港島人係優質d,好少聽到港島人話返支那玩,同埋真係少好撚多新香港人

港島高級屋苑大把係講普通話,新買嗰堆幾乎全部都係講普通話
港島大把普通話人
公道啲講,港島去大陸真係遠,來回交通費又最貴,所以港島人週末北上個意欲就相對低;就當你住核心灣仔區,搭直通巴去皇崗口岸等車加過關都要接近一個鐘;港島其他位置出發就更加遠;過關之後通常再要轉車去深圳市內其他目的地又要額外時間,真係坐車都坐到腰斷;如果話純粹貪飲食娛樂平,計埋時間車費體力,真係不如留響港島區消費更舒服。
另外港島人朋友講過,佢地去大陸玩有時去廣州南、珠海都唔去深圳同人逼,因為由港島出發其實去三地時間分別唔差得大;去廣州高鐵都係多深圳北半個鐘;去珠海從上環港澳碼頭坐船都係一個鐘。