曾俊華︰我真係好佩服北上消費嘅人啲精力 - 香港高登
[登入]
budknight
引用
01/06/2026 01:13
我住新界都唔想出九龍[sosad]
홍콩이광복다
引用
01/06/2026 01:22
收皮啦

條友叫人留港消費做水魚[sosad] [sosad] [sosad]


咁大聲講比人知你窮, 只係過到大陸人生活
七海麻美
引用
01/06/2026 01:33
收皮啦

條友叫人留港消費做水魚[sosad] [sosad] [sosad]


咁大聲講比人知你窮, 只係過到大陸人生活

睇性價比姐
我覺得個期日本抵玩咪去日本
卜卜魚
引用
01/06/2026 01:39
#good# #good#
牛腩3號
引用
01/06/2026 01:46
港島人係優質d,好少聽到港島人話返支那玩,同埋真係少好撚多新香港人:o)
B頭佬III
引用
01/06/2026 01:50
banjerman
引用
01/06/2026 03:29
第時北區起埋仲少人出市區[sosad]
peterso
引用
01/06/2026 03:47
港島人係優質d,好少聽到港島人話返支那玩,同埋真係少好撚多新香港人:o)


港島高級屋苑大把係講普通話,新買嗰堆幾乎全部都係講普通話
寶生永夢(Z)
引用
01/06/2026 04:18
#hehe# [sosad]
kilogram
引用
01/06/2026 07:34
打卡既野
你識條鉄咩

上邊1個人價錢
夠成家人食
又多野選擇 買野 行街

O:-) O:-)


大熱天時都唔會買野行街了
^^蝙蝠騎士^^
引用
01/06/2026 07:37
港島人係優質d,好少聽到港島人話返支那玩,同埋真係少好撚多新香港人:o)


港島高級屋苑大把係講普通話,新買嗰堆幾乎全部都係講普通話

都有普通話人住半山
kilogram
引用
01/06/2026 07:43
港島人係優質d,好少聽到港島人話返支那玩,同埋真係少好撚多新香港人:o)


港島高級屋苑大把係講普通話,新買嗰堆幾乎全部都係講普通話

都有普通話人住半山


管理費貴嘛

https://forumd.hkgolden.com/view.aspx?type=CA&message=8055719
Relativity
引用
01/06/2026 07:54
港島人係優質d,好少聽到港島人話返支那玩,同埋真係少好撚多新香港人:o)


港島高級屋苑大把係講普通話,新買嗰堆幾乎全部都係講普通話

港島大把普通話人
你唔好咁串喎
引用
01/06/2026 07:55
唔講咁多
大陸地方大啲 除左搭車 行街唔洗點逼
倉井皆空
引用
01/06/2026 09:14
港島人係優質d,好少聽到港島人話返支那玩,同埋真係少好撚多新香港人:o)


港島高級屋苑大把係講普通話,新買嗰堆幾乎全部都係講普通話

港島大把普通話人

公道啲講,港島去大陸真係遠,來回交通費又最貴,所以港島人週末北上個意欲就相對低;就當你住核心灣仔區,搭直通巴去皇崗口岸等車加過關都要接近一個鐘;港島其他位置出發就更加遠;過關之後通常再要轉車去深圳市內其他目的地又要額外時間,真係坐車都坐到腰斷;如果話純粹貪飲食娛樂平,計埋時間車費體力,真係不如留響港島區消費更舒服。

另外港島人朋友講過,佢地去大陸玩有時去廣州南、珠海都唔去深圳同人逼,因為由港島出發其實去三地時間分別唔差得大;去廣州高鐵都係多深圳北半個鐘;去珠海從上環港澳碼頭坐船都係一個鐘。
KUMA KUMA
引用
01/06/2026 09:25
唔講咁多
大陸地方大啲 除左搭車 行街唔洗點逼

行街唔洗逼人,但要避車
成條行人路都係電單車,垃撚圾
你唔好咁串喎
引用
01/06/2026 09:28
唔講咁多
大陸地方大啲 除左搭車 行街唔洗點逼

行街唔洗逼人,但要避車
成條行人路都係電單車,垃撚圾

冇人叫你避 又唔會隊埋黎
泡菜與蝗蟲
引用
01/06/2026 09:38
唔講咁多
大陸地方大啲 除左搭車 行街唔洗點逼

行街唔洗逼人,但要避車
成條行人路都係電單車,垃撚圾

冇人叫你避 又唔會隊埋黎


https://upload.hkgolden.media/comment/vzixxebj.ecfjdnvcwud.hmiimv052cz.bne.jpg

喺行人路覺得危險/要讓路唔係舒服嘅事#ass#
我批你含碌蕉
引用
01/06/2026 09:40
港島人係優質d,好少聽到港島人話返支那玩,同埋真係少好撚多新香港人:o)


港島高級屋苑大把係講普通話,新買嗰堆幾乎全部都係講普通話

港島大把普通話人

公道啲講,港島去大陸真係遠,來回交通費又最貴,所以港島人週末北上個意欲就相對低;就當你住核心灣仔區,搭直通巴去皇崗口岸等車加過關都要接近一個鐘;港島其他位置出發就更加遠;過關之後通常再要轉車去深圳市內其他目的地又要額外時間,真係坐車都坐到腰斷;如果話純粹貪飲食娛樂平,計埋時間車費體力,真係不如留響港島區消費更舒服。

另外港島人朋友講過,佢地去大陸玩有時去廣州南、珠海都唔去深圳同人逼,因為由港島出發其實去三地時間分別唔差得大;去廣州高鐵都係多深圳北半個鐘;去珠海從上環港澳碼頭坐船都係一個鐘。


薯片叔又無講錯,其實只要唔係住大帽山以北基本交通都要個幾鐘,只係老野時間同交通唔值錢先有數為#cn#

後生上去交通費都差不多一百[banghead]
kid 4
引用
01/06/2026 09:42
好人好姐 點會上大陸啊
泡菜與蝗蟲
引用
01/06/2026 09:45
港島人係優質d,好少聽到港島人話返支那玩,同埋真係少好撚多新香港人:o)


港島高級屋苑大把係講普通話,新買嗰堆幾乎全部都係講普通話

港島大把普通話人

公道啲講,港島去大陸真係遠,來回交通費又最貴,所以港島人週末北上個意欲就相對低;就當你住核心灣仔區,搭直通巴去皇崗口岸等車加過關都要接近一個鐘;港島其他位置出發就更加遠;過關之後通常再要轉車去深圳市內其他目的地又要額外時間,真係坐車都坐到腰斷;如果話純粹貪飲食娛樂平,計埋時間車費體力,真係不如留響港島區消費更舒服。

另外港島人朋友講過,佢地去大陸玩有時去廣州南、珠海都唔去深圳同人逼,因為由港島出發其實去三地時間分別唔差得大;去廣州高鐵都係多深圳北半個鐘;去珠海從上環港澳碼頭坐船都係一個鐘。


薯片叔又無講錯,其實只要唔係住大帽山以北基本交通都要個幾鐘,只係老野時間同交通唔值錢先有數為#cn#

後生上去交通費都差不多一百[banghead]


成班人無嘢玩無鳩聊,封關嗰陣行山咁辛苦/天價垃圾camp過夜都去
呢啲人唔揀坐飛機去玩嘅,玩一兩日去澳門/大陸唔奇
打工仔
引用
01/06/2026 09:47
我住新界都唔想出九龍[sosad]

如果大西北,搭巴士向上平過向下
打工仔
引用
01/06/2026 09:48
第時北區起埋仲少人出市區[sosad]

好牙,e+ 太多人齌行無幫襯
打工仔
引用
01/06/2026 09:49
住大西北去大陸咁方便
點解唔上

向上平過向下
我批你含碌蕉
引用
01/06/2026 09:49
好人好姐 點會上大陸啊


邊關事,我返大陸有時係搵野或試野,淘寶併多多幾平都好無得掂就係無得掂[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]