養佬好
依家我每都幾個月都北上一次
北上深圳一次,唔係住北區又唔係廢佬無兩蚊車,一次來回近百蚊一個人
但計好行程有晒目標去買去玩去食,個一百蚊算乜?
一日假都好,一係屋企訓下,點都好過去行香港D ON9商場,然後食飯想食好少少都比人劏一鑊:o)

你老味依家又哭喪黎叫人留港消費,消你老母咩

其實真係當放個短break 去旅行
唔困在自己生活地方
真.不該
引用
03/06/2026 09:28
先利伸,我唔會北上玩既,我老婆都冇回鄉證,我有係因為工作需要。

好多人話 xg人態度差,我相信係有,但我本身咁多年遇到好少,相反呢幾年可能真係生意唔好,所有有 d本身差差地既都有改善,至於限時果 d或排長龍果 d我一般唔會幫襯(只試過一次壽司朗), 我通常去茶餐廳/快餐店,d服務好 ok, 有傾有講添。。。
至於鄰國係本地既美食,我只係上幾星期試左係黃竹坑果間遇見小麵,環境算 ok, 但食既人就真係鄰國人多,d細路周圍走,去攞調味料又講衛生。。。我地叫左2個麵加2杯飲品,總共110蚊,但食左1半到已放棄,食物品質完全唔掂,以後唔會再去。
真.不該
引用
03/06/2026 09:31
先利伸,我唔會北上玩既,我老婆都冇回鄉證,我有係因為工作需要。

好多人話 xg人態度差,我相信係有,但我本身咁多年遇到好少,相反呢幾年可能真係生意唔好,所有 d本身差差地既都有改善,至於限時果 d或排長龍果 d我一般唔會幫襯(只試過一次壽司朗), 我通常去茶餐廳/快餐店,d服務好 ok, 有傾有講添。。。
至於鄰國係本地既美食,我只係上幾星期試左係黃竹坑果間遇見小麵,環境算 ok, 但食既人就真係鄰國人多,d細路周圍走,去攞調味料又講衛生。。。我地叫左2個麵加2杯飲品,總共110蚊,但食左1半到已放棄,食物品質完全唔掂,以後唔會再去。
巫思異
引用
03/06/2026 09:39
先利伸,我唔會北上玩既,我老婆都冇回鄉證,我有係因為工作需要。

好多人話 xg人態度差,我相信係有,但我本身咁多年遇到好少,相反呢幾年可能真係生意唔好,所有有 d本身差差地既都有改善,至於限時果 d或排長龍果 d我一般唔會幫襯(只試過一次壽司朗), 我通常去茶餐廳/快餐店,d服務好 ok, 有傾有講添。。。
至於鄰國係本地既美食,我只係上幾星期試左係黃竹坑果間遇見小麵,環境算 ok, 但食既人就真係鄰國人多,d細路周圍走,去攞調味料又講衛生。。。我地叫左2個麵加2杯飲品,總共110蚊,但食左1半到已放棄,食物品質完全唔掂,以後唔會再去。

認同,好似上面我講的茶記至少吃了六七年,各樣都不覺有問題
每個地方都有本身習慣同潛規則,外來人一時三刻不明白不習慣不怪,但好似近年大陸客咁差不多係集體有意生事世界其他地方真係未見過
佢地硬係唔認香港係另一個社會同文化,連三腳電插都可以得罪佢地,咁有乜好講
唯有就係唔理唔溝通,街上問路或其他都無視,佢地自已諗法子,咁大家都舒服
膠痕者
引用
03/06/2026 09:48
先利伸,我唔會北上玩既,我老婆都冇回鄉證,我有係因為工作需要。

好多人話 xg人態度差,我相信係有,但我本身咁多年遇到好少,相反呢幾年可能真係生意唔好,所有有 d本身差差地既都有改善,至於限時果 d或排長龍果 d我一般唔會幫襯(只試過一次壽司朗), 我通常去茶餐廳/快餐店,d服務好 ok, 有傾有講添。。。
至於鄰國係本地既美食,我只係上幾星期試左係黃竹坑果間遇見小麵,環境算 ok, 但食既人就真係鄰國人多,d細路周圍走,去攞調味料又講衛生。。。我地叫左2個麵加2杯飲品,總共110蚊,但食左1半到已放棄,食物品質完全唔掂,以後唔會再去。

認同,好似上面我講的茶記至少吃了六七年,各樣都不覺有問題
每個地方都有本身習慣同潛規則,外來人一時三刻不明白不習慣不怪,但好似近年大陸客咁差不多係集體有意生事世界其他地方真係未見過
佢地硬係唔認香港係另一個社會同文化,連三腳電插都可以得罪佢地,咁有乜好講
唯有就係唔理唔溝通,街上問路或其他都無視,佢地自已諗法子,咁大家都舒服

香港態度差嘅係有
但歸根究底係傳媒刻意放大
根本大陸態度差嘅一樣大把
係咩原因令啲傳媒唱衰香港? 心照啦
巫思異
引用
03/06/2026 10:32
先利伸,我唔會北上玩既,我老婆都冇回鄉證,我有係因為工作需要。

好多人話 xg人態度差,我相信係有,但我本身咁多年遇到好少,相反呢幾年可能真係生意唔好,所有有 d本身差差地既都有改善,至於限時果 d或排長龍果 d我一般唔會幫襯(只試過一次壽司朗), 我通常去茶餐廳/快餐店,d服務好 ok, 有傾有講添。。。
至於鄰國係本地既美食,我只係上幾星期試左係黃竹坑果間遇見小麵,環境算 ok, 但食既人就真係鄰國人多,d細路周圍走,去攞調味料又講衛生。。。我地叫左2個麵加2杯飲品,總共110蚊,但食左1半到已放棄,食物品質完全唔掂,以後唔會再去。

認同,好似上面我講的茶記至少吃了六七年,各樣都不覺有問題
每個地方都有本身習慣同潛規則,外來人一時三刻不明白不習慣不怪,但好似近年大陸客咁差不多係集體有意生事世界其他地方真係未見過
佢地硬係唔認香港係另一個社會同文化,連三腳電插都可以得罪佢地,咁有乜好講
唯有就係唔理唔溝通,街上問路或其他都無視,佢地自已諗法子,咁大家都舒服

香港態度差嘅係有
但歸根究底係傳媒刻意放大
根本大陸態度差嘅一樣大把
係咩原因令啲傳媒唱衰香港? 心照啦

刻意放大+成班獨醒撚比人舞
再而就係關乎好多人個人利益
巫思異
引用
03/06/2026 10:33
睇大陸客近年成日日韓都係咁拍片搞事,就知係佢地有意
畫面要靚
引用
03/06/2026 10:37
北上消費果種滿足感,真係香港俾唔到
伯明翰堅係輸
引用
22/06/2026 09:10
廣州同深圳爭咁撚遠:o) :o) :o) :o) :o)
係咪戇鳩架胡鬚佬[369]

佢唔好話深圳同北京比

佢on9堅唔係扮[sosad]bug
伯明翰堅係輸
引用
22/06/2026 09:10
幾可走到廣州咁遠, 最多咪深圳
係關口打DIDI直到啦,仲行咩路, 屌佢都ON99

人賤天不欺
引用
22/06/2026 09:22
每逢落大雨,香港商場就會多咗人,因為啲北上撚都知上面可以有幾百年一遇O:-)
尋日熱到顛,班七老八十都仲要排隊過關乾燕,自問無佢哋咁好精力
SILVER~~
引用
22/06/2026 09:54
坐個幾鐘車就話攰,乜原來以前d人咁唔捱得。
而家班 80後 90 後,近十年買樓個班,好多都係單程坐個幾鐘車返工,1日回來3粒鐘 去供養班吸血鬼地產商。
李澤欣
引用
22/06/2026 09:59
每逢落大雨,香港商場就會多咗人,因為啲北上撚都知上面可以有幾百年一遇O:-)
尋日熱到顛,班七老八十都仲要排隊過關乾燕,自問無佢哋咁好精力

上面排水系統太差
肇平
引用
22/06/2026 10:28
我識返大陸玩嘅港島人係包架中港車來回
‌‌東京熱
引用
22/06/2026 10:29
美食車呢[369]
‌‌東京熱
引用
22/06/2026 10:30
住屯元天真係返深圳快過出市區
倉井皆空
引用
22/06/2026 11:25
每逢落大雨,香港商場就會多咗人,因為啲北上撚都知上面可以有幾百年一遇O:-)
尋日熱到顛,班七老八十都仲要排隊過關乾燕,自問無佢哋咁好精力

大熱天時真係唔想去大陸玩,周圍都唔夠冷氣,行商場都會出汗出到臭
‌‌東京熱
引用
22/06/2026 11:28
每逢落大雨,香港商場就會多咗人,因為啲北上撚都知上面可以有幾百年一遇O:-)
尋日熱到顛,班七老八十都仲要排隊過關乾燕,自問無佢哋咁好精力

大熱天時真係唔想去大陸玩,周圍都唔夠冷氣,行商場都會出汗出到臭

香港咪一鳩樣O:-) 港鐵冇冷氣
吊勼共匪
引用
22/06/2026 11:47
去大陸玩=窮
呢啲諗法多數係草根出身出社會搵到少少錢 以為改變左階層既人先有既思想[sosad]
去旅行淨係食玩訓買

成個大陸地大物博幾千年文化都可以比黃屍講到度度都係牛屎鄉村[sosad]

係。。。。。呀!
拆晒真古跡,起啲新嘅扮。
幾千年泥,都係打殺搶燒。。。華東、西、中。
青、甘、藏又難去,一般人唔會去。

打直去,打橫抬出嚟,又多啲早死早著。
吊勼共匪
引用
22/06/2026 12:01
北上消費果種滿足感,真係香港俾唔到

檢討下自己搵錢能力好過啦。
祗能夠係呢廷三流地區消費稱霸找感覺,存在。
倉井皆空
引用
22/06/2026 12:11
每逢落大雨,香港商場就會多咗人,因為啲北上撚都知上面可以有幾百年一遇O:-)
尋日熱到顛,班七老八十都仲要排隊過關乾燕,自問無佢哋咁好精力

大熱天時真係唔想去大陸玩,周圍都唔夠冷氣,行商場都會出汗出到臭

香港咪一鳩樣O:-) 港鐵冇冷氣

起碼啲市區大型商場冷氣足夠先
同埋地鐵港島綫荃灣綫都夠涼既
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]