曾俊華︰我真係好佩服北上消費嘅人啲精力 - 香港高登
[登入]
好嘢嚟架
引用
01/06/2026 11:54
去大陸玩=窮
呢啲諗法多數係草根出身出社會搵到少少錢 以為改變左階層既人先有既思想[sosad]
去旅行淨係食玩訓買

成個大陸地大物博幾千年文化都可以比黃屍講到度度都係牛屎鄉村[sosad]
好嘢嚟架
引用
01/06/2026 11:56
講真 香港大把好野食
洗鬼上去。。。 一來一回珍係攰

去過1次深圳 個關口迫火車一世都記得 攰撚到pk
膠痕者
引用
01/06/2026 12:07
去大陸玩=窮
呢啲諗法多數係草根出身出社會搵到少少錢 以為改變左階層既人先有既思想[sosad]
去旅行淨係食玩訓買

成個大陸地大物博幾千年文化都可以比黃屍講到度度都係牛屎鄉村[sosad]

原來深圳咁撚勁有幾千年文化歷史[sosad]
她的蝦毛太濃
引用
01/06/2026 12:19
唔好撚傻啦
就假設大陸貴過服務差過香港
亦唔等於我會在港消費
因為班奸商已經做臭哂個名
我可以上YT學煮, 可以樂天/美馬買嘢
個世界唔係圍住香港轉架:o)
巧仁
引用
01/06/2026 12:22
去大陸玩=窮
呢啲諗法多數係草根出身出社會搵到少少錢 以為改變左階層既人先有既思想[sosad]
去旅行淨係食玩訓買

成個大陸地大物博幾千年文化都可以比黃屍講到度度都係牛屎鄉村[sosad]

原來深圳咁撚勁有幾千年文化歷史[sosad]


有幾多人係返去文化體驗 深度遊。。。
咪又係飲飲食食r春袋
星降月貓
引用
01/06/2026 12:22
以前無高鐵都夜晚殺上東莞,嗰啲又唔見佢讚好體力#ng#

[sosad]
青山金比
引用
01/06/2026 12:24
去大陸玩=窮
呢啲諗法多數係草根出身出社會搵到少少錢 以為改變左階層既人先有既思想[sosad]
去旅行淨係食玩訓買

成個大陸地大物博幾千年文化都可以比黃屍講到度度都係牛屎鄉村[sosad]

原來深圳咁撚勁有幾千年文化歷史[sosad]

呢啲諗法多數係草根出身又搵唔錢既人先有既思想
泡菜與蝗蟲
引用
01/06/2026 12:31
去大陸玩=窮
呢啲諗法多數係草根出身出社會搵到少少錢 以為改變左階層既人先有既思想[sosad]
去旅行淨係食玩訓買

成個大陸地大物博幾千年文化都可以比黃屍講到度度都係牛屎鄉村[sosad]

原來深圳咁撚勁有幾千年文化歷史[sosad]

呢啲諗法多數係草根出身又搵唔錢既人先有既思想


去深圳直頭唔叫旅行啦[sosad]cl
去東莞過埋夜都唔會話去咗旅行:o)cn
原來係咁嫁
引用
02/06/2026 00:41
佢港島人諗新界人點明

住新界過關。近嘅半個鐘乜都過晒。仲近過出旺角。咁佢地咪北上消費囉。唔係第一日嘅事啦
倉井皆空
引用
02/06/2026 12:17
港島人係優質d,好少聽到港島人話返支那玩,同埋真係少好撚多新香港人:o)


港島高級屋苑大把係講普通話,新買嗰堆幾乎全部都係講普通話

港島大把普通話人

公道啲講,港島去大陸真係遠,來回交通費又最貴,所以港島人週末北上個意欲就相對低;就當你住核心灣仔區,搭直通巴去皇崗口岸等車加過關都要接近一個鐘;港島其他位置出發就更加遠;過關之後通常再要轉車去深圳市內其他目的地又要額外時間,真係坐車都坐到腰斷;如果話純粹貪飲食娛樂平,計埋時間車費體力,真係不如留響港島區消費更舒服。

另外港島人朋友講過,佢地去大陸玩有時去廣州南、珠海都唔去深圳同人逼,因為由港島出發其實去三地時間分別唔差得大;去廣州高鐵都係多深圳北半個鐘;去珠海從上環港澳碼頭坐船都係一個鐘。


薯片叔又無講錯,其實只要唔係住大帽山以北基本交通都要個幾鐘,只係老野時間同交通唔值錢先有數為#cn#

後生上去交通費都差不多一百[banghead]


成班人無嘢玩無鳩聊,封關嗰陣行山咁辛苦/天價垃圾camp過夜都去
呢啲人唔揀坐飛機去玩嘅,玩一兩日去澳門/大陸唔奇


所以你見有三日假D人就返大陸咁香港就死城咁

有時連假街市都無人要劈價賣,最平試過10蚊斤豬肉[banghead]

依家仲要唔只深圳市區搶客, 行大型商場已經舊玩法; 近兩年Youtube好多頻道介紹深圳南澳同珠海新開既度假酒店, 全部都係主打無邊際泳池, 對海景沙灘河景落地玻璃景色, 天臺酒吧, 甚至180 View 大浴缸, 旅遊業已經慢慢做埋泰國巴里島果種純hea年輕客

珠海果D新酒更加有大型室內兒童遊樂場所, 專吸家庭客, 某次連續假期去過一次真係七成都係香港口音家庭客


早一個星期 我去撚到深圳大鵬
成個海灘都係香港人
連果堆街坊小店都好奇
香港係乜節日 做乜咁多香港人過黎玩

其實大鵬, 南澳依D地方好偏遠, 蓮塘call車過去半個小梅沙都已經接近半小時車程, 去南澳差唔多要一個鐘, 車錢都過百人仔, 但一行好多香港人當係東南亞海灘度假城鎮咁去
kilogram
引用
02/06/2026 12:35
去大陸玩=窮
呢啲諗法多數係草根出身出社會搵到少少錢 以為改變左階層既人先有既思想[sosad]
去旅行淨係食玩訓買

成個大陸地大物博幾千年文化都可以比黃屍講到度度都係牛屎鄉村[sosad]

原來深圳咁撚勁有幾千年文化歷史[sosad]


有幾多人係返去文化體驗 深度遊。。。
咪又係飲飲食食r春袋


多數返去飲喜酒相睇拜神拜山
字源歧說
引用
02/06/2026 12:57
佢串鳩波叔?
字源歧說
引用
02/06/2026 13:04
好人好姐 點會上大陸啊

呢個真
我真係諗唔到一個理由要番大陸, 我連回鄉證都冇續到, 以前要去都係因為學校逼
根本北上消費嘅本身就係大陸人(腥港人)
香港人真係食得慣同會買個啲野咩


梗係唔係:o)
聽得出睇得出

食嘢連譚仔閪辣都食得慣,一街乜柒米線,上海生煎包都香港米芝連推介,有咩唔得:o)

2019年前已經興,係19年個幾年停下
7年過去後而家偉大復興返
畫面要靚
引用
02/06/2026 13:07
香港人已用行動證明,好愛國家
膠痕者
引用
02/06/2026 13:43
好人好姐 點會上大陸啊

呢個真
我真係諗唔到一個理由要番大陸, 我連回鄉證都冇續到, 以前要去都係因為學校逼
根本北上消費嘅本身就係大陸人(腥港人)
香港人真係食得慣同會買個啲野咩


梗係唔係:o)
聽得出睇得出

食嘢連譚仔閪辣都食得慣,一街乜柒米線,上海生煎包都香港米芝連推介,有咩唔得:o)

2019年前已經興,係19年個幾年停下
7年過去後而家偉大復興返

廣州人有個term叫「香港尾」
話係形容啲北上嘅香港低下層,尤其係聲大大嘈嘈閉啲阿叔阿嬸
高燈仔
引用
02/06/2026 17:24
好人好姐 點會上大陸啊

呢個真
我真係諗唔到一個理由要番大陸, 我連回鄉證都冇續到, 以前要去都係因為學校逼
根本北上消費嘅本身就係大陸人(腥港人)
香港人真係食得慣同會買個啲野咩


梗係唔係:o)
聽得出睇得出

食嘢連譚仔閪辣都食得慣,一街乜柒米線,上海生煎包都香港米芝連推介,有咩唔得:o)

2019年前已經興,係19年個幾年停下
7年過去後而家偉大復興返

廣州人有個term叫「香港尾」
話係形容啲北上嘅香港低下層,尤其係聲大大嘈嘈閉啲阿叔阿嬸


多左關口,仲要24小時
大把人直接揸車上去
星降月貓
引用
02/06/2026 17:26
[offtopic] ahqm

Why Singaporeans Are Fleeing to Malaysia Every Weekend | AB Explained
https://www.youtube.com/watch?v=vUWOhAs5rTs
星降月貓
引用
02/06/2026 17:26
[offtopic] Compare and contrast: 星州與大馬新山O:-)

Why Singaporeans Are Fleeing to Malaysia Every Weekend | AB Explained
https://www.youtube.com/watch?v=vUWOhAs5rTs
字源歧說
引用
03/06/2026 00:27
好人好姐 點會上大陸啊

呢個真
我真係諗唔到一個理由要番大陸, 我連回鄉證都冇續到, 以前要去都係因為學校逼
根本北上消費嘅本身就係大陸人(腥港人)
香港人真係食得慣同會買個啲野咩


梗係唔係:o)
聽得出睇得出

食嘢連譚仔閪辣都食得慣,一街乜柒米線,上海生煎包都香港米芝連推介,有咩唔得:o)

2019年前已經興,係19年個幾年停下
7年過去後而家偉大復興返

廣州人有個term叫「香港尾」
話係形容啲北上嘅香港低下層,尤其係聲大大嘈嘈閉啲阿叔阿嬸


多左關口,仲要24小時
大把人直接揸車上去

有得港車北上真係差好遠
小休一時
引用
03/06/2026 00:29
北上只能揼邪骨
唔揼 = on9
魔蟹
引用
03/06/2026 02:06
前幾年電視D廣告又日日係咁吹大灣區有幾好好,食好住好養佬好
依家我每都幾個月都北上一次
北上深圳一次,唔係住北區又唔係廢佬無兩蚊車,一次來回近百蚊一個人
但計好行程有晒目標去買去玩去食,個一百蚊算乜?
一日假都好,一係屋企訓下,點都好過去行香港D ON9商場,然後食飯想食好少少都比人劏一鑊:o)

你老味依家又哭喪黎叫人留港消費,消你老母咩
倉井皆空
引用
03/06/2026 08:26
前幾年電視D廣告又日日係咁吹大灣區有幾好好,食好住好養佬好
依家我每都幾個月都北上一次
北上深圳一次,唔係住北區又唔係廢佬無兩蚊車,一次來回近百蚊一個人
但計好行程有晒目標去買去玩去食,個一百蚊算乜?
一日假都好,一係屋企訓下,點都好過去行香港D ON9商場,然後食飯想食好少少都比人劏一鑊:o)

你老味依家又哭喪黎叫人留港消費,消你老母咩

香港餐廳有兩個位最令人唔想入去幫襯,一個係門口寫著限時XX分鐘,未入去已經feel到壓力;另一個係人齊先入得,即係幾個朋友想入去食住等都唔得
黃金.週.芷琪
引用
03/06/2026 08:49
前幾年電視D廣告又日日係咁吹大灣區有幾好好,食好住好養佬好
依家我每都幾個月都北上一次
北上深圳一次,唔係住北區又唔係廢佬無兩蚊車,一次來回近百蚊一個人
但計好行程有晒目標去買去玩去食,個一百蚊算乜?
一日假都好,一係屋企訓下,點都好過去行香港D ON9商場,然後食飯想食好少少都比人劏一鑊:o)

你老味依家又哭喪黎叫人留港消費,消你老母咩

香港餐廳有兩個位最令人唔想入去幫襯,一個係門口寫著限時XX分鐘,未入去已經feel到壓力;另一個係人齊先入得,即係幾個朋友想入去食住等都唔得

然後同你講租貴,佢哋都唔想

落單又係,永遠嚟唔足,但張單就好準時地大半個鐘前俾定你再同你講last order
巫思異
引用
03/06/2026 09:03
然後只餘下大陸"博主"故意來拍片搞事
再而其他大陸人有樣學樣故意來搞搞震
屋企附近有家食開茶記已經煩到一見大陸客樣入去第一句就講明只收現金
最多佢地掉頭走
費事埋單時又賴無現金想唔比錢
大陸佢地又唔會敢嘈,晌香港你唔比佢地拍重會大大聲質問你係咪心裡有鬼
好CLS
巫思異
引用
03/06/2026 09:05
反過黎都咪以為香港店就好歡迎大陸客
搞搞震古仔唔駛上高登連登
身邊實際事例都聽好多
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]