曾俊華︰我真係好佩服北上消費嘅人啲精力 - 香港高登
[登入]
我批你含碌蕉
引用
01/06/2026 09:51
港島人係優質d,好少聽到港島人話返支那玩,同埋真係少好撚多新香港人:o)


港島高級屋苑大把係講普通話,新買嗰堆幾乎全部都係講普通話

港島大把普通話人

公道啲講,港島去大陸真係遠,來回交通費又最貴,所以港島人週末北上個意欲就相對低;就當你住核心灣仔區,搭直通巴去皇崗口岸等車加過關都要接近一個鐘;港島其他位置出發就更加遠;過關之後通常再要轉車去深圳市內其他目的地又要額外時間,真係坐車都坐到腰斷;如果話純粹貪飲食娛樂平,計埋時間車費體力,真係不如留響港島區消費更舒服。

另外港島人朋友講過,佢地去大陸玩有時去廣州南、珠海都唔去深圳同人逼,因為由港島出發其實去三地時間分別唔差得大;去廣州高鐵都係多深圳北半個鐘;去珠海從上環港澳碼頭坐船都係一個鐘。


薯片叔又無講錯,其實只要唔係住大帽山以北基本交通都要個幾鐘,只係老野時間同交通唔值錢先有數為#cn#

後生上去交通費都差不多一百[banghead]


成班人無嘢玩無鳩聊,封關嗰陣行山咁辛苦/天價垃圾camp過夜都去
呢啲人唔揀坐飛機去玩嘅,玩一兩日去澳門/大陸唔奇


所以你見有三日假D人就返大陸咁香港就死城咁

有時連假街市都無人要劈價賣,最平試過10蚊斤豬肉[banghead]
高山牧場
引用
01/06/2026 09:54
好人好姐 點會上大陸啊

呢個真
我真係諗唔到一個理由要番大陸, 我連回鄉證都冇續到, 以前要去都係因為學校逼
根本北上消費嘅本身就係大陸人(腥港人)
香港人真係食得慣同會買個啲野咩
黃金.週.芷琪
引用
01/06/2026 09:54
行大段路係因為地方大
巫思異
引用
01/06/2026 10:00
北上本來就係有意鼓吹,明顯不過的政治舉動
唔好以為出來遊行舉標語至係政治,依家政治係生活各方面,包括你點消費,邊度消費
北上係真係一向有,以前串流前買dvd,成套美劇我都去多次
但刻意推動成咁真係近四五年尤其武肺後
香港商家要記住,你地最大敵人其實就係香港政府
巫思異
引用
01/06/2026 10:03
好多野你唔係逃避現實,應該都睇到係背後有人大力推動
大批特種兵南下,大批港人北上,其實正正係推動"融合"
再過十年,香港就差不多可以廢特區甚至撤市合併入深圳
重會有好多人大聲叫好
巫思異
引用
01/06/2026 10:05
然後成棚大陸小紅豬黎搞事
故意去餐廳叫囂生事然後拍片"證明"香港服務差
依家屋企附近有間茶記,有"普通人"入來要第一句聲明只收現金
真係要講定先你重係要搞事就請起身
我自已親眼目擊
同一地方去左六七年,係呢兩年先見咁
我批你含碌蕉
引用
01/06/2026 10:08
北上本來就係有意鼓吹,明顯不過的政治舉動
唔好以為出來遊行舉標語至係政治,依家政治係生活各方面,包括你點消費,邊度消費
北上係真係一向有,以前串流前買dvd,成套美劇我都去多次
但刻意推動成咁真係近四五年尤其武肺後
香港商家要記住,你地最大敵人其實就係香港政府


所以成件事好搞笑,商家佬個時撐政府而家自己食曬回力標[sosad]

如果商家佬撐市民而家係點又無人知#cn#
你唔好咁串喎
引用
01/06/2026 10:12
北上本來就係有意鼓吹,明顯不過的政治舉動
唔好以為出來遊行舉標語至係政治,依家政治係生活各方面,包括你點消費,邊度消費
北上係真係一向有,以前串流前買dvd,成套美劇我都去多次
但刻意推動成咁真係近四五年尤其武肺後
香港商家要記住,你地最大敵人其實就係香港政府


所以成件事好搞笑,商家佬個時撐政府而家自己食曬回力標[sosad]

如果商家佬撐市民而家係點又無人知#cn#

一樣
根本而家大部分香港人都係新移民 番大陸玩好合理
泡菜與蝗蟲
引用
01/06/2026 10:14
好人好姐 點會上大陸啊

呢個真
我真係諗唔到一個理由要番大陸, 我連回鄉證都冇續到, 以前要去都係因為學校逼
根本北上消費嘅本身就係大陸人(腥港人)
香港人真係食得慣同會買個啲野咩


梗係唔係:o)
聽得出睇得出

食嘢連譚仔閪辣都食得慣,一街乜柒米線,上海生煎包都香港米芝連推介,有咩唔得:o)
KUMA KUMA
引用
01/06/2026 10:17
唔講咁多
大陸地方大啲 除左搭車 行街唔洗點逼

行街唔洗逼人,但要避車
成條行人路都係電單車,垃撚圾

冇人叫你避 又唔會隊埋黎

大陸人都話危險
你就話唔使避,cls
https://upload.hkgolden.media/comment/bulfd10l.wtiqtp3yvys.r14teirxr40.v0d.jpg
青山金比
引用
01/06/2026 10:23
薯片︰我真係好佩窮人啲精力
巫思異
引用
01/06/2026 10:25
唔講咁多
大陸地方大啲 除左搭車 行街唔洗點逼

行街唔洗逼人,但要避車
成條行人路都係電單車,垃撚圾

冇人叫你避 又唔會隊埋黎

大陸人都話危險
你就話唔使避,cls
https://upload.hkgolden.media/comment/bulfd10l.wtiqtp3yvys.r14teirxr40.v0d.jpg

有冇留意
鼓吹人北上個班不約而同都唔會提電雞
好似從來冇呢回事咁
害到好多家長完全冇心理準備
聽過幾單夾硬晌仔女身邊擦過
泡菜與蝗蟲
引用
01/06/2026 10:30
北上本來就係有意鼓吹,明顯不過的政治舉動
唔好以為出來遊行舉標語至係政治,依家政治係生活各方面,包括你點消費,邊度消費
北上係真係一向有,以前串流前買dvd,成套美劇我都去多次
但刻意推動成咁真係近四五年尤其武肺後
香港商家要記住,你地最大敵人其實就係香港政府


所以成件事好搞笑,商家佬個時撐政府而家自己食曬回力標[sosad]

如果商家佬撐市民而家係點又無人知#cn#

一樣
根本而家大部分香港人都係新移民 番大陸玩好合理


https://upload.hkgolden.media/comment/dtdznwxz.tu2031jddtp.p1oyydsigg3.ipx.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/fuekqq3x.k1eexg0k1i2.4btozzimtod.cye.jpg

25-26年討論係可以同23-24完全唔同[sosad]cl
倉井皆空
引用
01/06/2026 10:59
住大西北去大陸咁方便
點解唔上

向上平過向下

屯門搭B3X去深圳灣口岸唔塞車15分鐘就到, 過埋關再上地鐵, 最快真係可以半小時就由屯門去到海岸城行街食飯
Seojuhyunbb
引用
01/06/2026 11:03
去日本個啲呢? 係咪又係時間唔值錢既好體力窮閪

CHING即日來回日本?
倉井皆空
引用
01/06/2026 11:09
港島人係優質d,好少聽到港島人話返支那玩,同埋真係少好撚多新香港人:o)


港島高級屋苑大把係講普通話,新買嗰堆幾乎全部都係講普通話

港島大把普通話人

公道啲講,港島去大陸真係遠,來回交通費又最貴,所以港島人週末北上個意欲就相對低;就當你住核心灣仔區,搭直通巴去皇崗口岸等車加過關都要接近一個鐘;港島其他位置出發就更加遠;過關之後通常再要轉車去深圳市內其他目的地又要額外時間,真係坐車都坐到腰斷;如果話純粹貪飲食娛樂平,計埋時間車費體力,真係不如留響港島區消費更舒服。

另外港島人朋友講過,佢地去大陸玩有時去廣州南、珠海都唔去深圳同人逼,因為由港島出發其實去三地時間分別唔差得大;去廣州高鐵都係多深圳北半個鐘;去珠海從上環港澳碼頭坐船都係一個鐘。


薯片叔又無講錯,其實只要唔係住大帽山以北基本交通都要個幾鐘,只係老野時間同交通唔值錢先有數為#cn#

後生上去交通費都差不多一百[banghead]


成班人無嘢玩無鳩聊,封關嗰陣行山咁辛苦/天價垃圾camp過夜都去
呢啲人唔揀坐飛機去玩嘅,玩一兩日去澳門/大陸唔奇


所以你見有三日假D人就返大陸咁香港就死城咁

有時連假街市都無人要劈價賣,最平試過10蚊斤豬肉[banghead]

依家仲要唔只深圳市區搶客, 行大型商場已經舊玩法; 近兩年Youtube好多頻道介紹深圳南澳同珠海新開既度假酒店, 全部都係主打無邊際泳池, 對海景沙灘河景落地玻璃景色, 天臺酒吧, 甚至180 View 大浴缸, 旅遊業已經慢慢做埋泰國巴里島果種純hea年輕客

珠海果D新酒更加有大型室內兒童遊樂場所, 專吸家庭客, 某次連續假期去過一次真係七成都係香港口音家庭客
給膠人
引用
01/06/2026 11:12
港島人係優質d,好少聽到港島人話返支那玩,同埋真係少好撚多新香港人:o)


港島高級屋苑大把係講普通話,新買嗰堆幾乎全部都係講普通話

港島大把普通話人

公道啲講,港島去大陸真係遠,來回交通費又最貴,所以港島人週末北上個意欲就相對低;就當你住核心灣仔區,搭直通巴去皇崗口岸等車加過關都要接近一個鐘;港島其他位置出發就更加遠;過關之後通常再要轉車去深圳市內其他目的地又要額外時間,真係坐車都坐到腰斷;如果話純粹貪飲食娛樂平,計埋時間車費體力,真係不如留響港島區消費更舒服。

另外港島人朋友講過,佢地去大陸玩有時去廣州南、珠海都唔去深圳同人逼,因為由港島出發其實去三地時間分別唔差得大;去廣州高鐵都係多深圳北半個鐘;去珠海從上環港澳碼頭坐船都係一個鐘。


薯片叔又無講錯,其實只要唔係住大帽山以北基本交通都要個幾鐘,只係老野時間同交通唔值錢先有數為#cn#

後生上去交通費都差不多一百[banghead]


成班人無嘢玩無鳩聊,封關嗰陣行山咁辛苦/天價垃圾camp過夜都去
呢啲人唔揀坐飛機去玩嘅,玩一兩日去澳門/大陸唔奇


所以你見有三日假D人就返大陸咁香港就死城咁

有時連假街市都無人要劈價賣,最平試過10蚊斤豬肉[banghead]

依家仲要唔只深圳市區搶客, 行大型商場已經舊玩法; 近兩年Youtube好多頻道介紹深圳南澳同珠海新開既度假酒店, 全部都係主打無邊際泳池, 對海景沙灘河景落地玻璃景色, 天臺酒吧, 甚至180 View 大浴缸, 旅遊業已經慢慢做埋泰國巴里島果種純hea年輕客

珠海果D新酒更加有大型室內兒童遊樂場所, 專吸家庭客, 某次連續假期去過一次真係七成都係香港口音家庭客


早一個星期 我去撚到深圳大鵬
成個海灘都係香港人
連果埋街坊小店都好奇
香港係乜節日 做乜咁多香港人過黎玩
給膠人
引用
01/06/2026 11:12
港島人係優質d,好少聽到港島人話返支那玩,同埋真係少好撚多新香港人:o)


港島高級屋苑大把係講普通話,新買嗰堆幾乎全部都係講普通話

港島大把普通話人

公道啲講,港島去大陸真係遠,來回交通費又最貴,所以港島人週末北上個意欲就相對低;就當你住核心灣仔區,搭直通巴去皇崗口岸等車加過關都要接近一個鐘;港島其他位置出發就更加遠;過關之後通常再要轉車去深圳市內其他目的地又要額外時間,真係坐車都坐到腰斷;如果話純粹貪飲食娛樂平,計埋時間車費體力,真係不如留響港島區消費更舒服。

另外港島人朋友講過,佢地去大陸玩有時去廣州南、珠海都唔去深圳同人逼,因為由港島出發其實去三地時間分別唔差得大;去廣州高鐵都係多深圳北半個鐘;去珠海從上環港澳碼頭坐船都係一個鐘。


薯片叔又無講錯,其實只要唔係住大帽山以北基本交通都要個幾鐘,只係老野時間同交通唔值錢先有數為#cn#

後生上去交通費都差不多一百[banghead]


成班人無嘢玩無鳩聊,封關嗰陣行山咁辛苦/天價垃圾camp過夜都去
呢啲人唔揀坐飛機去玩嘅,玩一兩日去澳門/大陸唔奇


所以你見有三日假D人就返大陸咁香港就死城咁

有時連假街市都無人要劈價賣,最平試過10蚊斤豬肉[banghead]

依家仲要唔只深圳市區搶客, 行大型商場已經舊玩法; 近兩年Youtube好多頻道介紹深圳南澳同珠海新開既度假酒店, 全部都係主打無邊際泳池, 對海景沙灘河景落地玻璃景色, 天臺酒吧, 甚至180 View 大浴缸, 旅遊業已經慢慢做埋泰國巴里島果種純hea年輕客

珠海果D新酒更加有大型室內兒童遊樂場所, 專吸家庭客, 某次連續假期去過一次真係七成都係香港口音家庭客


早一個星期 我去撚到深圳大鵬
成個海灘都係香港人
連果堆街坊小店都好奇
香港係乜節日 做乜咁多香港人過黎玩
泡菜與蝗蟲
引用
01/06/2026 11:44
以前無高鐵都夜晚殺上東莞,嗰啲又唔見佢讚好體力#ng#
你唔好咁串喎
引用
01/06/2026 11:47
港島人係優質d,好少聽到港島人話返支那玩,同埋真係少好撚多新香港人:o)


港島高級屋苑大把係講普通話,新買嗰堆幾乎全部都係講普通話

港島大把普通話人

公道啲講,港島去大陸真係遠,來回交通費又最貴,所以港島人週末北上個意欲就相對低;就當你住核心灣仔區,搭直通巴去皇崗口岸等車加過關都要接近一個鐘;港島其他位置出發就更加遠;過關之後通常再要轉車去深圳市內其他目的地又要額外時間,真係坐車都坐到腰斷;如果話純粹貪飲食娛樂平,計埋時間車費體力,真係不如留響港島區消費更舒服。

另外港島人朋友講過,佢地去大陸玩有時去廣州南、珠海都唔去深圳同人逼,因為由港島出發其實去三地時間分別唔差得大;去廣州高鐵都係多深圳北半個鐘;去珠海從上環港澳碼頭坐船都係一個鐘。


薯片叔又無講錯,其實只要唔係住大帽山以北基本交通都要個幾鐘,只係老野時間同交通唔值錢先有數為#cn#

後生上去交通費都差不多一百[banghead]


成班人無嘢玩無鳩聊,封關嗰陣行山咁辛苦/天價垃圾camp過夜都去
呢啲人唔揀坐飛機去玩嘅,玩一兩日去澳門/大陸唔奇


所以你見有三日假D人就返大陸咁香港就死城咁

有時連假街市都無人要劈價賣,最平試過10蚊斤豬肉[banghead]

依家仲要唔只深圳市區搶客, 行大型商場已經舊玩法; 近兩年Youtube好多頻道介紹深圳南澳同珠海新開既度假酒店, 全部都係主打無邊際泳池, 對海景沙灘河景落地玻璃景色, 天臺酒吧, 甚至180 View 大浴缸, 旅遊業已經慢慢做埋泰國巴里島果種純hea年輕客

珠海果D新酒更加有大型室內兒童遊樂場所, 專吸家庭客, 某次連續假期去過一次真係七成都係香港口音家庭客

香港呢個價錢根本玩唔到呢啲野
其實上去玩夾夾埋埋洗唔少錢
但你一場上到去冇可能唔周圍玩食
你唔好咁串喎
引用
01/06/2026 11:48
以前無高鐵都夜晚殺上東莞,嗰啲又唔見佢讚好體力#ng#

坐洗頭艇去叫雞咪仲攰[sosad]
好嘢嚟架
引用
01/06/2026 11:48
好人好姐 點會上大陸啊

呢個真
我真係諗唔到一個理由要番大陸, 我連回鄉證都冇續到, 以前要去都係因為學校逼
根本北上消費嘅本身就係大陸人(腥港人)
香港人真係食得慣同會買個啲野咩

咁都有優越感[sosad]
巧仁
引用
01/06/2026 11:53
講真 香港大把好野食
洗鬼上去。。。 一來一回珍係攰
國際大刀使
引用
01/06/2026 11:53
抖音上腦嗰班有手機碌 車程時間真係可以忽略[sosad]
你唔好咁串喎
引用
01/06/2026 11:54
好人好姐 點會上大陸啊

呢個真
我真係諗唔到一個理由要番大陸, 我連回鄉證都冇續到, 以前要去都係因為學校逼
根本北上消費嘅本身就係大陸人(腥港人)
香港人真係食得慣同會買個啲野咩

咁都有優越感[sosad]

香港咪又係周街辣野米線[sosad]
番大陸一樣大把點心 腸粉 炒粉麵食
最緊要係好多時都唔洗受氣
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]